Page 99 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 99

n ΔΟΚΙΜΗ Dacia Spring 65 PS



































               δοκιμάσει εξονυχιστικά και μάλιστα είχαν        Με μήκος       την αύξηση της ιπποδύναμης, μπορεί να
               απορήσει πως με τόση μικρή ιπποδύναμη          μόλις 3,73      οφείλεται στο γεγονός ότι η Dacia άλλαξε
                                                                μέτρα,
               και με 0-100 χλμ./ώρα πάνω από 20 δλ εί-        ο μόνος        και το σύστημα μετάδοσης κατά την μερι-
               χε τέτοια επιτυχία, αλλά όπως φαίνεται οι      ηλεκτρικός      κή ανανέωση του μοντέλου.
               επιδόσεις δεν απασχολούν τους νεοεισερ-       ανταγωνιστής
                                                              του είναι το
               χόμενους, στο κόσμο της ηλεκτροκίνησης,       Fiat 500e και    Σε υψηλότερες ταχύτητες, το
               ιδιοκτήτες, με τη Dacia να αναφέρει ότι για    σε σχεδόν       Spring εξακολουθεί να δυ-
               το 93% του συνόλου των αγοραστών το          διπλάσια τιμή.    σκολεύεται.
               Spring είναι το πρώτο τους ηλεκτρικό αυ-
               τοκίνητο                                                         Πάρα  την  αύξηση  της  ισχύος  συνεχί-
                                                                              ζει να είναι «άδειο» στις υψηλές ταχύτη-
               Πιο γρήγορο κατά την εκκί-                                     τες,  παρόλο  που  η  Dacia  υπόσχεται  κα-

               νηση το Dacia Spring των                                       λύτερες επιδόσεις. Σίγουρα τα θεωρητικά

               65 ίππων                                                       13,7 δλ. για το 0-100 μοιάζουν εντυπωσι-
                                                                              ακά σε σχέση με την αδύναμη έκδοση, αλ-
                 Τώρα λοιπόν ήρθε η έκδοση με τους 65                         λά στην πρώτη προσπάθεια των συναδέρ-

               ίππους,  με  την  εταιρεία  να  αναφέρει  με                   φων της AutoBild με χρονόμετρο χεριού
               κάποια υπερηφάνεια ότι το ισχυρό Dacia                         χρειάστηκε λίγο παραπάνω από 17 δλ. για
               Spring επιταχύνει από τα 0 στα 50 χλμ./                        τα πρώτα 100 χλμ./ώρα.(σύντομα θα με-
               ώρα σε μόλις 3,9 δλ. αντί για τα 5,8 δλ.                       τρηθεί και με σύγχρονα όργανα). Πάντως
               του «μικρού» μοντέλου, το οποίο είναι σί-                      σύμφωνα  με  τις  πρώτες  εκτιμήσεις  τους
               γουρο  αξιοσημείωτο.  Επίσης  μπορεί  να                       και τα 13,5 δλ. για το 80-120 (26,2 δλ. για
               μην βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά πλέον                          την 44αρα έκδοση) μοιάζουν αρκετά αισι-
               δεν υπάρχει η κάπως περίεργη απροθυ-                           όδοξα, ενώ η τελική του Dacia Spring των
               μία κατά την εκκίνηση όπως συνέβαινε με                        65 ίππων ακουμπάει τα 125 χ.α.ω..

  S            την  μικρότερη  έκδοση.  Αυτό,  εκτός  από                       Πάντως  το  γεγονός  ότι  η  εταιρεία  έχει  S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-08-23 DACIA SPRING.indd   501                                                          6/7/2023   11:20:27 πµ
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104