Page 584 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 584

n n n                             n ΔΟΚΙΜΗ  VW T-Roc 1.5 TSI 150PS DSG























                                                                       κυνηγάς συνέχεια θα δεις την κατανάλω-

                                                                       ση να ξεφεύγει πάνω από τα 9λτ/100χλμ.
                                                                       Πάντως με νορμάλ οδήγηση, χωρίς ξεσπά-
                                                                       σματα και εκμεταλλευόμενοι το σύστημα
                                                                       απενεργοποίησης  των  2  κυλίνδρων,  εί-
        Η κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών τρέχει το αναβαθμισμένο         δαμε τη μέση τιμή της να κυμαίνεται στα
        λογισμικό της εταιρίας, όντας πιο άμεση, με καλύτερη           7,8λτ.
        συνδεσιμότητα και νέες λειτουργίες
                          κινητήρας των 150 ίππων και των 250Nm  Καλή ποιότητα κύλισης κι

                          ροπής, που διακρίνεται για τις δυνατότη-     άνεση για το VW T-Roc
                          τες του και τη γραμμική του λειτουργία, αν
                          και στις αρκετά χαμηλές στροφές δείχνει        Όπως και ο προκάτοχος του, το ανανε-
                          μια απροθυμία. Την κίνηση στους εμπρός       ωμένο VW T-Roc σε κερδίζει με το πόσο
                          τροχούς  στέλνει  ένα  7αρι  αυτόματο  σα-   ισορροπημένο είναι ανάμεσα στην άνεση
                          σμάν DSG, το οποίο είναι ιδιαίτερα δρα-      και τη σπορτίφ συμπεριφορά. Οι αναρτή-
                          στήριο στην Sport επιλογή. Οι επιδόσεις      σεις έχουν την απαραίτητη σκληράδα για

                          του SUV είναι αρκετά καλές για τον χαρα-     να απορροφούν με σχετικά ευκολία τις κα-
                          κτήρα του, με το 0-100χλμ/ώρα να έρχεται     κοτεχνίες του δρόμο, βρίσκοντας τα ελα-
                          σε 8,6δλ και την τελική να διαμορφώνεται     φρώς  σκούρα  σε  συνεχόμενες  κάθετες
                          στα 205χλμ/ώρα. Ιδιαίτερα καλές είναι και    ανωμαλίες  και  ταυτόχρονα  κρατούν  τις
                          οι ρεπρίζ (4,6δλ για το 60-100χλμ/ώρα και    κλίσεις του αμαξώματος σε λογικά πλαί-
                          5,7δλ για το 80-120χλμ/ώρα), αλλά αν τις     σια. Στο όριο είναι ουδέτερο, με τις όποιες
                                                                       τάσεις  για  υποστροφή  να  διορθώνονται
             Ο χώρος                                                   από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, ενώ το τι-
          αποσκευών                                                    μόνι με τη σωστή πληροφόρηση του και το
            αγγίζει τα                                                 πλαίσιο που αντέχει χαλαρά τη συγκεκρι-
           445 λίτρα,
         με το σχήμα                                                   μένη ιπποδύναμη δημιουργούν ένα υψη-
          του να είναι                                                 λό  αίσθημα  ασφάλειας  στον  οδηγό.  Σε
        αξιοποιήσιμο                                                   ανοιχτούς δρόμους εκτιμάς την καλή ποι-
          σχεδόν στο
                100%                                                   ότητα κύλισης, με την ηχομόνωση να μει-
                                                                       ώνει στο ελάχιστο τους εξωτερικούς θο-
                                                                       ρύβους.                                    S


                                            ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589