Page 50 - e-agora.autoagora.gr 18 Μαϊου 2020
P. 50
n ΔΟΚΙΜΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 100.000 ΧΛΜ. SEAT Ateca 1.4 TSI DSG
SEAT ATECA 1.4 TSI DSG
Κινητήρας Διάταξη/κύλινδροι ............4κύλινδρος, turbo
Θέση εμπρός ...................................................... εγκάρσια
Κυβισμός κ.εκ. .....................................................1.395
Iσχύς PS ....................................................................150
Ροπή Nm ...................................................................250
Τελική ταχύτητα km/h ..............................................198
Κιβώτιο/σχέσεις ..........................................αυτόματο/7
Μετάδοση .............................................................εμπρός
Ρύποι CO2 .......................................................125 g/km
Κατανάλωση (WLTP) .................................5,5 l/100 km
Ρυμουλκούμενο βάρος
με φρένα/χωρίς φρένα ................................1.368/552 kg
Χώρος αποσκευών λίτρα ..............................510-1.604
Επιδόσεις - αρχή δοκιμής
Επιτάχυνση
0-50 km/h .............................................................3,4 δευτ.
0-100 km/h ..........................................................8,6 δευτ.
0-130 km/h ........................................................14,2 δευτ.
τους μπροστινούς τροχούς να γίνονται Να είστε 0-160 km/h ........................................................22,8 δευτ.
Ρεπρίζ
επιθετικοί. Μήπως η τετρακίνηση χρει- ιδιαίτερα 60-100 km/h ........................................................4,5 δευτ.
προσεκτικοί
άζεται τελικά; όταν κάνετε 80-120 km/h ........................................................6,2 δευτ.
Στις περισσότερες περιπτώσεις όχι, ταξίδια στην Φρένα από τα 100 km/h κρύα ...............................38 m
Φρένα από τα 100 km/h ζεστά ...........................37,1 m
καθώς αυτό έχει και θετικό αντίκτυπο παραλία, Θόρυβος
στην κατανάλωση. αφού αυτό με 50 km/h .................................................................58 dB
το Ateca
με 100 km/h ................................................................65dB
Μόνο αυτά τα καθίσματα! Η Seat μάλ- δεν έχει με 130 km/h ...............................................................69 dB
λον έχει κάνει εκπτώσεις σε αυτό τον τετρακίνηση! Κατανάλωση test - CO2 ....................7,9 lt - 187 g/km
Επιδόσεις - τέλος δοκιμής
Επιτάχυνση
τομέα σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μο- 0-50 km/h .............................................................3,7 δευτ.
ντέλα του γκρουπ VW. Μετά από μεγά- 0-100 km/h ............................................................. 9 δευτ.
λες αποστάσεις, αρκετοί οδηγοί παρα- 0-130 km/h ........................................................15,1 δευτ.
0-160 km/h ........................................................24,3 δευτ.
πονιούνται για ενοχλήσεις στην πλάτη Ρεπρίζ
και στους γλουτούς. Κρίμα γιατί αμαυ- 60-100 km/h ........................................................4,6 δευτ.
80-120 km/h ........................................................6,4 δευτ.
ρώνει την κατά τα υπόλοιπα, εντελώς Φρένα από τα 100 km/h κρύα ............................37,2 m
απαλλαγμένη από λάθη εικόνα. Φρένα από τα 100 km/h ζεστά ...........................36,9 m
Θόρυβος
με 50 km/h .................................................................59 dB
με 100 km/h ................................................................65dB
Συμπέρασμα με 130 km/h ...............................................................68 dB
Κατανάλωση test - CO2 ....................8,2 lt - 194 g/km
Το Ateca τα καταφέρνει περίφημα και ξε- Η εμφάνιση
χωρίζει ανάμεσα στα μοντέλα που υποβά- με τον ασημί
λουμε σε δοκιμές διαρκείας. Ίσως ο απλός χρωματισμό
παραμένει
εξοπλισμός βοήθησε προς αυτή την κα- αρκετά
τεύθυνση, αφού όταν κάτι δεν περιλαμβά- διακριτική
παρά το
νεται, αποκλείεται να χαλάσει. Συνεχίζου- «Exterior
με να οδηγούμε το Ateca και ταυτόχρονα Package
έχουμε ένα πολύ καλό προαίσθημα για το Silver» (500
Ισπανικό μοντέλο. Vamos! v ευρώ).
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 50
#e-agora-themata-TEL-18-5-20.indd 50 16/5/2020 3:32:54 μμ