Page 5 - e-agora 20-07-2020
P. 5
n REVIEW ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ: HYUNDAI I10
ωρεί ότι το μοναδικό σοβαρό αδύνατο
σημείο της γενιάς ND είναι οι πρώτες
δύο εκδόσεις των κιβωτίων ταχυτήτων.
«Επιδιορθώσαμε ήδη 30 με 40 βλάβες
κιβωτίων», λέει ο Spies. Η αντικατάστα-
σή του διαρκεί 5 ώρες. Ό καλύτερος
τρόπος για να μάθει ο ενδιαφερόμενος
αν ένα μεταχειρισμένο MX-5 έχει πρό-
βλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων είναι
κατά τη διάρκεια μιας δοκιμαστικής δι-
αδρομής (δείτε αδύνατα σημεία παρα-
κάτω).
Από την άλλη πλευρά, ο έντονος θό-
Η γενιά του MX-5 προκάλεσε συχνά αναστάτω- ρυβος όταν ο οδηγός παίρνει το πόδι
ND με το ση. Θα ήταν πολύ νωρίς να πάρουμε του από το γκάζι δεν αποτελεί πρόβλη-
επιθετικό στιλ
έρχεται σε μια τελική απόφαση σχετικά με το πόσο μα, εφόσον το διαφορικό ξεκινά να λει-
αντιπαράθεση επιρρεπής είναι στη σκουριά η γενιά ND τουργεί απέναντι από τη ράβδο αλου-
με την τυπική μετά από μόλις πέντε χρόνια. Ωστόσο, μινίου μπροστά του. Αυτό ισχύει συχνά
σχεδιαστική φαίνεται ότι στη Mazda έχουν θέσει υπό και για το τιμόνι που ενίοτε στέκεται
γλώσσα του
MX-5. έλεγχο την καφέ... πανούκλα. Ό συνερ- έντονα κάθετα. Δεν πρόκειται απαραί-
γάτης μας, Jan Spies, γνώστης του MX- τητα για ένδειξη βλάβης από ατύχη-
5 και ιδιοκτήτης της SPS Motorsport στο μα στη γενιά ND, επειδή αρκετά μοντέ-
Altendiez της Γερμανίας, δεν έχει δει λα έχουν βγει κατ αυτόν τον τρόπο από
ποτέ ένα αυτοκίνητο σαν αυτό με σημα- τη γραμμή παραγωγής. Δεν είναι, λοι-
ντικό πρόβλημα στο συνεργείο του. πόν, το MX-5... στραβό, γιατί λειτουρ-
Ό βελτιωτής και οδηγός αγώνων θε- γεί θαυμάσια.
Ο συνεργάτης
μας, Jan
Spies,
γνώστης του
MX-5 και
ιδιοκτήτης της
SPS Motors-
port στο
Altendiez της
Γερμανίας,
δεν έχει δει
ποτέ ένα
αυτοκίνητο
σαν αυτό με
σημαντικό
πρόβλημα στο
συνεργείο S
του.
5 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-mtx-20-7-20.indd 5 16/7/2020 11:33:28 π