Page 6 - testbook-e-agora-2022_02_01
P. 6

n n n                              n ΔΟΚΙΜΗ Alfa Romeo Giulia 2.0T AT



           Εκπληκτικό
          το αυτόματο
         κιβώτιο, τόσο
        στο eco mode
           όσο και dy-
         namic mode,
         όπου αλλάζει
         τις ταχύτητες
           αστραπιαία
                και με
              ακρίβεια


















                          όλο το φάσμα των στροφών, με το αυτό- ρά. Το ντουέτο κινητήρας-αυτόματο κιβώ-

                          ματο κιβώτιο 8 σχέσεων να συμβάλει στις  τιο κινούν σβέλτα το αυτοκίνητο κι ειδικά
                          εξαιρετικές  επιδόσεις  του  1.429  κιλών  στην θέση Dynamic στο πρόγραμμα οδή-
                          αμάξωμα. Συγκεκριμένα πιάνει τα πρώτα  γησης, οι διαδρομές γίνονται ιδιαίτερα εν-
                          100χλμ από στάση σε 6,6 δλ, ενώ για το  διαφέρουσες. Στο πάτημα του paddle, το
                          60 - 100 χλμ/ώρα και το 80 - 120 χλμ/ώρα  κιβώτιο αλλάζει αστραπιαία ταχύτητα, με
                          χρειάζεται  3,8  δλ  και  4,8  δλ  αντίστοιχα.  τα ηλεκτρονικά να την κρατάνε στην γραμ-
                          Όσο για την κατανάλωση, αυτή άγγιξε κα- μή που έχεις χαράξει στο μυαλό σου και

                          τά την διάρκεια της δοκιμής τα 10,8 λτ/100  το εξαιρετικό σε απόκριση τιμόνι να στέλ-
                          χλμ, χωρίς να είμαστε φειδωλοί στο γκά- νει σωστή πληροφόρηση. Το σύστημα των
                          ζι και να ακολουθούμε τους «πράσινους»  αναρτήσεων είναι σφιχτό χωρίς να επηρε-
                          κανόνες της κατανάλωσης.                     άζει σε μεγάλο βαθμό την άνεση και συ-
                                                                       νεργάζεται άψογα με το άκαμπτο πλαίσιο.
                          Πισωκίνητος χαρακτήρας με                    Αν κάποιος πιστεύει ότι με ένα τέτοιο μο-

                          εξαιρετική συμπεριφορά                       ντέλο  θα  «έλιωνε»  στη  πλαγιολίσθηση,
                                                                       δυστυχώς  θα  τον  απογοητεύσουμε,  μιας
                            Η οδήγηση μιας Alfa Romeo είναι από
                          μόνο της μια μοναδική εμπειρία, πόσο μά-     και το ESP δεν απενεργοποιείται τελείως
                          λιστα όταν κάθεσαι πίσω από το τιμόνι μιας   και σταματάει το παιχνίδι νωρίς. Σε ανοι-

                          Giulia, με 200 ίππους να χλιμιντρίζουν στο   χτούς δρόμους διακρίνεται για την ευθυ-
                          δεξί  πετάλι.  Το  γεγονός  ότι  στέλνει  την   βολία  και  την  σταθερότητα  της,  ενώ  τα
                          ισχύ  στους  πίσω  τροχούς  επηρεάζει  στα   φρένα  είναι  εξαιρετικά  σε  αίσθηση  και
                          μέγιστα  το  χαρακτήρα  του  αυτοκινήτου,    αποτελεσματικότητα.
                          που διαθέτει εξαιρετική οδική συμπεριφο-       Η τιμή της Alfa Romeo Giulia των 200 ίπ-  S


                                            ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11