Page 8 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 8
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Aixam Minauto
τo χαμηλό του βάρος, μόλις 425 κιλά χά-
ρη στο αλουμινένιο πλαίσιο, που το κάνει
ευκολοδήγητο και επιτρέπει στο σύστημα
πέδησης (χωρίς ή με ABS κατ επιλογή) να
ακινητοποιεί με ασφάλεια το λιλιπούτειο
όχημα, του δίνουν την απαραίτητη αυτο-
πεποίθηση στον οδηγό ώστε να το κάνει
το βασικό 2ο όχημα της οικογένειας, ενώ
τα μόλις 80 gr/km εκπομπών CO2 του δί-
νουν freepass για όλους τους δρόμους.
H τιμή εκκίνησης του ξεκινάει από τα
11.490 ευρώ μετά φόρων, που πέφτει κά-
τω από τις 10.000 ευρώ αν αγοραστεί για
επαγγελματική χρήση, δίνοντας στους επι-
χειρηματίες ένα δυνατό όπλο για να αντα-
Η μέση όταν θέλεις να ανέβεις αρκετά απότομες
κατανάλωση ανηφόρες, κάτι που συμβαίνει και σε «κα- πεξέλθουν στην καθημερινότητα τους.
του νονικά» αυτοκίνητα μικρού κυβισμού,και Μάλιστα επειδή το όχημα κατασκευάζεται
πετρελαιο- εξ ολοκλήρου στη Γαλλία κι όχι στα βάθη
κινητήρα δεν θα επικεντρωθούμε πως συμπεριφέρε- της Ασίας, έχει επάρκεια ανταλλακτικών
ξεπερνάει τα ται μέσα στην πόλη. Παρά το γεγονός ότι
3,1 λτ./100 δεν διαθέτει υποβοήθηση στο τιμόνι δεν και η διάθεση του είναι άμεση.
χλμ. και σε
συνδυασμό κουράζει τον οδηγό, ούτε κατά τη διάρ-
με το κεια του παρκαρίσματος, ενώ ο μικρός του Συμπέρασμα
ρεζερβουάρ κύκλος στροφής το κάνει ικανό να κάνει
των 16 λίτρων, αναστροφή ακόμα και σε στενό. Το σύστη- Το καθαρόαιμο«Made in France»
μπορεί να
προσφέρει μια μα αναρτήσεων σε συνδυασμό με τα ελα- Aixam Minauto δεν είναι απλά μια εναλ-
εμβέλεια 500 στικά 145/70-13 δεν αντιμετωπίζουν πρό- λακτική επιλογή για μετακινήσεις εντός
χλμ. βλημα να απορροφήσουν τις λακκούβες αστικού ιστού, αλλά μπορεί να χαρακτη-
που υπάρχουν στις ελληνικές πόλεις και ριστεί ως μια από τις βασικές επιλογές
μόνο σε έντονες κακοτεχνίες θα νιώσεις στην κατηγορία του και σίγουρα ανώτε-
ότι ήθελες το κάτι παραπάνω, αλλά και πά- ρη από τα αντίστοιχα scooter που αφή-
λι συμπεριφέρεται καλύτερα από τα αρκε- νουν εκτεθειμένο στα στοιχεία της φύ-
τά αμιγώς ηλεκτρικά microcars ή scooter, σης τον οδηγό και δεν προσφέρουν
ενώ ακόμα και στην τελική του θα παρα- σχεδόν καθόλου παθητική ασφάλεια. Ό
μείνει σταθερό σε στροφές. Μπορεί τα 45 πετρελαιοκινητήρας του, η χαμηλή του
χ.α.ω. να μην του επιτρέπουν από το νό- κατανάλωση, η μεγάλη του αυτονομία,
μο να βγει σε εθνικές οδούς η κλειστούς το τεράστιο πορτμπαγκάζ, η φινετσάτη
αυτοκινητοδρόμους, αλλά ακόμα και σε σχεδίαση του και η απεμπλοκή του από
μεγάλες λεωφόρους δεν θα αντιμετωπί- την πρίζα το κάνουν ένα όχημα που σε
σει πρόβλημα μετακίνησης, ενώ σε περί- μερικά σημεία ξεφεύγει από την στενή
πτωση αυξημένης κίνησης θα νιώσει «σαν έννοια του microcar. v
το σπίτι του». Όλα τα παραπάνω, μαζί με
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-09-23 AIXAM MINI AUTO.indd 6 13/9/2023 6:49:18 µµ