Page 16 - testbook-e-agora-2022_03_01
P. 16
n ΔΟΚΙΜΗ Audi A3 SB 30 TFSI 110 PS
Κάτω από το
καπό του Audi
A3 της δοκιμής
μας βρίσκεται
ο «entry level»,
τρικύλινδρος
κινητήρας της
εταιρείας, ο
οποίος πλέον
αποδίδει 110
ίππους και 180
Nm ροπής.
στις επιδόσεις. Επιπλέον, το πεντάλ του AUDI A3 SB 30 TFSI 110 PS
φρένου είναι ιδιαίτερα γραμμικό και η Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 999/3 σε σειρά
αίσθηση που αφήνει ο επιλογέας θετι- Καύσιμο Βενζίνη + Ρεύμα
110
Ισχύς (ίπποι)
κή. Στον τομέα της ανάρτησης, η βασι- Ροπή (Nm) 180
κή έκδοση του Audi A3 φέρει υλοποίη- Κιβώτιο/μετάδοση χειροκίνητο/μπροστά
ση ημιάκαμπτου άξονα στο πίσω μέρος Start/Stop ΝΑΙ
και όχι πολλαπλών συνδέσμων, ωστό- 0-100 χλμ/ώρα (δλ) 10,6
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)
204
σο κάτι τέτοιο δε φαίνεται να επηρεά- Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 5,4-5,9
ζει την κατά τα άλλα εξαιρετική συμπε- Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 124
380
ριφορά του γερμανικού hatchback. Χώρος αποσκευών (λίτρα) 22.350
Τιμή από
Η τιμή του νέου Audi A3 με τον τρι-
κύλινδρο κινητήρα βενζίνης και το 6άρι Συμπέρασμα
μηχανικό κιβώτιο ξεκινά από τα 22.350
ευρώ, ενώ για τους λάτρεις του αυ- Το νέο Audi A3 εξακολουθεί να διατη-
τόματου κιβωτίου είναι διαθέσιμη και ρεί τον ίδιο χαρακτήρα και να αποτελεί
η επιλογή του S-Tronic με μία αύξη- ένα ολοκληρωμένο σύνολο με έντονα
ση του κόστους απόκτησης κατά περί- «premium» χαρακτηριστικά από την βασι-
που 3.000 ευρώ. Μάλιστα, αξίζει να το- κή του έκδοση. Η κορυφαία ποιότητα του
νίσουμε ότι η έκδοση δοκιμής 30 TFSI εσωτερικού και η υποδειγματική ποιότητα
απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορί- κύλισης το καθιστούν μία από τις πιο εν-
ας, μιας και οι εκπομπές ρύπων περιο- διαφέρουσες επιλογές στην κατηγορία. v
ρίζονται στα 116 γρ./χλμ.
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ