Page 13 - e-agora 14-12-2020
P. 13
n REVIEW ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ
πνεύμα» μετά από 33.413 χιλιόμετρα. Στο
τέλος, το ρουμανικό μοντέλο ολοκλήρω-
σε μεν το test διαρκείας των 100.000 χι-
λιομέτρων, αποσπώντας το μέτριο βαθμό
4, δε. Τι αναφέρει σχετικά το TÜV; «Φαί-
νεται καλό σε ό,τι αφορά τα ελατήρια και
τα αμορτισέρ του. Ωστόσο, το σύστημα δι-
εύθυνσης προκαλεί τεράστια προβλήμα-
τα, κυρίως οι αρθρώσεις του, οι οποίες
στα μοντέλα όλων των ηλικιών βρίσκο- Ως Dust-
νται πρακτικά πολύ πάνω από το μέσο er LPG,
όρο των βλαβών». δηλαδή στην
Ένα άλλο αδύνατο σημείο του Duster έκδοση με
τον κινητήρα
είναι τα φώτα. Ανεξάρτητα αν πρόκει- υγραερίου,
ται για τα φώτα θέσης ή πορείας, είτε τα το ρουμανικό
μπροστινά είτε τα πίσω, οι ελεγκτές του νων μπορείτε να βρείτε μοντέλο δεκαετί- SUV
TÜV βρήκαν πολλές βλάβες, εν μέρει πο- ας Dacia Duster με κινητήρα υγραερίου αποδεικνύεται
εξαιρετικά
λύ περισσότερες σε σχέση με το μέσο ισχύος 105 ίππων σε αρχική τιμή περίπου φθηνό στο
όρο. Και αυτό σύμβαινε ακόμα και με τα 7.500 ευρώ. δρόμο.
μοντέλα των πιο πρόσφατων ετών. Από
την άλλη πλευρά, το δίκτυο των φρένων
και οι σωλήνες τους δεν αποτέλεσαν πο-
τέ πρόβλημα μέχρι και στα πιο γερασμέ-
να μοντέλα. Στα Duster ηλικίας από επτά
χρονών και πάνω τα δισκόφρενα προκα-
λούν προβλήματα και, σε γενικές γραμ-
μές, ό,τι σχετίζεται με το… ποδόφρενο
βρίσκεται γενικά πάνω από το μέσο όρο
των βλαβών.
Στην ελληνική αγορά των μεταχειρισμέ-
S
13 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-mtx-14-12-20.indd 13 9/12/2020 12:05:37