Page 391 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 391

n ΔΟΚΙΜΗ Nissan X-Trail 1,5 e-4orce 213 PS



               Παρά το πλούσιο εκτόπισμα
               του, βγάζει μια premium
               αισθητική που οφείλεται
               κυρίως στις προσεγμένες
               λεπτομέρειες.



























               σμένο και γραμμικό σε όλο το φάσμα των          Tα αιχμηρά
               στροφών,  παραμένοντας  σχετικό  ήσυχο            φωτιστικά
                                                                   σώματα
               ακόμα και σε υψηλά φορτία, ενώ η από-             βάζουν το
               κριση του γκαζιού είναι άμεση, με το βύ-          δικό τους
               θισμα του ποδιού να αποτυπώνεται σω-          λιθαράκι στην
                                                                 δυναμική
               στά στο ταχύμετρο. Αν και τα 7 δλ. που        εμφάνιση του
               χρειάζεται για το 0-100 χλμ./ώρα, τα 3,6          μοντέλου.
               δλ.  για  το  60-100  και  τα  4,6  δλ.  για  το
               80-120 δεν μπορούν να περάσουν απα-

               ρατήρητα,  την  παράσταση  κλέβει  η  κα-
               τανάλωση, όπου παρά τα 1908 κιλά του                           ρείς  να  συναντήσεις  στους  ελληνικούς
               μοντέλου μέσα στην πόλη δεν ξεπερνάει                          δρόμους.  Παρά  τις  αυξημένες  διαστά-
                                                                              σεις του, είναι εύχρηστο κι αρκετά ευέ-
               τα 5,4 λτ./100 χλμ, όσο δηλαδή κι ένα μι-                      λικτο για τον όγκο του, με τα συστήματα
               κρό αυτοκίνητο πόλης, με τη μέση τιμή να                       υποβοήθησης κι ασφάλειας να συμβάλ-
               διαμορφώνεται στα 7,5 λτ.
                                                                              λουν  θετικά  στην  εμπειρία  χρήσης  ενώ
               Καταπίνει τα πάντα στο πέ-                                     στον αυτοκινητόδρομο ξετυλίγει την κα-

               ρασμα του                                                      λή ποιότητα κύλισης του, αφού η ευθυ-
                                                                              βολία  και  τα  χαμηλά  επίπεδα  θορύβου
                 Το  Nissan  X-Trail  e-4orce  στο  δρόμο                     στην καμπίνα δημιουργούν τις κατάλλη-

               δείχνει  ότι  είναι  προσανατολισμένο  πε-                     λες συνθήκες για να «γράψει» άνετα αρ-
               ρισσότερο προς την άνεση, με το σύστη-                         κετά χιλιόμετρα. Από την άλλη η μαλακή
               μα αναρτήσεων να απορροφά με ευκολία                           ρύθμιση των αναρτήσεων και τα 20,7 εκ.
               σχεδόν  όλες  τις  κακοτεχνίες  που  μπο-                      απόσταση από το έδαφος δεν επιτρέπουν
  S                                                                                                                      S

                                                   ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-11-23 NISSAN X-TRAIL e-4orce.indd   5                                                 20/10/2023   12:49:23 µµ
   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396