Page 209 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 209

n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20N


        ρα κ.α. Στο δρόμο, ανάρτηση είναι σφιχτή,
        ενισχυμένη με πίσω «διπλό» κοίλο ημιά-

        καμπτο  και  μεγαλύτερης  διατομής  αντι-
        στρεπτικές, ταιριάζει απόλυτα στην φιλο-
        σοφία και στις δυνατότητες του i20N. Είναι
        τόσο,  που  το  αυτοκίνητο  σου  δίνει  την
        εντύπωση ότι στρίβει πάνω σε ράγες, κυ-
        ριολεκτικά σαν τρένο, δίχως να «ψαρεύ-
        ει» μέσα στις στροφές. Το άκαμπτο πλαίσιο     Το Hyun-         ρετικό κιβώτιο, τόσο σε κλιμάκωση όσο
        του σε συνδυασμό με την σπορ αίσθηση          dai i20N σου     και στην σβελτάδα του επιλογέα. Πολύ
        του πίσω άξονα σε βάζουν στις στροφές         δίνει την        σωστό  σε  timing  το  rev-match,  αν  και
        με περισσότερα χιλιόμετρα απ ότι περίμε-      εντύπωση         υπάρχει και το launch-control για άψο-
                                                      πως
        νες. Γενικότερα το i20N μοιάζει να αγνο-      μπορούσε         γες εκκινήσεις. Όσο για τα φρένα του,
        εί την έννοια της υποστροφής και δεν θα       να               δεν θα σε προδώσουν ποτέ. Η σιγουριά
        σου  βγάλει  μούτρα,  ακόμα  και  στις  πιο   στρίψει με       του πατήματος δεν χάνεται ενώ τα φρέ-
                                                      περισσότερα
        σημαντικές φουρκέτες, εφόσον το σεβα-         χιλιόμετρα       να έχουν δύναμη αλλά και διάρκεια ακό-
        στείς και το διαχειριστείς ανάλογα. Στη θέ-   από όσα          μα  και  μετά  από  αρκετή  ώρα  σκληρής
        ση sport δε, θα γλιστρήσεις λίγο παραπά-      είχε στην        χρήσης.
                                                      είσοδο της
        νω, αλλά αν θες παιχνίδια, θα πρέπει να τα    στροφής.
        απενεργοποιήσεις όλα. Όλα αυτά βέβαια                          Συμπέρασμα

        με προσοχή και ωριμότητα.                                        Συνοψίζοντας,  θα  λέγαμε  πώς  το  μικρό
          Μία  τέτοια  κορεάτικη  βόμβα  δύνα-                         «πιστόλι» της Hyundai ήρθε για να προκα-
        μης,  με  διάφορες  ενισχύσεις  στο  σασί,                     λέσει  ταραχή  σε  όλους  τους  λάτρεις  της
        φυσικά  και  έχει  ως  σύμμαχο  ένα  εξαι-                     δυναμικής  οδήγησης.  Πρόκειται  για  ένα
        HYUNDAI I20 N                                                  αυτοκίνητο που προσαρμόζεται και στις κα-
           Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)    1.598/4 σε σειρά
           Καύσιμο                    Βενζίνη+   turbo                 θημερινές  σου  μετακινήσεις,  αφού  έχει
           Ισχύς (ίπποι)                      204                      5  διαφορετικές  επιλογές  οδήγησης.  Το
           Ροπή (Nm)                          275                      Hyundai  i20N  εμπνέει  εμπιστοσύνη,  είναι
           Kιβώτιο/μετάδοση        6 μηχανικό/μπροστά
           Start/Stop                         ΝΑΙ                      εκρηκτικό, απολαυστικό, στρίβει, φρενάρει,
           0-100 χλμ/ώρα (δλ)                  6,5                     προσφέροντας σου αδρεναλίνη και πολλά
           Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)          230                      χαμόγελα. Και μην ξεχνιόμαστε, ότι οι Κο-
           Κατανάλωση  (λτ/100χλμ)            10,5
           Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)              158                      ρεάτες σου παρέχουν εγγύηση 5 χρόνων,
           Χώρος αποσκευών (λίτρα)            352                      άπειρων χιλιομέτρων ακόμα και στη πίστα.
           Τιμή                         24.990 ευρώ
           Τιμή Performance Pack        26.490 ευρώ                    Είπαμε ότι στρίβει σαν τρένο;  v
   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214