Page 8 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 8

n n n                                      n ΔΟΚΙΜΗ Aixam Minauto



                                                                              τo χαμηλό του βάρος, μόλις 425 κιλά χά-
                                                                              ρη στο αλουμινένιο πλαίσιο, που το κάνει
                                                                              ευκολοδήγητο και επιτρέπει στο σύστημα
                                                                              πέδησης (χωρίς ή με ABS κατ επιλογή) να
                                                                              ακινητοποιεί  με  ασφάλεια  το  λιλιπούτειο
                                                                              όχημα, του δίνουν την απαραίτητη αυτο-
                                                                              πεποίθηση στον οδηγό ώστε να το κάνει
                                                                              το βασικό 2ο όχημα της οικογένειας, ενώ
                                                                              τα μόλις 80 gr/km εκπομπών CO2 του δί-

                                                                              νουν freepass για όλους τους δρόμους.
                                                                                H  τιμή  εκκίνησης  του  ξεκινάει  από  τα
                                                                              11.490 ευρώ μετά φόρων, που πέφτει κά-
                                                                              τω από τις 10.000 ευρώ αν αγοραστεί για
                                                                              επαγγελματική χρήση, δίνοντας στους επι-
                                                                              χειρηματίες ένα δυνατό όπλο για να αντα-
               Η μέση            όταν θέλεις να ανέβεις αρκετά απότομες
               κατανάλωση        ανηφόρες, κάτι που συμβαίνει και σε «κα-     πεξέλθουν  στην  καθημερινότητα  τους.
               του               νονικά» αυτοκίνητα μικρού κυβισμού,και       Μάλιστα επειδή το όχημα κατασκευάζεται
               πετρελαιο-                                                     εξ ολοκλήρου στη Γαλλία κι όχι στα βάθη
               κινητήρα δεν      θα  επικεντρωθούμε  πως  συμπεριφέρε-        της  Ασίας,  έχει  επάρκεια  ανταλλακτικών
               ξεπερνάει τα      ται μέσα στην πόλη. Παρά το γεγονός ότι
               3,1 λτ./100       δεν διαθέτει υποβοήθηση στο τιμόνι δεν       και η διάθεση του είναι άμεση.
               χλμ. και σε
               συνδυασμό         κουράζει  τον  οδηγό,  ούτε  κατά  τη  διάρ-
               με το             κεια του παρκαρίσματος, ενώ ο μικρός του      Συμπέρασμα
               ρεζερβουάρ        κύκλος στροφής το κάνει ικανό να κάνει
               των 16 λίτρων,    αναστροφή ακόμα και σε στενό. Το σύστη-         Το  καθαρόαιμο«Made  in  France»
               μπορεί να
               προσφέρει μια     μα αναρτήσεων σε συνδυασμό με τα ελα-         Aixam Minauto δεν είναι απλά μια εναλ-
               εμβέλεια 500      στικά 145/70-13 δεν αντιμετωπίζουν πρό-       λακτική επιλογή για μετακινήσεις εντός
               χλμ.              βλημα να απορροφήσουν τις λακκούβες           αστικού ιστού, αλλά μπορεί να χαρακτη-
                                 που υπάρχουν στις ελληνικές πόλεις και        ριστεί ως μια από τις βασικές επιλογές
                                 μόνο σε έντονες κακοτεχνίες θα νιώσεις        στην κατηγορία του και σίγουρα ανώτε-
                                 ότι ήθελες το κάτι παραπάνω, αλλά και πά-     ρη από τα αντίστοιχα scooter που αφή-
                                 λι συμπεριφέρεται καλύτερα από τα αρκε-       νουν εκτεθειμένο στα στοιχεία της φύ-
                                 τά αμιγώς ηλεκτρικά microcars ή scooter,      σης  τον  οδηγό  και  δεν  προσφέρουν

                                 ενώ ακόμα και στην τελική του θα παρα-        σχεδόν καθόλου παθητική ασφάλεια. Ό
                                 μείνει σταθερό σε στροφές. Μπορεί τα 45       πετρελαιοκινητήρας του, η χαμηλή του
                                 χ.α.ω. να μην του επιτρέπουν από το νό-       κατανάλωση, η μεγάλη του αυτονομία,
                                 μο να βγει σε εθνικές οδούς η κλειστούς       το  τεράστιο  πορτμπαγκάζ,  η  φινετσάτη
                                 αυτοκινητοδρόμους,  αλλά  ακόμα  και  σε      σχεδίαση του και η απεμπλοκή του από
                                 μεγάλες λεωφόρους  δεν θα αντιμετωπί-         την πρίζα το κάνουν ένα όχημα που σε
                                 σει πρόβλημα μετακίνησης, ενώ σε περί-        μερικά σημεία ξεφεύγει από την στενή
                                 πτωση αυξημένης κίνησης θα νιώσει «σαν        έννοια του microcar.    v
                                 το σπίτι του».  Όλα τα παραπάνω, μαζί με


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-09-23 AIXAM MINI AUTO.indd   6                                                         13/9/2023   6:49:18 µµ
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13