Page 553 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 553

n ΔΟΚΙΜΗ Volvo ΧC40 Τ2 1.5 129 PS




























































               μορφώνεται στα 8,5 λτ./100 χλμ.                                τον mild hybrid κινητήρα των 163 ίππων,
                 Όπως αναφέραμε ήδη οι 129 ίπποι και                          που στοιχίζει μόλις 2.600 ευρώ παραπά-
               τα 245Nm ροπής δεν είναι ικανά να προ-                         νω, θα ήταν πιο ολοκληρωμένη λύση τόσο
               σφέρουν  το  κάτι  παραπάνω  στις  επιδό-                      στο κομμάτι των επιδόσεων, όσο  και της

               σεις, χαλώντας κάπως την premium εικό-                         κατανάλωσης.
               να  του  μοντέλου.  Τα  11,3  δευτερόλεπτα                       Όι χώροι του είναι σε πιο καλά επίπεδα, με
               που  χρειάζεται  για  να  ολοκληρώσει  το                      μερικούς τομείς να πλησιάζουν την κορυφή.
               0-100  χλμ./ώρα,  αλλά  και  τα  8,8  δευτε-                   Ό αέρας για το γόνατα αγγίζει τα 14,2 εκ.,
               ρόλεπτα που θέλει για να φτάσει από τα                         ενώ ο διαθέσιμος χώρος για το κεφάλι τα
               80 στα 120 χ.α.ω, το οποίο είναι από τις                       4,8 εκ.. Το φάρδος του πίσω καθίσματος εί-
               σημαντικές  μετρήσεις  στα  μικρομεσαία                        ναι το 2 καλύτερο της κατηγορίας και μπορεί
               SUV αφού έχει άμεση σχέση με την ασφά-                         να φιλοξενήσει ακόμα και 3 ενήλικες, με το
               λεια στο προσπέρασμα, είναι τα χειρότε-                        πορτμπαγκάζ των 452 να κρίνεται ελαφρώς

  S            ρα της κατηγορίας. Σίγουρα η έκδοση με                         μικρό για τις διαστάσεις του XC40.         S

                                                   ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-11-23 VOLVO XC40.indd   7                                                             31/10/2023   11:25:16 πµ
   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558