Page 9 - 7-2022
P. 9

n ΤΕST ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ: ΤΕΛΙΚΆ, ΕΙΝΆΙ ΆΞΙΌΠΙΣΤΆ ΤΆ ΗΛΕΚΤΡΙΚΆ
                                                        ΜΕΤΆΧΕΙΡΙΣΜΕΝΆ;


                                                                              μα επίσης παρουσιάστηκε και στα μπουζί
                                                                              του  βενζινοκινητήρα-γεννήτριας  ρεύμα-
                                                                              τος.
                                                                                Σχετικά  με  το  Zoe,  όπως  αποδείχθηκε
                                                                              από τη δοκιμή μακράς διαρκείας ο κινητή-

                                                                              ρας και το σύστημα φόρτισης ήταν απρο-
                                                                              βλημάτιστα, και τα μόνα αρνητικά που  θα
                                                                              μπορούσε να πει κάποιος είναι η ποιότη-
                                                                              τα των υλικών και η σκληρή ανάρτηση του
                                                                              μοντέλου.
                                                                                Τα Tesla δεν πλήττονται από προβλήματα

                                                             Το ηλεκτρικό     στους κινητήρες και τις μπαταρίες, και οι
                 Το ηλεκτρικό Renault μπορεί να αγορα-          Renault       όποιες… παραφωνίες έχουν να κάνουν με
               στεί  στην  Ελλάδα  ως  μεταχειρισμένο  με      μπορεί να      την  ποιότητα  κατασκευής.  Πιο  συγκεκρι-
                                                               αγοραστεί
               τιμή  από  11.500  ευρώ.  Η  έκδοση  με  τη   στην Ελλάδα      μένα, έχουν προκύψει προβλήματα σχετι-
               μπαταρία χωρητικότητας 22 kWh έχει αυ-         ως μεταχει-     κά με το άνοιγμα των θυρών, διάκενα που
               τονομία 100 χιλιόμετρα, ενώ αυτή με μπα-       ρισμένο με      φαίνονται  άσχημα,  αεροδυναμικούς  θο-
                                                               τιμή από
               ταρία 43 kWh άνω των 300 χιλιομέτρων.         11.500 ευρώ      ρύβους και εισροή νερών στο εσωτερικό,

                 Το  Opel  Ampera  κυκλοφόρησε  από  το                       πράγματα άσχετα με την ηλεκτροκίνηση.
               2011 έως το 2016. Στη χώρα μας τα μο-                          Μερικά έχουν βενζινοκινη-
               ντέλα  που  πωλούνται  ως  μεταχειρισμέ-
               να  είναι  λιγοστά,  και  έχουν  μέσο  τιμής                   τήρες που λειτουργούν ως
               16.600 ευρώ. Λόγω της παλαιότερης τε-                          γεννήτριες
               χνολογίας,  το  αυτοκίνητο  έχει  ηλεκτρική
               αυτονομία 80 χιλιόμετρα.                                         Εκτός από το ηλεκτρικό μοτέρ, ορισμένα
                                                                              μοντέλα  έχουν  επίσης  βενζινοκινητήρες,
               Λίγα προβλήματα στα περι-                                      οι  οποίοι  «παίζουν»  το  ρόλο  γεννήτριας

               φερειακά, όχι στα μηχανο-                                      ρεύματος και επεκτείνουν την αυτονομία
                                                                              (αγγλιστί  «range  extenders»).  Όι  τροχοί
               λογικά                                                         του  οχήματος  παίρνουν  κίνηση  αποκλει-

                 Εκτός από το ζήτημα της μπαταρίας, τα                        στικά από τον ηλεκτροκινητήρα, αφού τα
               ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν μαστίζονται από                       θερμικά μοτέρ χρησιμοποιούνται αποκλει-
               μεγάλα προβλήματα αξιοπιστίας.                                 στικά για την παραγωγή ρεύματος.

                 Μετά  από  δοκιμή  μακράς  διαρκείας                           Το  Opel  Ampera  είναι  εξοπλισμένο  με
               100.000  χιλιομέτρων  της  Auto  BILD,  η                      ένα τέτοιο μοτέρ, χάρη στο οποίο η μικρή
               BMW i3 παρουσίασε προβλήματα στα κα-                           –λόγω παλιάς τεχνολογίας- αυτονομία με-
               λώδια  φόρτισης,  αρκετά  εκ  των  οποίων                      ταμορφώνεται από 80 σε 500 χιλιόμετρα.
               ήταν  ελαττωματικά.  Επίσης,  μετά  από  5                       Η  BMW  i3  διαθέτει  επίσης  επέκταση
               χρόνια κυκλοφορίας, η χωρητικότητα της                         αυτονομίας  στον  προαιρετικό  εξοπλι-
               μπαταρίας είχε φτάσει στο 82%. Πρόβλη-                         σμό. v
  S                                                                                                                      S

                                                   9 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-mtx-07-22.indd   9                                                                            30/6/2022   11:44:14 π
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14