Page 65 - 2022_12_01
P. 65
n ΔΟΚΙΜΗ Fiat 500e RED
εξίσου καλές. Μπορεί η τελική να πε-
ριορίζεται στα 150 χλμ/ώρα, αλλά δεν
επηρεάζει το χαρακτήρα του αυτοκίνη-
του που γέρνει προς τις αστικές μετακι-
νήσεις και ταυτόχρονα δεν «στραγγίζει»
την μπαταρία των 42kWh. H πραγματι-
κή αυτονομία του αυτοκινήτου κυμαί-
νεται πάνω από τα 275 χλμ, ειδικά στα
οδηγικά προφίλ Range ή Sherpa, όπου
η ανάκτηση είναι ακόμα μεγαλύτερη.
Αξιοσημείωτο είναι ότι κατά τη διάρκεια
της δοκιμής μας σε μια μεικτών συνθη-
κών διαδρομή 90 χιλιομέτρων, η αυτο-
Τα 185 λίτρα του πορτμπαγκάζ είναι μικρό νούμερο, αλλά νομία έπεσε μόλις 30 χλμ χωρίς να δώ-
μπορεί να ζήσεις μαζί του. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για σουμε ιδιαίτερη προσοχή στο γκάζι. Το
καθαρά αυτοκίνητο πόλης! ιταλικό μοντέλο μπορεί να συνδεθεί σε
εκμάθηση. Φυσικοί διακόπτες, κου- ταχυφορτιστή 85 kW, με τη μπαταρία να
μπιά για την επιλογή ταχύτητας κι ερ- φτάνει από το 10 στο 80% σε 35 λεπτά,
γονομικές μικροθήκες αυξάνουν την ενώ σε wallbox 11kW θέλει 4 ώρες και
πρακτικότητα του μοντέλου, ενώ όλες 15 λεπτά για μια πλήρη φόρτιση.
οι επιφάνειες έχουν δεχτεί ειδική επε-
ξεργασία με βιοκτόνα ουσία. Το Fiat Ευχάριστο ακόμα και στο
500e μπορεί να φιλοξενήσει πιο εύκο- όριο
λα από όσο φαίνεται 2 άτομα στο πίσω Το Fiat 500e είναι ένα όχημα, που
κάθισμα, με το χώρο αποσκευών των μπορεί να μετατρέψει τις καθημερι-
185 λίτρων να είναι μικρός, αλλά ικα- νές διαδρομές σε μια ευχάριστη εμπει-
νοποιητικός για το χαρακτήρα του αυ- ρία με κύρια όπλα του την ευελιξία και
τοκινήτου.
την ευχρηστία. Η ψηλή θέση οδήγησης
Με αυτονομία που μπο- προσφέρει καλή περιφερειακή ορατό-
ρεί να αγγίξει τα 300χλμ τητα, με τις διαστάσεις του να εξαλεί-
φουν την όποια ανασφάλεια από την
μέσα στην πόλη. απουσία των αισθητήρων παρκαρίσμα-
Το Fiat 500e RED φοράει ένα ηλε- τος. Το χαμηλό κέντρο βάρους λόγω
κτροκινητήρα 118 ίππων και 220Νm μπαταρίας και το μεγαλύτερο μετατρό-
ροπής, με τα πλεονεκτήματα του ρεύ- χιο κάνουν το πάτημα του ιταλικού μο-
ματος να φαίνονται στην άμεση απόκρι- ντέλου πολύ πιο σταθερό και κρύβουν
ση στο πάτημα του γκαζιού και στις επι- έντεχνα τα 1.440 κιλά του. Σε αυτό
δόσεις, όπου χρειάζεται 8,7 δλ για το συμβάλουν και οι αναρτήσεις, που αν
0-100χλμ/ώρα, με τις ρεπρίζ να είναι και σφιχτές, δεν γίνονται κουραστικές
στις ανωμαλίες του οδοστρώματος πα-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ