Page 9 - 04-2022
P. 9

n ΤΕST ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ: ΗYUNDAI I30



                 Τιμή (στη Γερμανία): από 9.500 ευρώ                          νουν) την πενταετή εργοστασιακή εγγύ-
                 Ασφάλεια  επιβατών  (Crash  test  του                        ηση. Επομένως, καθόλου παράπονα έως
               Euro NCAP το 2017): 5 αστέρια                                  τώρα.

                                                                              Hyundai i30

                                                                              (τύπος GD)

                                                                                Χρονολογία  κατασκευής:  από  το
                                                                              2011 έως το 2017

                                                                                Κινητήρες: από 90 (1.4 CRDi) έως 186
                                                                              PS (GDITurbo)
                                                                                Τιμή (στη Γερμανία): από 4.900 ευρώ
                                                                                Ασφάλεια επιβατών (Crash test του
                                                                              Euro NCAP το 2012): 5 αστέρια


                                                                                Η  ταυτότητά  του:  Του  απονεμήθη-
                                                                              κε τίτλος… ευγένειας στην Έκθεση της
                                                                              Φρανκφούρτης το 2011 από τον τότε δι-
                 Η ταυτότητά του: Προσεκτικά εξελιγ-                          ευθύνοντα  του  τμήματος  τεχνολογίας
               μένο,  κατασκευασμένο  με  στιβαρή  τε-                        της  VW,  Martin  Winterkorn,  που  έμει-
               χνολογία  και  διαθέτει  standard  πολλά                       νε περισσότερο στη μνήμη μας εξαιτίας
               συστήματα  υποβοήθησης  του  οδηγού.                           της παρακάτω φράσης : «Δεν κουνιέται
               Κατασκευάζεται  σε  πολλές  εκδόσεις                           τίποτε εδώ!» Αρχικά ως πεντάθυρο, από
               αμαξωμάτων,  αν  και  σήμερα  κυκλοφο-                         το 2012 ως station wagon και αργότερα
               ρεί μόνο ως πεντάθυρο μοντέλο, δηλα-                           ως τρίθυρο, επίσης. Καλή η ποιότητα της
               δή, όπως παλιότερα, ως station wagon                           κατασκευής, αλλά οι χώροι στο πίσω μέ-
               ή  σε  hatchback  έκδοση,  ενώ  σήμερα
               και  ως  liftback  με  μεγάλη  πίσω  πόρτα

               (Fastback).


                 Οι  δυνατότητές  του:  Μεγάλη  γκά-
               μα επιλογών σε κινητήρες, από τον τρι-
               κύλινδρο  του  1,0  λίτρου  έως  και  τον
               Rallye-Double  N  Performance.  Το  αυ-
               τόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη διατί-

               θεται προαιρετικά, ενώ η ανάρτηση έχει
               σφικτή ρύθμιση.


                 Τι μας εκνευρίζει: Όλα τα νέα i30 και
               οι ιδιοκτήτες του (σημερινοί και μελλο-
               ντικοί) απολαμβάνουν (ή θα απολαμβά-




                                                   9 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ




          #e-agora-mtx-04-22.indd   9                                                                             5/4/2022   11:57:56 π
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14