Page 4 - 2023 01
P. 4

n n n                       n ΤΕST ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ: OPEL ASTRA 2015



                                                                              σε καμία περίπτωση δεν θα μας απέτρεπε
                                                                              από το να αγοράσουμε το αυτοκίνητο και
                                                                              να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση των
                                                                              συγκεκριμένων εξαρτημάτων.
                                                                                Παρόλα αυτά, αν υπάρχει διαρροή λα-
                                                                              διών από το μοτέρ, ή «χτυπάει» η καδένα
                                                                              χρονισμού, το κόστος επισκευής ενδέχε-
                                                                              ται να είναι υψηλό.
                                                                                Υπάρχουν Opel Astra diesel που έχουν

                                                                              διανύσει πάνω από 250.000 χλμ μέσα σε
                                                                              7 χρόνια, γεγονός που δείχνει πως το μο-
                                                                              ντέλο  παραμένει  αξιόπιστο  στη  σκληρή
                                                                              καθημερινή χρήση.
                                                                                Στο  παρελθόν  έχουν  γίνει  ανακλήσεις
                                                                              που  αφορούν  την  παροχή  λαδιού  του
                                                                              turbo, τις βάσεις των εμπρός καθισμάτων
                                                                              και τον αερόσακο του συνοδηγού.

                                                                              Opel Astra του 2015: Τι το

                                                                              κάνει να ξεχωρίζει;

                                                                                Το προηγούμενο Opel Astra έχει ιδιαί-
                                                                              τερα καλορυθμισμένη ανάρτηση, η οποία
                                                                              απορροφά τις ανωμαλίες και τις κακοτε-
                                                                              χνίες του δρόμου και χαρίζει υψηλή ποι-
                                 ριορίζονται σε τυχόν λερωμένες μοκέτες και   ότητα κύλισης, ενώ παράλληλα κρατά τις
                                 καθίσματα (πράγματα δηλαδή που μπορεί να     κλίσεις του αμαξώματος μειωμένες, ακό-
                                 γίνουν από την πρώτη μέρα αν είσαι απρόσε-   μα και υπό συνθήκες πίεσης.
                                 κτος) και σε ελαφρύ ξέβαμμα των κλειδιών.      Το τιμόνι είναι ακριβές, αλλά υστερεί λίγο

                                 Τι φθορές σε μηχανικά                        σε πληροφόρηση. Αξια μνείας είναι και τα

                                 εξαρτήματα έχει το Opel                      φρένα, που είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά.
                                                                                Προσοχή έχει δοθεί και στην ηχομόνω-
                                 Astra του 2015;                              ση της καμπίνας, χάρη στην οποία ακό-


                                   Σύμφωνα με έλεγχο σε μεταχειρισμένο  μα  και  ο  χαρακτηριστικός  «μεταλλικός»
                                 Opel Astra 1,6 diesel με 125.000 χλμ, ο  ήχος του πετρελαιοκινητήρα περνά απα-
                                 κινητήρας δεν παρουσιάζει διαρροές λα- ρατήρητος.
                                 διού, με τις φθορές να εστιάζονται στα πί-     Όταν ήταν καινούργιος, ο 1600αρης CDTI
                                 σω  δισκόφρενα  που  θα  χρειαστούν  αλ- diesel κινητήρας με τους 110 ίππους είχε
                                 λαγή και στα αμορτισέρ που ξεκινούν να  πραγματική μέση κατανάλωση 5,8 λίτρα/100
                                 δείχνουν  αρχικά  σημάδια  κόπωσης  και  χλμ, ίδια ακριβώς τιμή με τον πετρελαιοκινη-
                                 τριγμούς. Η αλλαγή τους  θα πρέπει μεν  τήρα 1,5 λίτρων με τα 122 άλογα.

                                 να υπολογιστεί στο κόστος αγοράς, αλλά         Ό χιλιάρης βενζινοκινητήρας  των 100     S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 4




          #e-agora-mtx-01-23.indd   4                                                                            23/12/2022   2:16:40 µµ
   1   2   3   4   5   6   7   8   9