Page 121 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 121

n ΔΟΚΙΜΗ  DS7 Crossback E-Tense
























        Η κεντρική «αιωρούμενη» οθόνη αφής 12 ιντσών          Οι διακόπτες των ηλεκτρικών
        τραβάει τα βλέμματα και μέσω αυτής γίνεται η          παραθύρων έχουν μετακομίσει στην
        διαχείριση των περισσότερων συστημάτων                κεντρική κονσόλα
                          Το  αυτοκίνητο  κινείται  ικανοποιητικά  κόπο, αφού με φορτισμένη μπαταρία, η

                          στο δρόμο, με τις επιδόσεις να είναι αρ- μέση τιμή της κατανάλωσης δεν ξεπερ-
                          κετά  συμπαθητικές  για  το  χαρακτήρα  νάει τα 5,5 λτ/100χλμ.
                          του μοντέλου, ενδεικτικά το 0-100χλμ/
                          ώρα έρχεται σε 8,7 δλ, το 60-100 χλμ/        Χιλιομετροφάγος ηρε-
                          ώρα σε 4,3 δλ., 80-120 χλμ/ώρα σε 5,0  μίας κι άνεσης το DS7

                          δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ακουμπάει         Crossback
                          τα 225 χλμ./ώρα. Χάρη στη μπαταρία ιό-
                          ντων λιθίου χωρητικότητας 13,2kWh, η           Πατώντας  το  κουμπί  εκκίνησης  του
                          αμιγώς ηλεκτρική κίνηση κάνει την εμ-        DS7 Crossback E-Tense δεν ακούς τί-
                          φάνιση της συχνά πυκνά μέσα στην πό-         ποτα. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι αυτός

                          λη, όπου η ανάκτηση είναι πιο έντονη,        που δίνει πνοή στο μοντέλο και δεν θα
                          με την καθαρή αυτονομία της να φτά-          ακούσεις θόρυβο από τον βενζινοκινη-
                          νει  τα  45  αληθινά  χιλιόμετρα.  Ο  χρό-   τήρας για κάμποση ώρα, εκτός αν επι-
                          νος φόρτισης είναι 1 ώρα και 45 λεπτά        λέξεις διαφορετικό πρόγραμμα οδήγη-
                          σε Wallbox 7.4kW και ανεβαίνει στις 7        σης από το Electric ή πατήσεις το γκάζι
                          ώρες σε κοινή πρίζα. Πάντως αξίζει το        τέρμα.  Η  εταιρία  έχει  εντρυφήσει  εν-
                                                                       δελεχώς  στο  επίπεδο  της  άνεσης  και
                          DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225 PS 4X2            αυτό  φαίνεται  στο  πληθωρικό  μοντέ-
                            Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)   1.598/4 σε σειρά
                           Καύσιμο                       Βενζίνη + Ρεύμα   λο που καταβροχθίζει για «πρωινό» τις
                           Ισχύς (ίπποι)                         225   κακοτεχνίες που συναντά ακόμα και με
                           Ροπή (Nm)                             360   τα 19αρια ελαστικά, χάρη στο σύστημα
                           κιβώτιο/μετάδοση            αυτόματο/μπροστά
                           Start/Stop                            ΝΑΙ   DS Active Scan Suspension που «δια-
                           0-100 χλμ/ώρα (δλ)                    8,7   βάζει»  το  δρόμο  με  κάμερες  και  προ-
                           Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)             225   σαρμόζει τις αναρτήσεις. Η ηχομόνωση
                           Κατανάλωση (λτ/100χλμ)                5,5
                           Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)                  31   είναι  εκπληκτική,  έχοντας  θετικό  αντί-
                           Χώρος αποσκευών (λίτρα)               555   κτυπο  στο  επίπεδο  κύλισης  και  κάνο-
                           Τιμή από                           48.250



                                            ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126