Page 17 - e-agora.autoagora.gr 1 Ιουνίου 2020
P. 17
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Audi e-tron 55 Sportback
Πρωτάθλημα Ράλι, κερδίζοντας αγώνες Ένα... ραβδί
και τίτλους. Βέβαια, στη σύγχρονη επο- στη θέση του
καθρέπτη:
χή το... μενού έχει αλλάξει και το κυρί- Στην εξωτε-
ως πιάτο είναι η ηλεκτροκίνηση. Πόσο ρική άκρη του
καλά, λοιπόν, τα καταφέρνουν και σε βρίσκεται ο
φακός μιας
αυτόν τον τομέα οι Γερμανοί; κάμερας. Τα
Το Audi e-tron Sportback παντρεύ- πλεονεκτή-
ει δύο κόσμους. Από πλευράς σχεδία- ματα; Είναι
σης και εμφάνισης δείχνει ακριβό, πο- πιο αεροδυ-
ναμικό και
λυτελές, γρήγορο και ισχυρό. Την ίδια πιο ήσυχο σε
στιγμή όμως, αυτό το Audi είναι ιδανι- ό,τι αφορά
κό και σαν δημιουργός ενός προοδευτι- τους παραγό-
μενους
κού image σε ό,τι αφορά την αειφορία, θορύβους.
αφού μπορεί να οδηγηθεί με καθαρή
περιβαλλοντική συνείδηση.
Μεγάλη μπαταρία- μεγάλη
αυτονομία
Στην πράξη το Audi πιθανότατα δι-
αθέτει τον πιο πολύπλοκο τρόπο λει-
τουργίας ενός ηλεκτροκίνητου μοντέ-
λου. Συνολικά 432 κυψέλες μπαταρίας,
με θεωρητική χωρητικότητα 95 kWh,
έχουν κατανεμηθεί χαμηλά στο «κάτω
μέρος» του αυτοκινήτου και τροφοδο-
τούν δύο ηλεκτροκινητήρες με έως και
396 Volt. Ό ένας εκ των δύο ηλεκτρο-
κινητήρων λειτουργεί ως γεννήτρια και Φεουδαρχική
άνεση
μπορεί να ανακτήσει τόση πολλή ενέρ- στα πίσω
γεια, ώστε να μπορεί ακόμα και να επι- καθίσματα:
βραδύνει αυτό το βαρύ SUV. Ανάλογα άφθονος
ο χώρος,
με το φορτίο και την ταχύτητα, οι κινη- καθώς και
τήρες λειτουργούν μαζί σε ένα έξυπνο εκτεταμένες
δίκτυο, οι δε «στροφές» τους ταξινο- οι δυνατό-
τητες του
μούνται με ένα πλανητικό γρανάζι. Στο συστήματος
τέλος, η ηλεκτροκίνητη... βολίδα κινεί- κλιματισμού
ται με την εντυπωσιακή τελική ταχύ- για τους
τητα των 200 χλμ./ώρα. Προκειμένου, επιβάτες της
όμως, να μην υπερθερμανθούν όλ’ αυ- δεύτερης
σειράς
τά τα πολύπλοκα συστήματα, διαθέτουν θέσεων.
S S
17 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-01-6-20.indd 17 30/5/2020 5:58:37 μμ