Page 99 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 99
n ΔΟΚΙΜΗ Dacia Spring 65 PS
δοκιμάσει εξονυχιστικά και μάλιστα είχαν Με μήκος την αύξηση της ιπποδύναμης, μπορεί να
απορήσει πως με τόση μικρή ιπποδύναμη μόλις 3,73 οφείλεται στο γεγονός ότι η Dacia άλλαξε
μέτρα,
και με 0-100 χλμ./ώρα πάνω από 20 δλ εί- ο μόνος και το σύστημα μετάδοσης κατά την μερι-
χε τέτοια επιτυχία, αλλά όπως φαίνεται οι ηλεκτρικός κή ανανέωση του μοντέλου.
επιδόσεις δεν απασχολούν τους νεοεισερ- ανταγωνιστής
του είναι το
χόμενους, στο κόσμο της ηλεκτροκίνησης, Fiat 500e και Σε υψηλότερες ταχύτητες, το
ιδιοκτήτες, με τη Dacia να αναφέρει ότι για σε σχεδόν Spring εξακολουθεί να δυ-
το 93% του συνόλου των αγοραστών το διπλάσια τιμή. σκολεύεται.
Spring είναι το πρώτο τους ηλεκτρικό αυ-
τοκίνητο Πάρα την αύξηση της ισχύος συνεχί-
ζει να είναι «άδειο» στις υψηλές ταχύτη-
Πιο γρήγορο κατά την εκκί- τες, παρόλο που η Dacia υπόσχεται κα-
νηση το Dacia Spring των λύτερες επιδόσεις. Σίγουρα τα θεωρητικά
65 ίππων 13,7 δλ. για το 0-100 μοιάζουν εντυπωσι-
ακά σε σχέση με την αδύναμη έκδοση, αλ-
Τώρα λοιπόν ήρθε η έκδοση με τους 65 λά στην πρώτη προσπάθεια των συναδέρ-
ίππους, με την εταιρεία να αναφέρει με φων της AutoBild με χρονόμετρο χεριού
κάποια υπερηφάνεια ότι το ισχυρό Dacia χρειάστηκε λίγο παραπάνω από 17 δλ. για
Spring επιταχύνει από τα 0 στα 50 χλμ./ τα πρώτα 100 χλμ./ώρα.(σύντομα θα με-
ώρα σε μόλις 3,9 δλ. αντί για τα 5,8 δλ. τρηθεί και με σύγχρονα όργανα). Πάντως
του «μικρού» μοντέλου, το οποίο είναι σί- σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις τους
γουρο αξιοσημείωτο. Επίσης μπορεί να και τα 13,5 δλ. για το 80-120 (26,2 δλ. για
μην βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά πλέον την 44αρα έκδοση) μοιάζουν αρκετά αισι-
δεν υπάρχει η κάπως περίεργη απροθυ- όδοξα, ενώ η τελική του Dacia Spring των
μία κατά την εκκίνηση όπως συνέβαινε με 65 ίππων ακουμπάει τα 125 χ.α.ω..
S την μικρότερη έκδοση. Αυτό, εκτός από Πάντως το γεγονός ότι η εταιρεία έχει S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-08-23 DACIA SPRING.indd 501 6/7/2023 11:20:27 πµ