Page 98 - 2022_12_01
P. 98
n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20N
βολεύεσαι μονομιάς και εκτιμάς την
καλή πλευρική στήριξη. Το τιμόνι έχει
γεμάτη λαβή, πολλούς διακόπτες, ιδα-
νική διάμετρο και πάχος και στέκεται
σχεδόν κάθετα, στο σωστό ύψος. Το
μάτι αμέσως μετά πέφτει στους δύο
γαλάζιους διακόπτες με το logo «Ν»
απ όπου υπάρχει άμεση πρόσβαση στα
προφίλ οδήγησης (Eco, Normal, Sport,
N, N Custom) και ένα μεγάλο εύρος
παραμετροποίησης.
Το κόκκινο κουμπί, ακριβώς κά-
τω δεξιά από τους διακόπτες αφορά
Ο βενζινοκινητήρας του i20N είναι ξυράφι. Αποδίδει 204 στην λειτουργία rev-match, που συγ-
ίππους με 274Nm ροπή, που για μερικά δευτερόλεπτα χρονίζει/ανεβάζει τις στροφές ανά λε-
σκαρφαλώνει στα 304 Nm, χάρη στη λειτουργία overboost.
πτό στα κατεβάσματα ταχυτήτων του
Πίσω από κιβωτίου. Υπερπλήρης είναι η πληρο-
το σήμα Ν φόρηση από τον ψηφιακό πίνακα ορ-
κρύβεται μια
ολόκληρη γάνων των 10,25 ιντσών με στοιχεία
αγωνιστική για τη ροπή, την ισχύ, την πίεση turbo
φιλοσοφία κ.α. Εντυπωσιακά δεδομένα, με τις με-
και μια ομάδα γάλες οθόνες να είναι μπροστά σου,
αποκλειστικά
για την μία κεντρική και μία στο ταμπλό, για
εξέλιξη να παίζεις με τις ώρες και να βλέπεις
αυτοκινήτων ότι θες, όπως θες, συνδέοντας και το
υψηλών
επιδόσεων κινητό σου ασύρματα. Από την καμπί-
Μπάκετ καθίσματα, μεγάλες να του λείπουν οι sport πινελιές, ενώ
οθόνες και τα κουμπιά «Ν» τα πλαστικά μέρη στο ταμπλό και στις
πάνω στο τιμόνι στο πόρτες, είναι σκληρής κατασκευής και
καλής ποιότητας. Τέλος, οι χώροι του
εσωτερικό του i20N i20N είναι αρκετοί για 4 ενήλικες, ενώ
Ανοίγοντας την πόρτα του αυτοκινή- ο χώρος αποσκευών με 352 λίτρα θα
του σε καθηλώνουν τα μπάκετ καθί- καλύψει τις ανάγκες τους έχοντας και
σματα και τα κουμπιά ειδικού σκοπού τον κατάλληλο όγκο, αλλά και το κανο- S
στο τιμόνι. Τα καθίσματα είναι άνετα, νικό σχήμα.