Page 68 - e-agora.autoagora.gr 18 Μαϊου 2020
P. 68
n ΔΟΚΙΜΗ BMW X1 sDrive 18i Steptronic
BMW X1 SDRIVE 18I
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) .............................1.499/3
Καύσιμο .............................................................. Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σαλ) .............................140/4.500-6.500
Ροπή (Nm/σαλ) ................................220/1.480-4.200
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση
............................................Stpetronic 7 σχέσεων/μπροστά
Start/Stop ..................................................................ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) ................................................9.7
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) ......................................205
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) WLTP ..............................5.8
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) WLTP .................................132
Χώρος αποσκευών (λίτρα) .......................................505
Τιμή από ..............................................................31.905
Με νέα οθόνη Κινητήρας – επιδόσεις: Εξαι- κες κίνησης κυμαίνεται λίγο πάνω από τα
αφής 10.25
ιντσών και ρετική συνεργασία κινητήρα 8 λτ./100χλμ. ενώ υπάρχουν διαθέσιμα και
εξαιρετικής mode παραμετροποίησης της οδήγησης
ποιότητας – κιβωτίου που την επηρεάζουν αρκετά.
υλικά.
Μοναδική Τη BMW X1 sDrive 18i κινεί ο 1.500άρης Οδική συμπεριφορά: Αρχο-
παραφωνία ο τρικύλινδρος κινητήρας 140 ίππων και 220
αναλογικός Nm ροπής. Όι επιδόσεις του δείχνουν να ντική και ξεκούραστη
πίνακας
οργάνων. απογειώνονται από το εξαιρετικό σε αντα- Παρόλο που είχαμε ήδη υψηλές προσ-
πόκριση και λειτουργία αυτόματο κιβώτιο δοκίες, η νέα X1 μπορούμε να πούμε πως
τις ξεπέρασε. Το επίπεδο της ποιότητας
κύλισης και η εξαιρετική δουλειά που κά-
νει η καλορυθμισμένη ανάρτηση προσφέ-
ρουν αυτό που θέλει κάθε οδηγός. Ξε-
κούραστη οδήγηση από ένα σύνολο με
προβλεπόμενες αντιδράσεις και χωρίς
ξεσπάσματα. Τέλος, εάν βρεθείτε εκτός
δρόμου, τα 183χλστ. απόστασης από το
έδαφος θα ξεκλειδώσουν πατημένες χω-
μάτινες διαδρομές, ενώ αν θέλετε περισ-
σότερες off road δυνατότητες πρέπει το s
να γίνει x πριν από την ονομασία του μο-
ντέλου.
Το μόνο
που ίσως να Steptronic, το οποίο αλλάζει και σβέλτα
ταράξει την Συμπέρασμα
ηρεμία της σχέσεις αλλά και άκρως ομαλά. Εντυπωσι-
καμπίνας, ακό είναι το γεγονός πως ο κινητήρας μπο- Ήταν καλή, έγινε σχεδόν άριστη. Η νέα
είναι ο αερο- ρεί από την μία να κινηθεί ήσυχα και οικο- X1 αναβαθμίστηκε ποιοτικά και τεχνολο-
δυναμικός γικά, ενώ συνεχίζει να προσφέρει ξεκού-
θόρυβος λογικά και με το βύθισμα του γκαζιού να ραστες μετακινήσεις τόσο εντός όσο και
πάνω από τα μεταμορφωθεί σε ένα ετοιμοπόλεμο σύ-
120χλμ./ώρα. νολο. Η κατανάλωση σε νορμάλ συνθή- εκτός πόλης. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 68
#e-agora-themata-TEL-18-5-20.indd 68 16/5/2020 3:35:35 μμ