Page 534 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 534

n n n                      n ΔΟΚΙΜΗ Suzuki S-Cross All Grip Mild Hybrid 129ps



                                                                              από δύσκολες καταστάσεις, αλλά τα ασφάλ-
                                                                              τινα ελαστικά και τα μόλις 17,5 εκ. απόστα-
                                                                              ση  από  το  έδαφος  δεν  προσφέρονται  για
                                                                              «σκληροπυρηνικά» πράγματα.
                                                                                Η τιμή εκκίνησης του τετρακίνητου  ήπια
                                                                              υβριδικού Suzuki S-Cross είναι τα 27.880
                                                                              ευρώ στο εξοπλιστικό πακέτο GL+, με την

                                                                              κορυφαία GLX με την ηλιοροφή να φτά-
                                                                              νει τα 31.580 ευρώ. Στη δικίνητη έκδοση,
                                                                              το εισαγωγικό μοντέλο αρχίζει στα 22.880
               Το μηχανικό       Αξιόλογο στο δρόμο, σε κερ-
               σύνολο είναι                                                   ευρώ και φτάνει έως τα 28.280 ευρώ στην
               γεμάτο σε όλο  δίζει στον αυτοκινητόδρομο                      πιο πλούσια.
               το φάσμα με
               το 48βόλτο          Στο  δρόμο  μπορούμε  να  πούμε  ότι  το   Έχει τα φόντα να γίνει η
               σύστημα να        Suzuki S-Cross θα βγάλει «τίμια τα λεφτά»
               καλύπτει          του, βγάζοντας ασπροπρόσωπο τον οδηγό        εναλλακτική επιλογή στην
               στις χαμηλές      για την επιλογή του, χωρίς όμως να προσφέ-   κατηγορία του
               στροφές την
               έλλειψη της       ρει κάτι παραπάνω από μια καλή εμπειρία        Το Suzuki S-Cross είναι ένα μοντέλο που
               υπερτρο-          χρήσης. Το σύστημα αναρτήσεων δεν αντι-
               φοδότησης.        μετωπίζει κανένα πρόβλημα στο να απορρο-     αξίζει να το κοιτάξει όποιος ενδιαφέρεται για
                                 φάει με άνεση τις κακοτεχνίες των πόλεων,    ένα οικογενειακό SUV. Η καλή του τιμολο-
                                 ενώ τα μεγάλα παράθυρα σε συνδυασμό με       γιακή πολιτική και η 5ετη εργοστασιακή εγ-
                                 την ψηλή θέση οδήγησης προσφέρουν κα-        γύηση  εξαλείφει  πιο  «εύκολα»  τα    όποια
                                 λή  ορατότητα  σε  διασταυρώσεις.  Το  μόνο   κόκκινα σημεία μπορεί να υπάρχουν στο μο-

                                 που ίσως κουράσει τον οδηγό είναι οι ανα-    ντέλο, ενώ η ισορροπία μεταξύ κατανάλω-
                                 γκαστικές αλλαγές σχέσεων λόγω του χει-      σης και επιδόσεων θα καλύψει απόλυτα τον
                                 ροκίνητου κιβωτίου, αφού όπως προείπαμε      μέσο οδηγό. Το μόνο αρνητικό είναι η έλλει-
                                 στη γκάμα με τον  ήπια υβριδικό κινητήρα     ψη αυτόματου κιβωτίου στην ήπια υβριδική
                                 δεν υπάρχει η επιλογή αυτόματου κιβωτίου.    του έκδοση, «αναγκάζοντας» τον καταναλω-
                                 Στον  αυτοκινητόδρομο  σε  κερδίζει  με  την   τή να ανέβει χρηματικά για να πάει στην full
                                 ευθυβολία και την σχετικά ήσυχη καμπίνα      υβριδική των μόλις 116 ίππων.   v
                                 του που προσφέρει ένα ασφαλές περιβάλ-
                                 λον στους επιβάτες, ενώ το προσαρμοστικό     SUZUKI S-CROSS ALL GRIP MILD HYBRID 129 PS
                                 cruise control κάνει τη ζωή του οδηγού σα-      Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)   1.373/4 σε σειρά
                                                                                                                  Βενζίνη
                                                                                 Καύσιμο
                                 φώς πιο εύκολη. Μπορεί να κινηθεί σβέλτα        Ισχύς (ίπποι)                      129
                                 και σε επαρχιακούς δρόμους, με το άμεσο         Ροπή (Nm)                          235
                                 τιμόνι, την υψηλή πρόσφυση λόγω τετρακί-        κιβώτιο/μετάδοση      χειροκίνητο/τετρακίνηο
                                                                                                                     ΝΑΙ
                                                                                 Start/Stop
                                 νησης, τις μειωμένες κλίσεις του αμαξώμα-       0-100 χλμ/ώρα (δλ)                  8,6
                                 τος και τα καλά του φρένα να προσφέρουν         Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)          195
                                                                                                                     6,7
                                 την απαραίτητη ασφάλεια. Όσο για τις χωμά-      Κατανάλωση (λτ/100χλμ)             120
                                                                                 Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)
                                 τινες διαδρομές, η δυνατότητα «κλειδώμα-        Χώρος αποσκευών (λίτρα)            430
                                 τος» της τετρακίνησης θα σε ξεκολλήσουν         Τιμή από                         27.880


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-12-23 SUZUKI S-CROSS MILD HYBRID.indd   6                                             15/11/2023   12:13:11 µµ
   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539