Page 109 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 109
n ΔΟΚΙΜΗ Ds 4 1.2 Puretech 130 Ss Eat8 130ps
που έχει και καπάκι, στο μπροστινό μέ- Μυώδες τεβάσματα του και συμβάλει τα μέγιστα
ρος της κεντρικής κονσόλας να κρύβει το πίσω ώστε τα 60-100 και 80-120 χ.α.ω να ολο-
έξυπνα προσωπικά καθημερινά αντικεί- μέρος, με τα κληρωθούν σε 5,6 και 7,3 δλ αντίστοιχα. Η
διαιρούμενα
μενα από αδιάκριτα βλέμματα. Στο πίσω σκαλιστά εταιρία υπόσχεται ότι η μέση κατανάλωση
κάθισμα μπορούν να κάτσουν με σχετική φώτα να κυμαίνεται στα 6,1 λτ./100 χλμ, νούμερο
ενώνονται
άνεση 3 άτομα, με τον αέρα σε γόνατα μεταξύ του με όχι πολύ μακριά από την τιμή που μπορεί
και κεφάλι να είναι επαρκής, ενώ τα 430 μια λωρίδα ο οδηγός να δει αν είναι ευγενικός με το
λίτρα του αποθηκευτικού χώρου κρίνο- LED. γκάζι και έχει επιλεγμένο το ECO mode.
νται ικανοποιητικά. Βεβαία ακόμη και κατά τη διάρκεια της συ-
νύπαρξης μας, όπου ο νους μας είναι απο-
Καλές επιδόσεις, νορμάλ κλειστικά στην εξερεύνηση όλων των πτυ-
κατανάλωση χών του μοντέλου κι όχι στην οικονομία
καυσίμου, η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα
Το DS4 της δοκιμής φοράει το 1.2 λί-
τρων βενζινοκινητήρα της οικογενείας 7,9 λτ./100 χλμ.
Puretech που αποδίδει 130 ίππους και Ταξιδιάρικο, άνετο, στιβα-
230Νm ροπής, ενώ συνεργάζεται απο- ρό μα όχι ιδιαίτερα sportif
κλειστικά με το γνωστό αυτόματο κιβώ-
τιο 8 σχέσεων του ομίλου. Γεμάτος σε όλο το DS4
το φάσμα, δεν ξεμένει ποτέ από ροπή και Το DS4 έχει κατασκευαστεί με γνώμο-
επιταχύνει γραμμικά το μοντέλο, το οποίο να την άνεση και την ηρεμία των επιβα-
παρά το βάρος των 1.347 κιλών, θα φτά- τών. Το σύστημα των αναρτήσεων μετα-
σει από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. τρέπουν σε περσικό χαλί με παχύ πέλο
Πολύ καλές είναι κι οι ρεπρίζ του μοντέ- τους κακοτράχαλους ελληνικούς δρό-
S λου, με το σασμάν να είναι άμεσο στα κα- μους και εξαλείφει όποια ανωμαλία S
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-06-23 DS4 PURETECH.indd 503 16/5/2023 12:27:23 µµ