Page 74 - 2022_12_01
P. 74
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Ford Puma 155PS 1.0 Ecoboost 155ps Auto
Εντυπωσιακός ο χώρος αποσκευών με 456
λίτρα, που εκτοξεύεται στα 536 λίτρα με το Ο ήπια
Mega Box, έναν επιπλέον χώρο 80 λίτρων υβριδικός
που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του κινητήρας των
155 ίππων
πορτμπαγκάζ. συνεργάζεται
φιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών είναι εξαιρετικά με σύμμαχο και το σύστημα απενεργοποίησης
ευανάγνωστος κι αλλάζει χρώματα ανάλο- το 7ταχυτητο κυλίνδρων. Το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσε-
γα το mode οδήγησης. Η κεντρική οθόνη 8 αυτόματο ων συνεργάζεται άψογα με το κινητήριο
κιβώτιο,
ιντσών ενσωματώνει το σύστημα πολυμέ- προσφέροντας σύνολο, είναι αρκετά πολιτισμένο και οι
σων της Ford και προσφέρει υψηλές δυ- ικανοποιητικές αλλαγές του είναι σωστές και σχετικά γρή-
νατότητες συνδεσιμότητας. Χωροταξικά τα επιδόσεις γορες, βοηθώντας ιδιαίτερα στην επίτευξη
στο Puma
πράγματα παραμένουν ίδια, όπου στο πίσω και νορμάλ επιδόσεων. Το αμάξωμα των 1.280 κιλών
κάθισμα μπορούν να κάτσουν άνετα 2 άτο- κατανάλωση πιάνει τα πρώτα 100χλμ/ώρα από στάση σε
μα, ενώ διαθέτει το κορυφαίο χώρο απο- 8,8 δλ, με τις ρεπρίζ να φανερώνουν καλύ-
σκευών με 456 λίτρα, που εκτοξεύεται στα τερα τη δύναμη του SUV, μιας και χρειάζε-
536 λίτρα με το Mega Box, το οποίο είναι ται μόλις 4,1 δλ για το 60-100χλμ/ώρα και
ένας επιπλέον χώρος 80 λίτρων που βρί- 5,3 δλ για το 80-120χλμ/ώρα. Η μέση κα-
σκεται κάτω από το δάπεδο του πορτμπα- τανάλωση κυμαίνεται στα 7,7λτ/100 χλμ,
γκάζ. τιμή που είναι εύκολο να πιάσεις αν δεν
«κυνηγάς» συνέχεια το γκάζι.
155 ίπποι, ήπια υβριδικό και
με 7τάχυτο διπλού συμπλέ- Εύχρηστο στην πόλη, δυνα-
κτη κιβώτιο μικό στις στροφές
Το Ford Puma της δοκιμής μας παίρ- Την κορυφαία οδική συμπεριφορά που
νει κίνηση από την δυνατή έκδοση του χαρακτηρίζει ευρύτερα τη μάρκα της Ford,
1.000αρη Ecoboost κινητήρα, με την ισχύ τη συναντάμε και στο Puma της δοκιμής
του να φτάνει τους 155 ίππους και τη ροπή μας. Το σύστημα αναρτήσεων της ST-Line
του τα 240Nm. Η μίζα-γεννήτρια 48V και τα X έκδοσης επιτρέπει στο μοντέλο να κινη-
επιπλέον 50Νm ροπή παίζουν σημαντικό θεί σβέλτα σε σφιχτές διαδρομές, με μει-
ρόλο, τόσο στη γεμάτη λειτουργία του μο- ωμένες κλίσεις και καλή απορρόφηση των
τέρ σε όλο το φάσμα των στροφών, όσο και ανωμαλιών του οδοστρώματος. Το σύστη-
στη μείωση της κατανάλωσης, η οποία έχει μα διεύθυνσης είναι άμεσο κι ακριβές, ενώ
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ