Page 270 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 270

n n n                      n ΔΟΚΙΜΗ Kia Niro 1.6 GDi 141 PS 6-DCT Full Hybrid



                                 Οι δυο καμπύλες οθόνες 10,25 ιντσών , που  δοση να διαμορφώνεται στους 141 ίππους
                                 έχουν το ρόλο του πίνακα οργάνων και του  και τα 256 Νm ροπής, ενώ η ισχύς μεταφέ-
                                 infontainment,  βρίσκονται  μέσα  σε  κοινό  ρεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός
                                 πλαίσιο και είναι κληρονομία από τα μεγαλύ- 6ταχυτου αυτόματου σασμάν διπλού συμπλέ-
                                 τερα μοντέλα της εταιρίας. Η κονσόλα διπλής  κτη. Το σύνολο είναι αρκετά γραμμικό και πο-
                                 λειτουργίας που γνωρίσαμε στο EV6 και στο  λιτισμένο σε όλο το φάσμα του, με το ηλε-
                                 Sportage υπάρχει και στο Κia Niro, η οποία  κτρικό μοτέρ να προσφέρει την απαραίτητη
                                 με το πάτημα ενός κουμπιού μπορεί να δια- υποβοήθηση στον θερμικό κινητήρα επηρεά-

                                 χειριστεί τον κλιματισμό, την πλοήγηση ή άλ- ζοντας θετικά τις επιδόσεις και ρίχνοντας αρ-
                                 λες καθημερινές λειτουργίες. Μπορεί να φι- κετά την κατανάλωση. Μάλιστα σε συνθήκες
                                 λοξενήσει άνετα 3 ενήλικες στο φαρδύ πίσω  κίνησης ή crusing το μοντέλο κινείται αμιγώς
                                 κάθισμα, με τον αέρα σε γόνατα και κεφάλι  ηλεκτρικά, με τη μέγιστη ταχύτητα που μπο-
                                 να είναι πλούσιος. Το πορτμπαγκάζ κυμαίνε- ρεί να πιάσει μόνο με ρεύμα να είναι τα 120
                                 ται στο μέσο όρο της κατηγόριας, φτάνοντας  χλμ./ώρα. Σίγουρα τα 10,4 δλ που χρειάζεται
                                 τα 451 λίτρα, με το τετράγωνο σχήμα του να  για να πιάσει τα πρώτα 100 χ.α.ω. από στά-
                                 το κάνει άκρως αξιοποιήσιμο.                 ση ή ρεπρίζ δεν είναι τα στοιχεία που θα σε

                                 Καίει μόλις 5,1 λτ/100 χλμ                   ενθουσιάσουν, αλλά όταν θα περάσουν πά-
                                                                              νω από 700 χιλιόμετρα για να χρειαστείς να
                                 το υβριδικό Kia Niro                         ξαναγεμίσεις το 42αρι ρεζερβουάρ σίγουρα

                                   Κάτω από το καπό του Kia Niro υπάρχει ένα  θα ξεχάσεις τις επιδόσεις. Το full υβριδικό Kia
                                 full υβριδικό σύστημα που αποτελείται από  Niro χρειάζεται μόλις 5,1 λτ /100 χλμ. για να
                                 ένα ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο μοτέρ 1.600 κ.  κινηθεί σε μεικτές συνθήκες, κατατάσσοντας
                                 εκ, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία  την πρώτη θέση στα οικογενειακά SUV όσο
               Ο σχεδιασμός      χωρητικότητα 1,32 kWh, με τη συνολική από- αφορά την κατανάλωση. Μάλιστα δεν θα ζη-
               διακατέχεται
               από λιτές
               γραμμές και
               μεγάλες λείες
               επιφάνειες.
               Στην τρίτη
               κολόνα
               υπάρχει
               ένας κρυφός
               αεραγωγός,
               που
               συμβάλλει στη
               βελτίωση της
               αεροδυνα-
               μικής.










                                                                                                                         S







          #e-agora-themata-01-23 KIA NIRO full hybrid testbook.indd   502                                        13/3/2023   11:37:13 πµ
   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275