Page 349 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 349
n ΔΟΚΙΜΗ MG HS 1.5T 162PS
Δυνατός ο κινητήρας, αλλά η μέση κατανάλωση
του κυμαίνεται στα 9,9 λτ./100 χλμ.
Βαθμούς του κόβει η σχετικά τσιμπημέ-
νη κατανάλωση, κάτι που οφείλεται στην
ιπποδύναμη, και η απόσταση ακινητοποίη-
σης από τα 100 χλμ./ώρα που υστερεί σε Η κλιμάκωση
του σασμάν
σχέση με τον ανταγωνισμό. είναι αρκετά
σωστή, με
MG HS 1.5T 162PS: Τι την αίσθηση
του να είναι
βαθμό παίρνει σε κατανά- αρκετά καλή.
λωση, χώρους, επιδόσεις
και εγγυήσεις;
Ας δούμε αναλυτικά πώς τα πηγαίνει το
χειροκίνητο MG HS 1.5T των 162 ίππων
στους τομείς της πραγματικής κατανάλω- ρώσει το 0-100 χ.α.ω χρειάζεται μόλις
σης στην πόλη και στο ταξίδι, των χώρων, 9,4 δλ., σχεδόν 0,2 δλ. πιο αργά από τον
των επιδόσεων από στάση και εν κινήσει πρωταθλητή της κατηγορίας, ενώ αρ-
και των εγγυήσεων, συγκρίνοντάς το πα- κετά δυνατό είναι και το 80-120 χλμ./
ράλληλα με το καλύτερο και το χειρότερο ώρα με 10,4 δλ., νούμερο που επιτρέ-
της κατηγορίας του. πει ασφαλείς προσπεράσεις, με την τελι-
Μιας και διαθέτει τον ισχυρότερο κινη- κή ταχύτητα των 190 χλμ./ώρα να είναι
τήρα στην κατηγορία με 162 ίππους και ικανοποιητική.
250Nm ροπής θα ξεκινήσουμε την ανά- Η αυξημένη ισχύς και η μη χρησιμοποί-
λυση από τις επιδόσεις. Για να ολοκλη- ηση υβριδικού συστήματος έχει αρνητι-
S S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-01-24 MG HS.indd 5 24/11/2023 7:51:48 µµ