Page 14 - testbook-e-agora-2022_03_01
P. 14

n ΔΟΚΙΜΗ Audi A3 SB 30 TFSI 110 PS

































        νται περίπου στα ίδια επίπεδα, με το μή-       Το αμάξωμα  τετραμελούς οικογένειας. Τέλος ο χώ-
        κος να αγγίζει τα 4.343 χλστ.                     των 1.355    ρος  αποσκευών  είναι  ιδιαίτερα  καλο-
                                                              κιλών
                                                         επιταχύνει    σχηματισμένος και ο όγκος του αγγίζει
        Εσωτερικό                                         στα 0-100  τα 380 λτ.
                                                          χλμ./ώρα
          Ένα  από  τα  στοιχεία  που  έκανε  το         σε 10,6 δλ.   Κινητήρας: Εξηλεκτρισμέ-
        Audi A3 ιδιαίτερα ξεχωριστό είναι η κο-         και η τελική
        ρυφαία  ποιότητα  και  η  «premium»  αί-           ταχύτητα  νος 1000άρης 110 ίππων
                                                           ξεπερνά
        σθηση  που  δημιουργεί  το  εσωτερικό,        οριακά τα 200      Κάτω  από  το  καπό  του  Audi  A3  της
        ενώ  στην  προκειμένη  περίπτωση  έχει            χλμ./ώρα.    δοκιμής μας βρίσκεται ο «entry level»,

        δοθεί ιδιαίτερη έμφαση και στο τεχνο-                          τρικύλινδρος  κινητήρας  της  εταιρείας,
        λογικό υπόβαθρο. Το σύνολο των υλι-                            ο  οποίος  πλέον  αποδίδει  110  ίππους
        κών  που  έχουν  χρησιμοποιηθεί  είναι                         και 180 Nm ροπής. Για να επιτευχθούν
        κορυφαία, ενώ ένα από τα πιο εντυπω-                           αυτές η τιμές, πέρα από σύστημα υπερ-
        σιακά νέα στοιχεία είναι η τοποθέτηση                          πλήρωσης,  ο  TFSI  των  999  κ.εκ.  συ-
        των αεραγωγών του οδηγού γύρω από                              νοδεύεται  από  ήπια  υβριδικό  σύστημα
        τον  πίνακα  οργάνων,  δημιουργώντας                           48V, ενώ η κίνηση περνά στον εμπρός
        ένα «κλειστό» cockpit. Ό ψηφιακός πί-                          άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου ταχυ-
        νακας οργάνων βρίσκεται στον στάνταρ                           τήτων  με  έξι  σχέσεις.  Ό  ηλεκτροκινη-
        εξοπλισμό  και  το  μέγεθός  του  αγγίζει                      τήρας συμβάλλει τόσο στη μείωση της

        τις 10,25 ίντσες, ενώ από την κεντρική                         κατανάλωσης,  όσο  και  στις  εκπομπές
        κονσόλα  δεν  απουσιάζει  η  ευανάγνω-                         ρύπων.  Πιο  συγκεκριμένα,  η  κατανά-
        στη οθόνη αφής μεγέθους 10,1 ιντσών                            λωση  κυμαίνεται  στα  5,4  λτ./100  χλμ.
        για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των                            σύμφωνα  με  την  επίσημη  αντιπροσω-
        επιβατών.  Όσον  αφορά  στους  χώρους                          πεία (κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. είδαμε
        των επιβατών, κυμαίνονται στα ίδια επί-                        στη διάρκεια της δοκιμής) και οι εκπο-
        πεδα με την προηγούμενη γενιά και θα                           μπές CO2 στα 124 γρ./χλμ. Κάπως έτσι
        ικανοποιήσουν άνετα τις ανάγκες μίας                                                                      S

                                            ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19