Page 17 - e-agora.autoagora.gr 1 Ιουνίου 2020
P. 17

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Audi e-tron 55 Sportback



               Πρωτάθλημα Ράλι, κερδίζοντας αγώνες             Ένα... ραβδί
               και τίτλους. Βέβαια, στη σύγχρονη επο-         στη θέση του
                                                                καθρέπτη:
               χή το... μενού έχει αλλάξει και το κυρί-        Στην εξωτε-
               ως πιάτο είναι η ηλεκτροκίνηση. Πόσο         ρική άκρη του
               καλά,  λοιπόν,  τα  καταφέρνουν  και  σε        βρίσκεται ο
                                                               φακός μιας
               αυτόν τον τομέα οι Γερμανοί;                   κάμερας. Τα
                 Το  Audi  e-tron  Sportback  παντρεύ-         πλεονεκτή-
               ει δύο κόσμους. Από πλευράς σχεδία-              ματα; Είναι
               σης και εμφάνισης δείχνει ακριβό, πο-          πιο αεροδυ-
                                                                ναμικό και
               λυτελές, γρήγορο και ισχυρό. Την ίδια         πιο ήσυχο σε
               στιγμή όμως, αυτό το Audi είναι ιδανι-           ό,τι αφορά
               κό και σαν δημιουργός ενός προοδευτι-         τους παραγό-
                                                                   μενους
               κού image σε ό,τι αφορά την αειφορία,            θορύβους.
               αφού  μπορεί  να  οδηγηθεί  με  καθαρή
               περιβαλλοντική συνείδηση.

               Μεγάλη μπαταρία- μεγάλη

               αυτονομία


                 Στην  πράξη  το  Audi  πιθανότατα  δι-
               αθέτει  τον  πιο  πολύπλοκο  τρόπο  λει-
               τουργίας  ενός  ηλεκτροκίνητου  μοντέ-
               λου. Συνολικά 432 κυψέλες μπαταρίας,
               με  θεωρητική  χωρητικότητα  95  kWh,
               έχουν  κατανεμηθεί  χαμηλά  στο  «κάτω
               μέρος»  του  αυτοκινήτου  και  τροφοδο-
               τούν δύο ηλεκτροκινητήρες με έως και

               396 Volt. Ό ένας εκ των δύο ηλεκτρο-
               κινητήρων λειτουργεί ως γεννήτρια και         Φεουδαρχική
                                                                    άνεση
               μπορεί να ανακτήσει τόση πολλή ενέρ-               στα πίσω
               γεια, ώστε να μπορεί ακόμα και να επι-           καθίσματα:
               βραδύνει αυτό το βαρύ SUV. Ανάλογα                 άφθονος
                                                                  ο χώρος,
               με το φορτίο και την ταχύτητα, οι κινη-          καθώς και
               τήρες λειτουργούν μαζί σε ένα έξυπνο           εκτεταμένες
               δίκτυο,  οι  δε  «στροφές»  τους  ταξινο-        οι δυνατό-
                                                                 τητες του
               μούνται με ένα πλανητικό γρανάζι. Στο           συστήματος
               τέλος, η ηλεκτροκίνητη... βολίδα κινεί-        κλιματισμού

               ται  με  την  εντυπωσιακή  τελική  ταχύ-           για τους
               τητα  των  200  χλμ./ώρα.  Προκειμένου,        επιβάτες της
               όμως, να μην υπερθερμανθούν όλ’ αυ-               δεύτερης
                                                                    σειράς
               τά τα πολύπλοκα συστήματα, διαθέτουν               θέσεων.
  S                                                                                                                      S

                                                   17 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-01-6-20.indd   17                                                                      30/5/2020   5:58:37 μμ
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22