Page 144 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 144

n n n                n ΔΟΚΙΜΗ Ford Fiesta 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV Powershift



             Ο χώρος                                                  Το 0-100χλμ/ώρα θέλει μόλις 9 δλ, το 60-
          αποσκευών                                                   100χλμ/ώρα 4,9 δλ και το 80-120χλμ/ώρα
      είναι 311 λίτρα,                                                6,5 δλ, με τη τελική ταχύτητα να ακουμπάει
      με το σχήμα του
      να είναι πλήρως                                                 τα 200χλμ/ώρα. Για να επιτευχθούν αυτά τα
         αξιοποιήσιμο                                                 νούμερα, το χέρι του βάζει και το αυτόματο
                                                                      κιβώτιο 7 σχέσεων Powershift που αλλά-
                                                                      ζει με μαεστρία κι απαλά τις ταχύτητες, αν

                                                                      και ξινίζει λίγο η μη δυνατότητα «χειροκί-
                                                                      νητης» επιλογής, αφού δεν υπάρχουν ούτε
                                                                      paddles πίσω από το τιμόνι, ούτε το κλασι-
                          φορες «ζωτικές» ενδείξεις, όπως η στάθμη  κό +/- στο λεβιέ. Το ήπιο υβριδικό σύστη-

                          καυσίμου κι η διάρκεια ζωής του λαδιού,  μα κάνει αισθητή την εμφάνιση του και στο
                          αλλά  και  να  δίνει  απομακρυσμένες  εντο- τομέα της κατανάλωσης, όπου η μέση τι-
                          λές, όπως η εκκίνηση του κινητήρα (μόνο  μή  παραμένει  στα  7,5λτ/100χλμ.  Βέβαια
                          με το αυτόματο κιβώτιο). Χωροταξικά δεν  αναλόγως το πρόγραμμα οδήγησης (eco,
                          διαφέρει από το προ facelift μοντέλο, με το  normal, sport) και το βάρος του δεξιού πο-
                          εσωτερικό να μπορεί να φιλοξενήσει 4 άτο- διού, η κατανάλωση μπορεί να κινηθεί από

                          μα χωρίς να χρειάζονται μεγάλες θυσίες σε  6,5 έως 8,5 λτ/100χλμ.
                          γόνατα και κεφάλι. Τρίτο άτομο πίσω δεν
                          θα βολευτεί εύκολα, λόγω του μικρού πλά-    Συνεχίζει να προσφέρει στο
                          τους του καθίσματος. Ο χώρος αποσκευών      δρόμο στιγμές απόλαυσης
                          αγγίζει τα 311 λίτρα, με το σχήμα του να εί-  Η δυναμική κι υποδειγματική οδική συ-
                          ναι πλήρως αξιοποιήσιμο και το χαμηλό κα-   μπεριφορά που μας είχε συνηθίσει το προ-
                          τώφλι φόρτισης να κάνει την καθημερινό-     ηγούμενο  Ford  Fiesta  είναι  εμφανής  και
                          τητα πιο εύκολη.
                                                                      στο ανανεωμένο μοντέλο. Το εξαιρετικό τι-
                          Ζωηρός ο Ecoboost των 125                   μόνι ακούει με ακρίβεια στις εντολές του

                          ίππων, καίει λογικά αν δεν                  οδηγού, μεταφέροντας του όλες τις απα-
                                                                      ραίτητες πληροφορίες που πρέπει να έχει
                          υπερβάλλεις στο γκάζι                       εν γνώση του πριν πέσει στα εκπληκτικά

                            Το  νέο  Ford  Fiesta  παίρνει  κίνηση  από   φρένα και «βουτήξει» στην επόμενη στρο-

                          τον  βραβευμένο  τρικύλινδρο  1000αρη       φή. Οι σφιχτά ρυθμισμένες εμπρός αναρ-
                          Ecoboost κινητήρα των 125 ίππων που συ-     τήσεις σε συνδυασμό με τον ημιάκαμπτο
                          νεργάζεται αρμονικά με ένα ήπιο υβριδικό    πίσω άξονα και τις 17αρες ζάντες προσφέ-
                          σύστημα  με  γεννήτρια/μίζα  48V  και  δίνει   ρουν  το  απαραίτητο  επίπεδο  πρόσφυσης
                          extra ώθηση 50Nm στις χαμηλές στροφές,      χωρίς  ιδιαίτερες  κλίσεις,  εμπνέοντας  σι-
                          εξασφαλίζοντας  έως  και  20%  καλύτερη     γουριά στο οδηγό ώστε να εκμεταλλευτεί
                          επιτάχυνση. Ταυτόχρονα επιτρέπει στο μο-    στο έπακρο την ισχύ του κινητήρα. Παρόλα
                          ντέλο να τραβάει δυνατά από χαμηλά και      αυτά, το νέο Ford Fiesta συμπεριφέρεται
                          να ανεβάζει αβίαστα τη βελόνα του στρο-     πάρα πολύ καλά κι όταν οι παλμοί πέσουν,
                          φόμετρου  μέχρι  τις  «κόκκινες»  περιοχές,   σιδερώνοντας έντεχνα τις όποιες ανωμαλί-

                          προσφέροντας  ικανοποιητικές  επιδόσεις.    ες του οδοστρώματος, ενώ το αυτόματο κι-    S

                                            ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149