Page 44 - e-agora.autoagora.gr 1 Ιουνίου 2020
P. 44
n ΔΟΚΙΜΗ Renault Captur 1,5 dCi
ραστη χάρη στην κατάλληλη ρύθμιση
των αναρτήσεων. Το Captur ‘’σιδερώ-
νει’’ λακκούβες και κακοτεχνίες του
οδοστρώματος και τις φιλτράρει αποτε-
λεσματικά, κάτι που εισπράττεις και στο
εσωτερικό όπου απουσιάζουν κραδα-
σμοί. Η ποιότητα κύλισης και η χαμηλή
στάθμη θορύβου στο εσωτερικό συναι-
νούν σε απολαυστικές διαδρομές. Πα-
ρόλα σε συνθήκες πίεσης, το αμάξωμα
δεν παίρνει έντονες κλίσεις και η συ-
μπεριφορά του Captur παραμένει ουδέ-
τερη. Συνδυαστικά με το ESP( δεν απε-
μης και δυνατοτήτων αφού τα 260 ΝΜ Αρκετά
ροπής κινούν με άνεση και σπιρτάδα το ζωηρός ο νεργοποιείται) προσφέρει μεγάλα και
γνωστός
αμάξωμα του Captur. Στις καλές επιδό- μας 1.5 dci επαρκή περιθώρια πρόσφυσης ακόμα
σεις συμβάλλει και ο συνδυασμός με το με ισχύ 115 και σε απότομες αλλαγές πορείας. Η
αμεσότητα και η σωστή πληροφόρηση
6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με το ικα- ίππων, κινεί
νοποιητικό κούμπωμα, προσφέροντάς με άνεση το από το κατά τα άλλα ελαφρύ σε αίσθη-
αμάξωμα του
του παράλληλα θετικό τράβηγμα με πο- Captur. Τα ση τιμόνι, συνδυαστικά με το καλοζυγι-
λύ γραμμικό τρόπο, ενώ η μέγιστη ρο- βασικά του σμένο πλαίσιο, θα συνεισφέρει σε ένα
πή από τις 1.750 σ.α.λ. σημαίνει ότι δεν χαρακτη- πιο σπορτιφ τρόπο οδήγησης, πάντα
ριστικά είναι
θα χρειαστεί συχνά να κατεβάζετε σχέ- η πολιτισμένη με ασφάλεια, όταν ο οδηγός βρεθεί σε
ση στο κιβώτιο. λειτουργία δρόμο με στροφές. Ό αυξημένος κύ-
και οι μικρές κλος στροφής επηρεάζει την ευελιξία
Οδική συμπεριφορά απαιτήσεις σε του στην πόλη, είναι όμως απόρροια
καύσιμο. των αυξημένων διαστάσεων και του με-
Το Γαλλικό μοντέλο εστιάζει στην άνε- ταξονίου. Εκτός από πολύ δύσβατα χω-
ση και κάθε διαδρομή παραμένει ξεκού- μάτινα μονοπάτια, το Captur θα πατή-
σει τις ρόδες του χωρίς πρόβλημα εκεί
που τελειώνει η άσφαλτος. Όι αναρτή-
σεις και σε αυτό το πεδίο στέκονται στο
ύψος των περιστάσεων, ενώ τα 210 χι-
λιοστά, ή 174 με πλήρες φορτίο, από το
έδαφος κρατούν την απαιτούμενη από-
σταση ασφαλείας μεταξύ χωμάτινου
τερέν και αμαξώματος. Η επιμονή της
Renault για ταμπούρα στους πίσω τρο-
χούς φαίνεται να μην συνιστά μειονέ-
κτημα, τουλάχιστον σε επίπεδο επιδό-
σεων όπου το Captur πετυχαίνει πολύ
καλές τιμές επιβράδυνσης. Στο δια ταύ-
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 44
#e-agora-themata-01-6-20.indd 44 30/5/2020 6:05:59 μμ