Page 154 - 03_2023
P. 154
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Mazda MX-5 Skyactiv-G 184 PS
Ο 2λιτρος έντονο το ιαπωνικό ταπεραμέντο. Η κε- χρι τους κόφτες, ενώ η κοντή κλιμάκωση
ατμοσφαι- ντρική οθόνη που κοσμεί το ταμπλό είναι του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου επι-
ρικός
κινητήρας 7 ιντσών και διαχειρίζεται, είτε μέσω της τρέπει στο μοντέλο να «γράψει» εντυπω-
Skyac- αφής όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημέ- σιακές επιδόσεις. Συγκεκριμένα χρειάζε-
tiv αποδίδει νο, είτε μέσω του περιστροφικού διακόπτη ται μόλις 6,6 δλ για το 0-100 χλμ./ώρα, 5,6
184 ίππους
και 205 Nm στη κεντρική κονσόλα όταν το όχημα κι- δλ για το 60-100 (με 4η) και 8,2 δλ για το
ροπής, ενώ νείται. Πιο ευρύχωρο από πότε, το Mazda 80-120 (με 5η), ενώ η τελική του διαμορ-
καίει κοντά ΜΧ-5 εφοδιάζεται με μερικές έξυπνες μι- φώνεται στα 220 χλμ./ώρα. Όσο αφορά την
στα 8,5
λτ./100 χλμ. κροθήκες, ενώ η χωρητικότητα του πορ- κατανάλωση, χάρη στη μοναδική τεχνολο-
τμπαγκάζ αγγίζει τα 130 λτ. γία Spark Controlled Compression Ignition
της Mazda, κυμαίνεται στα 8,4 λτ./100 χλμ,
2λιτρος ατμοσφαιρικός κινη- με την τιμή σε ταξίδι να πέφτει στα 5,8.
τήρας με λογική κατανάλω-
ση για το Mazda MX-5 Απολαυστικό στο δρόμο,
διασκεδαστικό στις στροφές
Κάτω από το καπό του Mazda MX-5 της
δοκιμής μας βρίσκονταν ο 2λιτρος ατμο- το Mazda MX-5
σφαιρικός κινητήρας Skyactiv που αποδί- Στο δρόμο, το Mazda MX-5 είναι ένα
δει 184 ίππους και 205 Nm ροπής. Αν και «παιχνίδι» για μεγάλα παιδιά! Μέσα στην
τραβάει από χαμηλά λόγω κυβικών, οι δυ- πόλη, παρά τη χαμηλή θέση οδήγησης, εί-
νατότητες του ξεδιπλώνονται μόλις πατήσει ναι ευέλικτο και χωράει παντού, ενώ σε
τις 4.000 σ.α.λ και συνεχίζει δυναμικά μέ- ταξίδι παραμένει σταθερό, χωρίς να κου-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ
#e-agora-themata-01-23 MAZDA MX5.indd 502 16/12/2022 1:14:59 µµ