Page 74 - e-agora.autoagora.gr 18 Μαϊου 2020
P. 74
n ΔΟΚΙΜΗ Renault Megane RS 280 PS
RENAULT-MEGANE RS
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) .............................1798/4
Καύσιμο .............................................................. Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σαλ) ........................................ 280/6.000
Ροπή (Nm/σαλ) ........................................... 390/3.200
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση
................................. Αυτόματο διπλού συμπλέκτη/μπροστά
Start/Stop .................................................................ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) ................................................5.8
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) ......................................250
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) WLTP ..............................8.3
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) WLTP .................................169
Χώρος αποσκευών (λίτρα) ....................................... 384
Τιμή από ................................................................3.480
Ειδικά μπάκετ κινητήρας απόδοσης 280 ίππων και 390 Οδική συμπεριφορά: Αγωνι-
καθίσματα και Nm ροπής. Ένα τρομερά αποδοτικό σύνο-
αλκαντάρα στικό ταπεραμέντο
στο τιμόνι, δεν λο που βρυγχάται και παρέχει εκρηκτικές
σε αφήνουν επιδόσεις στο σύνολο. Συνεργάζεται με Στον δρόμο, το Megane RS είναι ο από-
να ξεχάσεις αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων και καταφέρ- λυτος κυρίαρχος. Ένα με τον δρόμο, με
στιγμή το
εργαλείο που νει να πετύχει το 0-100χλμ./ώρα σε μόλις την εξάμτιση να δίνει ρεσιτάλ και εμείς να
οδηγάς. 5.8 δευτ. η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα μην ανοίγουμε στιγμή το ραδιόφωνο, απο-
250 χλμ./ώρα, την στιγμή που το σύνολο λαμβάνοντας κάθε σκάσιμο της. Η ρύθμι-
συνεργάζεται με σύστημα ενεργητικής τε- ση της ανάρτησης, το μπλοκέ διαφορικό
τραδιεύθυνσης. Αυτό σημαίνει πως μέχρι και το σπορ σασί σε προκαλούν να στρί-
τα 60 χλμ. (νούμερο που γίνεται 100 στην ψεις όπως ποτέ ξανά και να απολαύσεις
κάθε διαδρομή. Το αυτοκίνητο διαθέτει
μέχρι και launch control για να έχετε την
ταχύτερη δυνατή εκκίνηση, ενώ μέσω της
οθόνης μπορείτε επιλέξετε τη σκληρότη-
τα της ανάρτησης, τον ήχο της εξάτμισης
και την απόκριση του γκαζιού. Εάν θέλε-
τε μία ήρεμη βόλτα θα κάνει ότι καλύτερο
μπορεί, όμως η κατανάλωση και η σκλη-
ρή ανάρτηση θα σας υπενθυμίζουν κάθε
στιμγή οτι βρίσκεστε στο best hot hach μο-
ντέλο της αγοράς.
Η Συμπέρασμα
τραπεζοειδής επιλογή Race), οι πίσω τροχοί στρίβουν σε
πίσω εξάτμιση αντίθετη κατεύθυνση από ότι οι εμπρός σε Με 43.000 ευρώ αγοράζετε ένα εισιτή-
κλέβει την γωνία έως και 2.7 μοίρες. Ναι, το αυτοκί- ριο στην απόλυτη οδηγική εμπειρία. Ήχος,
παράσταση,
τόσο την νητο είναι κολλημένο στο έδαφος και θα γκάζι και αντιδράσεις που θα φέρουν ένα
οπτική, στρίψει καλύτερα από τον ανταγωνισμό. πλατύ χαμόγελο ακόμα και στον πιο ήρε-
όσο και την Μίλησε ξανά η εμπειρία των Γάλλων. μο οδηγό του κόσμου. v
ηχητική.
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 74
#e-agora-themata-TEL-18-5-20.indd 74 16/5/2020 3:36:28 μμ