Page 165 - #testbook-e-agora-07_2023
P. 165
n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20 1,0 100 PS 48V 7DCT
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο Μπορεί να Η μπαταρία του ήπια υβριδικού συστή-
εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι ποιοτικά, μην είναι η N- ματος του μοντέλου έχει αντίκτυπο στο
Line έκδοση,
αν και σχετικά σκληρά στην υφή, με στι- όμως το Hyun- πορτ-μπαγκάζ, με τον ωφέλιμο όγκο να εί-
βαρή συναρμογή. Η εργονομία της καμπί- dai i20 δεν ναι 262 λίτρα (352 λίτρα στις μη υβριδικές
νας είναι υψηλού επιπέδου, απόρροια της θα αρνηθεί εκδόσεις).
χρήσης φυσικών διακοπτών για τη χρήση να στρίψει
δυναμικά,
του κλιματισμού και του εύκολου μενού σηκώνοντας Ο ήπια υβριδικός κινητήρας
του συστήματος infotainment. Παράλ- τον πίσω του Hyundai i20 αποδίδει
ληλα, οι σχεδιαστές έχουν εφοδιάσει το τροχό του. 100 άλογα
εσωτερικό με διάφορες θήκες για μικρο-
αντικείμενα, δίνοντας έτσι επιπλέον «πό- Κάτω από το καπό του Hyundai i20 της
ντους» στην πρακτικότητα. δοκιμής μας «φωλιάζει» ο χιλιάρης turbo
Το αυξημένο πλάτος του Hyundai i20, κινητήρας, ο οποίος είναι τρικύλινδρος,
αλλά και το μεταξόνιο των 2,58 μέτρων αποδίδει 100 άλογα και συνοδεύεται από
συμβάλλουν στην μεγάλη ευρυχωρία, η ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Η ιπποδύνα-
οποία είναι από τις καλύτερες της κατηγο- μη μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς
ρίας. Στο κορεάτικο μικρό θα ταξιδέψουν μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσε-
4 ενήλικες επιβάτες με περισσή άνεση, ων διπλού συμπλέκτη.
ενώ με μικρές υποχωρήσεις θα χωρέσει Ο ρόλος του ηλεκτροκινητήρα (τύπου
και πέμπτος. μίζας) είναι να προσφέρει επιπλέον ρο-
S
#e-agora-05-23 HYUNDAI i20 AUTO testbook.indd 5 28/6/2023 2:34:04 µµ