Page 143 - 2022_12_01
P. 143
Η κεντρική μούς και προδιαθέτουν τον οδηγό να
κυκλική ξεφύγει σε στριφτερές διαδρομές και
οθόνη 8,8
ιντσών είναι να νιώσει τι εστί οδηγική ευχαρίστηση.
το σημείο Οι σφιχτές αναρτήσεις, που δεν επιτρέ-
αναφοράς πουν κλίσεις, το χαμηλό κέντρο βάρους
του μοντέλου
και διαθέτει και τα ελαστικά χαμηλού προφίλ αυξά-
μεγάλες νουν κατακόρυφα τα περιθώρια πρό-
δυνατότητες σφυσης, με το αυτοκίνητο να παραμέ-
συνδεσι- νει ελεγχόμενο μέχρι και στο βαθύ όριο
μότητας
του. Βέβαια οι λακκούβες δεν είναι το
δυνατό του σημείο και χρειάζονται προ-
τροχούς περνάει μέσα από το 7τάχυ- σοχή για να μην ταράξουν ιδιαίτερα την
το αυτόματο σασμάν Steptronic διπλού ησυχία των επιβατών, με τη βαριά αί-
συμπλέκτη, που μοιράζει ομοιόμορφα σθηση του τιμονιού να γίνεται κάπως
τη δύναμη του κινητήρα. Οι επιδόσεις κουραστική για την πόλη. Σε ανοιχτούς
του είναι εξαιρετικές, με το 0-100χλμ/ δρόμους, το μεγάλο μετατρόχιο του κι
ώρα να έρχεται σε 8,2 δλ και τις ρεπρίζ η καλή ηχομόνωση αυξάνει κατακόρυ-
60-100χλμ/ώρα και 80-120χλμ/ώρα σε φα την ποιότητα κύλισης, με την ευθυ-
4,7 και 6,2 δλ, ενώ η τελική ακουμπάει βολία του να είναι εξαιρετική! Τα φρένα
τα 214 χλμ/ώρα. Η κατανάλωση αυξο- δεν προβληματίζουν και θα ανταπεξέλ-
μειώνεται ανάλογα την πίεση του δεξι- θουν με περίσσια ευκολία σε όλες τις
ού πεντάλ, με τη μέση τιμής της να κυ- συνθήκες.
μαίνεται στα 7,9λτ/100χλμ. Η τιμή του πεντάπορτου Mini Cooper ξε-
Σπορτίφ συμπεριφορά που κινάει από τα 20.490 ευρώ με τον κινητή-
ρα των 102 ίππων, ανεβαίνει στα 22.265
χαρίζει χαμόγελα με τον κινητήρα της δοκιμής μας και φτά-
Η χαμηλή θέση οδήγησης, που φέρνει νει τα 27.440 ευρώ στην κορυφαία έκδο-
τον οδηγό κοντά στο δρόμο, το κοφτερό ση S με τους 178 ίππους. Βέβαια ανάλο-
τιμόνι κι η σωστή στήριξη των καθισμά- γα την έκδοση και τον εξοπλισμό που θα
των ανεβάζουν τους οδηγικούς παλ- προσθέστε το επιπλέον κόστος μπορεί να
ανέβει αρκετές χιλιάδες πάνω. S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ