Page 6 - e-agora 20-07-2020
P. 6
n REVIEW ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ: HYUNDAI I10 n n n
Από την άλλη άρκεια του test αντοχής. Από την άλλη
πλευρά, πλευρά, η τρίτη και τέταρτη γενιά κιβω-
ο έντονος
θόρυβος όταν τίων, δεν έχει αποδειχθεί προβληματι-
ο οδηγός κή.
παίρνει το
πόδι του από Ρύθμιση ανάρτησης
το γκάζι δεν
αποτελεί Ελέγχετε την ανάρτηση κάθε δύο χρό-
πρόβλημα. νια. Όποιαδήποτε μέρη της δε λειτουρ-
Η ΣΚΟΥΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ γούν αψεγάδιαστα (λόγω και της χει-
μερινής χρήσης του MX-5) πρέπει να
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ MX-5 αντικατασταθούν.
Το MX-5 ολοκλήρωσε με επιτυχία το
test διαρκείας των 100.000 km. Όι Ίά- Η οροφή σκίζεται
πωνες, πάντως, δεν απέσπασαν το Ρυθμίστε την αναδίπλωση της ορο-
«άριστα» (1) εξαιτίας κάποιων λεπτομε- φής, αν αυτή τρίβεται κατά το άνοιγμα
ρειών, όπως η πόρτα του οδηγού που ή κλείσιμο στα roll bars. Διαφορετικά,
τρεμόπαιζε (η νέα πρόσδεση έδωσε μια το ύφασμα θα σκιστεί και θα το πληρώ-
λύση), το εσωτερικό της οροφής που σετε ακριβά.
ξεκόλλησε (και ξανακολλήθηκε κατά τη
διάρκεια ενός service) ή οι εσφαλμένες Τα κιβώτια της 1ης και
εμφανιζόμενες τιμές για τον έλεγχο της της 2ης σειράς προκαλούν
πίεσης των ελαστικών. Εντωμεταξύ έγι- προβλήματα
νε γνωστό ότι τα κιβώτια ταχυτήτων της
Το MX-5 πρώτης και της δεύτερης σειράς (βλέπε Αν δυσκολεύεστε να αλλάξετε σχέ-
ολοκλήρωσε παρακάτω) είναι ένα αδύναμο σημείο. ση μεταξύ της δευτέρας και της τρί-
με επιτυχία το Η αλλαγή σχέσεων μεταξύ της 2ας και της ή της τρίτης και της τετάρτης τα-
test διαρκείας
των 100.000 της 3ης άρχισε να προβληματίζει τους χύτητας, υπάρχει κίνδυνος εμφάνισης
km. συνεργάτες μας ακόμα και κατά τη δι- βλαβών.
Συμπέρασμα
Το MX-5 ωρίμασε και έχει γίνει
θρύλος των roadster μέσα σε 31
χρόνια. Στα μάτια μας, δε, η τέταρ-
τη γενιά είναι η καλύτερη. Όχι μό-
νο επειδή η οροφή της μπορεί να
ανοίξει τόσο γρήγορα, αλλά, πά-
νω απ όλα, γιατί δεν έχει καθόλου
αδύνατα σημεία. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 6
#e-agora-mtx-20-7-20.indd 6 16/7/2020 11:33:30 π