Page 237 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 237

n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Ioniq 5 77 kWh RWD 229 PS



               Σε κερδίζει με την άνεση του                                   τοκίνητο  δοκιμής  μας  (πισωκίνητο,
               και τα συστήματα υποβοή-                                       μπαταρία 77,4kWh, 229 ίπποι) που κο-
                                                                              στίζει 45.890 ευρώ και τέλος τη δυνα-
               θησης στο δρόμο                                                τή τετρακινήτη εκδοχή των 325 ίππων


                 Μπορεί οι 229 ίπποι να σε προϊδεά-                           (μπαταρία 77,4kWh)  που ξεκινάει από
               ζουν για σπορτιφ συμπεριφορά και δυ-                           τα  49.390  ευρώ.  Οι  τιμές  είναι  με  το
               ναμική οδήγηση, αλλά δεν είναι προ-                            όφελος της κρατικής επιδότησης, ενώ
               σανατολισμένο προς τα εκεί το Hyundai                          όλες οι εκδόσεις έχουν 5 χρόνια εργο-
               Ioniq 5. Όχι ότι στερείται πρόσφυσης ή                         στασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιο-

               θα  προβληματίσει  με  τις  κλίσεις  του,                      μέτρων για το σύνολο των μηχανικών
               αλλά  το  χαλαρό  σύστημα  διεύθυνσης                          τμημάτων και 8 χρόνια ή 160.000 χλμ
               κι η ανάρτηση που γέρνει περισσότε-                            για την μπαταρία.
               ρο προς την άνεση, κάνουν το μοντέλο
               των 2 τόνων να βολεύεται περισσότε-                            Απόλυτα επιτυχημένο το νέο
               ρο σε πιο ήρεμες διαδρομές.  Δεν αντι-                         μοντέλο της Hyundai
               μετωπίζει κανένα πρόβλημα στο να σι-                             Φορτωμένο  με  τεχνολογικά  καλού-
               δερώσει  τις  κακοτεχνίες  των  δρόμων                         δια,  μηχανικά  σύνολα  που  υπόσχονται
               και  χάρη  στην  καλή  ηχομόνωση  του

               δημιουργεί ένα υψηλό αίσθημα ασφά-                             ότι θα εξαλείψουν το άγχος της αυτονο-
               λειας στους επιβάτες.                                          μίας, άκρως ανταγωνιστική τιμή για την
                 Η καλή περιμετρική ορατότητα κι η οδή-                       κατηγορία  του  και  ισορροπημένη  οδι-
               γηση με το ένα πετάλι κάνουν την κίνηση                        κή  συμπεριφορά,  το  αμιγώς  ηλεκτρικό
               στην πόλη μια ευχάριστη εμπειρία, με τους                      Hyundai Ioniq 5 είναι η πύλη προς μια
               αισθητήρες και τις κάμερες να μην αφή-                         άλλη εποχή.  v
               νουν τίποτα στην τυφλή γωνία. Την ποιο-

               τική του κύλιση θα την διαπιστώσεις από                        DS 4 1.2 PURETECH 130 SS EAT8 130PS
               πρώτο χέρι όταν βρεθείς σε πιο ανοιχτούς                          Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)   1.199/3 σε σειρά
                                                                                 Καύσιμο
                                                                                                                  Βενζίνη
               δρόμους, με την ευθυβολία και το σύστη-                           Ισχύς (ίπποι)                 130/5.500
                                                                                                               230/1.750
               μα  αυτόνομης  οδήγησης  2  να  χαρίζουν                          Ροπή (Nm)                αυτόματο/μπροστά
                                                                                 κιβώτιο/μετάδοση
               άνετα χιλιόμετρα.                                                 Start/Stop                          ΝΑΙ
                 H αρχική τιμή του Hyundai Ioniq 5 εί-                           0-100 χλμ/ώρα (δλ)                 10,1
               ναι τα 41.090 ευρώ  κι αφορά την πι-                              Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)          210
                                                                                 Κατανάλωση (λτ/100χλμ)
                                                                                                                     6,9
               σωκίνητη  έκδοση,  με  την  μπαταρία                              Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)              138
               των 58 kWh και την ισχύ των 170 ίπ-                               Χώρος αποσκευών (λίτρα)            430

               πων.  Στη συνέχεια συναντάμε το αυ-                               Τιμή από                         34.950













                                                  505ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-09-23 HYUNDAI IONIQ5 testbook.indd   505                                              29/11/2023   12:06:56 πµ
   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242