Page 229 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 229

n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Ioniq 5 RWD 229 PS



               ρακτήρα του. Ο περιστροφικός διακόπτης
               για τις αλλαγές των σχέσεων βρίσκεται πά-
               νω στην κολώνα του τιμονιού, με την κε-
               ντρική κονσόλα να είναι συρόμενη και να
               μπορεί να κινηθεί σε μια διαδρομή 14 εκα-
               τοστών. Εντυπωσιακά είναι και τα εμπρός
               καθίσματα με δυνατότητα πλήρους ανάκλι-
               σης  που  χαρίζουν  μια  μοναδική  εμπειρία
               ξεκούρασης, όταν την αναζητήσουν οι επι-

               βάτες. Πίσω θα κάτσουν βασιλικά 3 ενήλι-
               κες, με το μεταξόνιο των τριών μέτρων και
               το επίπεδο πάτωμα να χαρίζουν άπλετο χώ-
               ρο για τα γόνατα. Αρκετά καλά και τα λίτρα
               του πορτμπαγκάζ  που φτάνουν τα 527 λί-         Το διπλό       ποιεί στην πλειοψηφία των χιλιόμετρων το
               τρα  και  συμπληρώνονται  από  57  ακόμα       πάτωμα του      πρόγραμμα «i-Pedal», που προσφέρει τη
               που βρίσκονται κάτω από το καπό.              πορτμπαγκάζ      μέγιστη  δυνατή  ανάκτηση  ενέργειας.  Σε
                                                             επιτρέπει να     ανοιχτούς δρόμους, το Hyundai Ioniq 5 με
                                                              κρυφτούν
               Γράφει εύκολα πάνω από                         τα καλώδια      κομπλαρισμένη τη ταχύτητα στα 100 χ.ω.α
               480 χλμ αυτονομία με                         φόρτισης. Όλα     θα γράψει πάνω από 400 χλμ πριν χρει-
                                                              τακτοποιη-
               τη μεγάλη μπαταρία το                             μένα!        αστεί να επισκεφτεί ένα φορτιστή. Όχι ότι
                                                                              εκεί θα κάτσει πολύ ώρα, αφού αν συνδε-
               Hyundai Ioniq 5                                                θεί σε supercharger 350 kW θα χρειαστεί

                 Στην κατοχή μας είχαμε την έκδοση των                        μόλις 18 λεπτά για να φτάσει από το 10
               229 ίππων, της πίσω κίνησης και της μπα-                       στο 80%, μιας και η πλατφόρμα επιτρέπει

               ταρίας των 77,4kWh.  Τα 350Νm ροπής                            φόρτιση 800V. Σε wallbox 11kw χρειάζε-
               που αποδίδει ο συγκεκριμένος ηλεκτροκι-                        ται 7 ώρες και 20 λεπτά για ένα πλήρη κύ-
                                                                              κλο φόρτισης (0-100%) , ενώ αν συνδεθεί
               νητήρας κινούν σβέλτα το μοντέλο των 2                         σε οικιακή πρίζα θέλει 37 ώρες.
               τόνων, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται
               σε 7,4 δλ και τις ρεπρίζ να είναι εντυπωσι-                    Σε κερδίζει με την άνεση του
               ακές για τον όγκο του. Όμως αυτό που σε                        και τα συστήματα υποβοή-
               αφήνει άφωνο είναι η αυτονομία και οι δυ-
               νατότητες φόρτισης που επιτρέπει η πλατ-                       θησης στο δρόμο
               φόρμα E-GMP. Σε μικτές συνθήκες θα κα-                           Μπορεί οι 229 ίπποι να σε προϊδεάζουν

               ταφέρει με σχετική ευκολία να ακουμπήσει                       για  σπορτιφ  συμπεριφορά  και  δυναμική
               τα 500 χλμ, ειδικά αν ο οδηγός χρησιμο-                        οδήγηση, αλλά δεν είναι προσανατολισμέ-











  S







          #e-agora-themata-12-22 HYUNDAI IONIQ 5 testbook.indd   503                                             3/12/2022   12:01:46 πµ
   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234