Page 116 - 03_2023
P. 116
n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20N
να μην δούμε καταναλώσεις αντίστοιχες Εκτοξεύεται σαν πύραυλος,
των υβριδικών. Έτσι λοιπόν το i20N, με στρίβει και φρενάρει με
τέρμα τα γκάζια καίει, και με όλα τα είδη
οδήγησης η μέση κατανάλωση να ανέρ- απόλυτη ακρίβεια
χεται στα 10-11 λίτρα./100χλμ. Με τη λει- Το i20 N παράγει ένα στρωτό racing ήχο
τουργία ECO όμως, πέφτεις και κάτω από κατά την οδήγηση που μεταβάλλεται ανά-
τα 8 λίτρα χωρίς όμως να απολαμβάνεις λογα με τα οδηγικά προφίλ N-Grin και στο
τις χάρες του. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πιο hot απολαμβάνεις το γουργουρητό της
ότι το i20 N είναι το πρώτο Hyundai εξο- εξάτμισης και κάποια σκασίματα. Στο ταξί-
πλισμένο με Virtual Turbospeed Control δι το θετικό είναι πως δεν σου παίρνει τα
(VTC). Πρόκειται για μια νέα τεχνολο- αυτιά, αλλά μην περιμένετε και την άνεση
γία που μεγιστοποιεί την απόδοση του ενός κανονικού i20. Όπως είπαμε υπάρ-
κινητήρα ελέγχοντας τον υπερσυμπιε- χει πλήρης παραμετροποίηση σε πολλές
στή, όπου συλλέγοντας διάφορα δεδο- λειτουργίες από την επιλογή Custom για
μένα, προβλέπει τη λειτουργία και ρυθ- την απόκριση του μοτέρ, την μεταβλη-
μίζοντας ανάλογα τη βαλβίδα διαφυγής τή ενεργή εξαγωγή, την παρεμβατικότη-
(wastegate). τα του ESC, το Rev-Match, την κρεμαγιέ-
Η ανάρτηση είναι αρκετά σκληρή, σε σημείο που θα ενοχλήσει όσους δεν είναι συνειδητο-ποιημένοι για
το χαρακτήρα του αυτοκινήτου που επέλεξαν να οδηγήσουν αλλά κάνει αυτό για το οποίο εξελίχθηκε:
στηρίζει το άκαμπτο πλαίσιο, χαρίζοντάς του μηδενικές κλίσεις και δίνοντας όχι μόνο απόλυτη σιγουριά S
στον οδηγό για τα πατήματά του.