Page 109 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 109

n ΔΟΚΙΜΗ Ds 4 1.2 Puretech 130 Ss Eat8 130ps






































               που έχει και καπάκι, στο μπροστινό μέ-          Μυώδες         τεβάσματα  του  και  συμβάλει  τα  μέγιστα
               ρος της κεντρικής κονσόλας να κρύβει             το πίσω       ώστε τα 60-100 και 80-120 χ.α.ω να ολο-
               έξυπνα προσωπικά καθημερινά αντικεί-          μέρος, με τα     κληρωθούν σε 5,6 και 7,3 δλ αντίστοιχα. Η
                                                             διαιρούμενα
               μενα από αδιάκριτα βλέμματα. Στο πίσω           σκαλιστά       εταιρία υπόσχεται ότι η μέση κατανάλωση
               κάθισμα μπορούν να κάτσουν με σχετική           φώτα να        κυμαίνεται στα 6,1 λτ./100 χλμ, νούμερο
                                                              ενώνονται
               άνεση 3 άτομα, με τον αέρα σε γόνατα          μεταξύ του με    όχι πολύ μακριά από την τιμή που μπορεί
               και κεφάλι να είναι επαρκής, ενώ τα 430        μια λωρίδα      ο οδηγός να δει αν είναι ευγενικός με το
               λίτρα του αποθηκευτικού χώρου κρίνο-              LED.         γκάζι και έχει επιλεγμένο το ECO mode.
               νται ικανοποιητικά.                                            Βεβαία ακόμη και κατά τη διάρκεια της συ-
                                                                              νύπαρξης μας, όπου ο νους μας είναι απο-
               Καλές επιδόσεις, νορμάλ                                        κλειστικά στην εξερεύνηση όλων των πτυ-

               κατανάλωση                                                     χών του μοντέλου κι όχι στην οικονομία
                                                                              καυσίμου, η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα
                 Το  DS4  της  δοκιμής  φοράει  το  1.2  λί-
               τρων  βενζινοκινητήρα  της  οικογενείας                        7,9 λτ./100 χλμ.

               Puretech  που  αποδίδει  130  ίππους  και                      Ταξιδιάρικο, άνετο, στιβα-
               230Νm  ροπής,  ενώ  συνεργάζεται  απο-                         ρό μα όχι ιδιαίτερα sportif
               κλειστικά  με  το  γνωστό  αυτόματο  κιβώ-
               τιο 8 σχέσεων του ομίλου. Γεμάτος σε όλο                       το DS4
               το φάσμα, δεν ξεμένει ποτέ από ροπή και                          Το DS4 έχει κατασκευαστεί με γνώμο-
               επιταχύνει γραμμικά το μοντέλο, το οποίο                       να την άνεση και την ηρεμία των επιβα-
               παρά το βάρος των 1.347 κιλών, θα φτά-                         τών. Το σύστημα των αναρτήσεων μετα-
               σει από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ.                      τρέπουν σε περσικό χαλί με παχύ πέλο
               Πολύ καλές είναι κι οι ρεπρίζ του μοντέ-                       τους  κακοτράχαλους  ελληνικούς  δρό-
  S            λου, με το σασμάν να είναι άμεσο στα κα-                       μους  και  εξαλείφει  όποια  ανωμαλία S
  S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-06-23 DS4 PURETECH.indd   503                                                         16/5/2023   12:27:23 µµ
   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114