Page 14 - testbook-e-agora-2022_03_01
P. 14
n ΔΟΚΙΜΗ Audi A3 SB 30 TFSI 110 PS
νται περίπου στα ίδια επίπεδα, με το μή- Το αμάξωμα τετραμελούς οικογένειας. Τέλος ο χώ-
κος να αγγίζει τα 4.343 χλστ. των 1.355 ρος αποσκευών είναι ιδιαίτερα καλο-
κιλών
επιταχύνει σχηματισμένος και ο όγκος του αγγίζει
Εσωτερικό στα 0-100 τα 380 λτ.
χλμ./ώρα
Ένα από τα στοιχεία που έκανε το σε 10,6 δλ. Κινητήρας: Εξηλεκτρισμέ-
Audi A3 ιδιαίτερα ξεχωριστό είναι η κο- και η τελική
ρυφαία ποιότητα και η «premium» αί- ταχύτητα νος 1000άρης 110 ίππων
ξεπερνά
σθηση που δημιουργεί το εσωτερικό, οριακά τα 200 Κάτω από το καπό του Audi A3 της
ενώ στην προκειμένη περίπτωση έχει χλμ./ώρα. δοκιμής μας βρίσκεται ο «entry level»,
δοθεί ιδιαίτερη έμφαση και στο τεχνο- τρικύλινδρος κινητήρας της εταιρείας,
λογικό υπόβαθρο. Το σύνολο των υλι- ο οποίος πλέον αποδίδει 110 ίππους
κών που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι και 180 Nm ροπής. Για να επιτευχθούν
κορυφαία, ενώ ένα από τα πιο εντυπω- αυτές η τιμές, πέρα από σύστημα υπερ-
σιακά νέα στοιχεία είναι η τοποθέτηση πλήρωσης, ο TFSI των 999 κ.εκ. συ-
των αεραγωγών του οδηγού γύρω από νοδεύεται από ήπια υβριδικό σύστημα
τον πίνακα οργάνων, δημιουργώντας 48V, ενώ η κίνηση περνά στον εμπρός
ένα «κλειστό» cockpit. Ό ψηφιακός πί- άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου ταχυ-
νακας οργάνων βρίσκεται στον στάνταρ τήτων με έξι σχέσεις. Ό ηλεκτροκινη-
εξοπλισμό και το μέγεθός του αγγίζει τήρας συμβάλλει τόσο στη μείωση της
τις 10,25 ίντσες, ενώ από την κεντρική κατανάλωσης, όσο και στις εκπομπές
κονσόλα δεν απουσιάζει η ευανάγνω- ρύπων. Πιο συγκεκριμένα, η κατανά-
στη οθόνη αφής μεγέθους 10,1 ιντσών λωση κυμαίνεται στα 5,4 λτ./100 χλμ.
για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των σύμφωνα με την επίσημη αντιπροσω-
επιβατών. Όσον αφορά στους χώρους πεία (κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. είδαμε
των επιβατών, κυμαίνονται στα ίδια επί- στη διάρκεια της δοκιμής) και οι εκπο-
πεδα με την προηγούμενη γενιά και θα μπές CO2 στα 124 γρ./χλμ. Κάπως έτσι
ικανοποιήσουν άνετα τις ανάγκες μίας S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ