Page 10 - 04-2022
P. 10

n n n                           n ΤΕST ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ: ΗYUNDAI I30




                                 ρος μικροί.                                  θίσματα,  ακριβές  σύστημα  διεύθυνσης,
                                                                              αλλά ανάρτηση, που αναπηδά. Μάλλον
                                   Οι  δυνατότητές  του:  Όι βενζινοκινη- βαρετοί οι κινητήρες, αν και σε ορισμένα
                                 τήρες  θεωρούνται  μέρος  ενός  συνη- μοντέλα είναι επίσης διαθέσιμη μία αντί-
                                 θισμένου κορεατικού menu, ενώ με το  κα-αυτόματο κιβώτιο, 4 σχέσεων.
                                 facelift του 2015, μπήκαν στο πρόγραμ-
                                 μα και τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Η          Τι μας εκνευρίζει: Το test διαρκείας
                                 ανάρτηση  είναι  σφιχτή,  ενώ  το  σύστη- ενός i30 cw 1.6 ολοκληρώθηκε με ένα…
                                 μα διεύθυνσης παρέχει στον οδηγό σα- χάος στις πόρτες και τα καπό. Επιπλέον,

                                 φή αίσθηση. Τέλος, το προτελευταίο i30  αναγνώστες  διαμαρτύρονται  για  σκου-
                                 διαθέτει standard υποβοήθηση φρένων  ριά στις ακμές του πατώματος, η οποία
                                 έκτακτης ανάγκης.                            δε σχετίζεται με αυτήν, που βρέθηκε κα-
                                                                              τά τον πρώτο κυρίως έλεγχο από το TÜV
                                   Τι  μας  εκνευρίζει:  Τα  προβλήματα  στη  λαμαρίνα  του  δαπέδου.  Επιπλέον,
                                 είναι σχεδόν μηδαμινά, με μόνη εξαί- αυτό το μοντέλο απασχόλησε περαιτέρω
                                 ρεση μια ανάκληση για το χειρόφρενο.  τους δοκιμαστές μας με ελαττωματικούς
                                 Στο test διαρκείας της AUTOBILD, δεν  συμπλέκτες, ρουλεμάν τροχών και ραγι-

                                 καταγράφηκε σχεδόν τίποτε για παρά- σμένες  κυλινδροκεφαλές  στους  diesel
                                 πονο  μετά  από  100.000  χιλιόμετρα,  κινητήρες.
                                 με  αποτέλεσμα  το  συγκεκριμένο  i30
                                 να πάρει στο τέλος πανάξια το βαθμό          Η γνώμη του TÜV
                                 «άριστα».                                      Ανάρτηση
                                                                                Το  σύγχρονο  i30  έχει  κορυφαία  από-
                                 Hyundai i30 (τύπος FD)                       δοση:  0,0%  προβλήματα  ή  βλάβες  σε


                                   Χρονολογία  κατασκευής:  από  το  κάθε τομέα. Ό προκάτοχός του, από την
                                 2007 έως το 2012                             άλλη πλευρά, είχε συχνά «θέμα» με τα
                                   Κινητήρες: από 90 (1.6 CRDi) έως 143  ακρόμπαρα,  ενώ  το  ακόμα  παλαιότερο
                                 PS (2.0)                                     i30 με τις αναρτήσεις των τροχών. Όμό-
                                   Τιμή (στη Γερμανία): από 2.500 ευρώ φωνα,  λοιπόν,  έπαινος  για  το  σύστημα
                                   Ασφάλεια επιβατών (Crash test του  διεύθυνσης,  καθώς  και  τους  κινητήρι-
                                 Euro NCAP το 2007): 4 αστέρια                ους άξονες, ενώ, από την πλευρά τους
                                                                              επίσης, η σκουριά ή τα ραγισμένα ελα-

                                   Η ταυτότητά του: Διάδοχος του Elantra  τήρια είναι κάτι το σπάνιο.
                                 και «αδερφό» μοντέλο με το KIA Ceed.
                                 Πεντάθυρο hatchback ή stationwagon.            Φώτα
                                 Πάντοτε standard στο κορεατικό μικρο-          Το πιο πρόσφατο μοντέλο φέγγει καλύ-
                                 μεσαίο: Έξι αερόσακοι, ABS και ESP.          τερα σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα, επί-
                                                                              σης λόγω του υψηλού μεριδίου των λα-
                                   Οι δυνατότητές του: Να ικανοποιεί τις  μπτήρων  LED  στο  σύνολο  των  φώτων
                                 βασικές ανάγκες μετακίνησης. Καλά κα- του  μικρομεσαίου  Hyundai.  Αντίθετα,
                                                                                                                         S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 10




          #e-agora-mtx-04-22.indd   10                                                                            5/4/2022   11:57:58 π
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15