Page 11 - 2022_12_01
P. 11

n ΔΟΚΙΜΗ  Alfa Romeo Stelvio


                                                                       γές  του  κιβωτίου  και  να  ανέβει  στο  πιο
                                                                       κοντινό βουνό για να απολαύσει το σφι-

                                                                       χτό set up της ανάρτησης (διπλά ψαλίδια
                                                                       εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω) σε
                                                                       συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης
                                                                       και το στιβαρό πάτημα που προσφέρουν
                                                                       υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, με τα ηλε-
                                                                       κτρονικά βοηθήματα να επεμβαίνουν δυ-
                                                                       ναμικά αλλά όχι αποτρεπτικά όταν το ζη-
                                                                       τήσουν  οι  συνθήκες.  Εντυπωσιακά  τα
                                                                       πηγαίνει  και  σε  ταξίδια,  όπου  ο  αθόρυ-
                                                                       βος πετρελαιοκινητήρας δίνει ρεσιτάλ οι-

                                                     Τα μεγάλα         κονομίας,  η  ηχομόνωση  δηλώνει  δυνα-
        το 80-120χλμ/ώρα 6,1 δλ και τη τελική να     paddles           μικά παρούσα κι η ανάρτηση θα ισιώσει
        διαμορφώνεται  στα  210χλμ/ώρα.  Σε  γε-     πίσω από          με  σχετικά  ευκολία  τις  όποιες  ανωμαλί-
        νικές γραμμές, το κινητήριο σύνολο είναι     το τιμόνι σε      ες παρά τις 19αρες ζάντες (ενοχλεί μόνο
                                                     ιντρικάρουν,
        γεμάτο σε όλο το φάσμα του, με τα κυβικά     με το σχήμα       σε εγκάρσιες συνεχόμενες), στοιχεία που
        να προσφέρουν το απαραίτητο τράβηγμα         τους να είναι     εκτοξεύουν την ποιότητα κύλισης. Το ημι-
        στα χαμηλά και το turbo να παίρνει τη σκυ-   σεμιναριακού      αυτόνομο σύστημα οδήγησης επιπέδου 2
                                                     επιπέδου
        τάλη όταν οι στροφές ανέβουν. Πολύ κα-                         λειτουργεί  ικανοποιητικά  και  κάνει  ακό-
        λή και η κατανάλωση, με τη μέση τιμή να                        μα πιο ξεκούραστες κι ασφαλείς τις μεγά-
        κυμαίνεται στα 7,7 λτ/100χλμ και σε ανοι-                      λες διαδρομές. Μέσα στην πόλη παραμέ-
        χτούς δρόμους να πέφτει κοντά στα 5λτ.                         νει ευέλικτη, με το αυτόματο κιβώτιο να
                                                                       προσφέρει την απαραίτητη ευχρηστία και
        Σταθερή, σπορτίφ και κα-

        τάλληλη να καταπίνει χιλιό-                  Η κεντρική οθόνη αφής 8,8 ιντσών τρέχει το
        μετρα                                        αναβαθμισμένο λογισμικό της Alfa Romeo, που είναι
                                                     πιο γρήγορο, με καλύτερα γραφικά και εξαιρετική
          Μπαίνοντας  στη  θέση  του  οδηγού  και    συνδεσιμότητα
        νιώθοντας τα σπορ καθίσματα να σε αγκα-
        λιάζουν,  αμέσως  νιώθεις  μια  οικειότητα
        που δύσκολα συναντάς σε αντίστοιχα μο-
        ντέλα.  To  οδηγοκεντρικό  περιβάλλον,  η
        χαμηλή θέση οδήγησης, που θυμίζει κά-

        τι από Alfa Romeo Giulia, τα σπορτιφ στοι-
        χεία κι οι αναλογικοί δείκτες στον πίνακα
        οργάνων  σε  κάνουν  να  ξεχνάς  ότι  βρί-
        σκεσαι  μέσα  σε  SUV.  Από  τα  πρώτα  μέ-
        τρα μαζί της, θέλεις να επιλέξεις μόνιμα το
        Dynamic mode, να πατήσεις το γκάζι στο
        πάτωμα, να αφεθείς στις γρήγορες αλλα-                                                                    S



                                            ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16