Page 40 - 03_2023
P. 40

n n n                                n ΔΟΚΙΜΗ BMW iX xDrive40 326PS































               Επιβλητική σε     ριστροφικός  κρυστάλλινος  διακόπτης  στην  κά 630 Nm ροπής, που είναι άμεσα διαθέ-
               διαστάσεις,       κεντρική  κονσόλα,  δείγμα  της  προσοχής  σιμα και έτοιμα να κινήσουν με σβελτάδα το
               σύγχρονη σε
               σχεδίαση. H       στις λεπτομέρειες κι έρχεται σε απόλυτη αρ- αμάξωμα των 2,4 τόνων.  Αν και πολιτισμέ-
               BMW iX είναι      μονία με τα υλικά κατασκευής υψηλής ποιό- νη η λειτουργία των μοτέρ, όταν ο οδηγός το
               η αρχή μιας       τητας που έχουν χρησιμοποιηθεί, το πολυτε- απαιτήσει θα μεταμορφώσει, επιταχύνοντας
               νέας εποχής
               για τα SUV της    λές φινίρισμα και τη στιβαρή συναρμογή. Η  από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ, ενώ οι
               εταιρίας.         έλλειψη κεντρικού τούνελ και το μεταξόνιο    ρεπρίζ μόνο αδιάφορες δεν είναι, αφού χρει-
                                 των 3 μέτρων δημιουργούν τους κατάλλη-       άζεται μόλις 3,2 δλ για το 60-100 και 4,1 δλ

                                 λους χώρους για να φιλοξενηθούν με από-      για το 80-120 χ.α.ω. Η ηλεκτρονικά περιορι-
                                 λυτη άνεση 5 ενήλικες, ενώ το πορτμπαγκάζ    σμένη τελική των 200 χλμ./ώρα κρίνεται ικα-
                                 των 500 λίτρων κρίνεται ικανοποιητικό για    νοποιητική και λογική ώστε να μην ξεζουμί-
                                 την κατηγορία.                               ζεται η μπαταρία των 76,6 kWh (73 καθαρή),
                                                                              που βρίσκεται στο πάτωμα για να είναι χαμη-
                                 Επιδόσεις που καίνε για την                  λά το κέντρο βάρους. Η μέγιστη θεωρητική
                                 BMW iX xDrive40                              αυτονομία της BMW iX xDrive40 είναι τα 436
                                                                              χλμ, όχι πολύ μακριά από το νούμερο των
                                   Η εισαγωγή έκδοση της BMW iX που εί- 390 που καταγράψαμε κατά τη διάρκεια της
                                 χαμε στην κατοχή μας, η xDrive40, εφοδι- δοκιμής μας. Για να επιτευχθεί η συγκεκριμέ-

                                 άζεται  με  2  ηλεκτροκινητήρες,  ένα  σε  κά- νη αυτονομία, σημαντικό ρόλο παίζει και το
                                 θε άξονα, που έχουν την ιδιαιτερότητα ότι ο  σύστημα ανάκτησης, το οποίο εκτός ότι είναι
                                 ρότορας τους διεγείρεται με ρεύμα κι όχι με  ένα από τα κορυφαία που έχουμε συναντή-
                                 κλασικούς μαγνήτες. Αυτό μεταφράζεται σε  σει σε αυτοκίνητο, προσαρμόζεται αυτόματα
                                 μη  χρησιμοποίηση  σπάνιων  υλικών  και  σε  στις οδηγικές συνθήκες για μέγιστα αποτελέ-
                                 πιο εκρηκτικές επιδόσεις που διαρκούν για  σματα. Πολλοί καλοί και οι χρόνοι φόρτισης
                                 μεγαλύτερο φάσμα, ενώ ταυτόχρονα η κατα- του SUV, αφού χρειάζεται μόλις 31 λεπτά σε
                                 νάλωση του ρεύματος δεν γίνεται «ανεξέλε- ταχυφορτιστή 150kW για να φτάσει από το 0
                                 κτα». Η συνδυαστική απόδοση του μοντέλου  στο 80% κaι 8 ώρες σε wallbox για ένα πλή-
                                 φτάνει τους 326 ίππους και τα εντυπωσια- ρη κύκλο.                                      S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-01-23 BMW IX xDrive 40.indd   502                                                     12/12/2022   6:20:25 µµ
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45