Page 44 - e-agora.autoagora.gr 1 Ιουνίου 2020
P. 44

n ΔΟΚΙΜΗ Renault Captur 1,5 dCi



                                                                              ραστη  χάρη  στην  κατάλληλη  ρύθμιση
                                                                              των  αναρτήσεων.  Το  Captur  ‘’σιδερώ-
                                                                              νει’’  λακκούβες  και  κακοτεχνίες  του
                                                                              οδοστρώματος και  τις φιλτράρει αποτε-
                                                                              λεσματικά, κάτι που εισπράττεις και στο
                                                                              εσωτερικό  όπου  απουσιάζουν  κραδα-
                                                                              σμοί. Η ποιότητα κύλισης και η χαμηλή
                                                                              στάθμη θορύβου στο εσωτερικό συναι-
                                                                              νούν σε απολαυστικές διαδρομές. Πα-
                                                                              ρόλα σε συνθήκες πίεσης, το αμάξωμα

                                                                              δεν  παίρνει  έντονες  κλίσεις  και  η  συ-
                                                                              μπεριφορά του Captur παραμένει ουδέ-
                                                                              τερη. Συνδυαστικά με το ESP( δεν απε-
               μης και δυνατοτήτων αφού τα 260 ΝΜ  Αρκετά
               ροπής κινούν με άνεση και σπιρτάδα το        ζωηρός ο          νεργοποιείται)  προσφέρει  μεγάλα  και
                                                            γνωστός
               αμάξωμα του Captur. Στις καλές επιδό-        μας 1.5 dci       επαρκή  περιθώρια  πρόσφυσης  ακόμα
               σεις συμβάλλει και ο συνδυασμός με το  με ισχύ 115             και  σε  απότομες  αλλαγές  πορείας.  Η
                                                                              αμεσότητα  και  η  σωστή  πληροφόρηση
               6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με το ικα-      ίππων, κινεί
               νοποιητικό  κούμπωμα,  προσφέροντάς          με άνεση το       από το κατά τα άλλα ελαφρύ σε αίσθη-
                                                            αμάξωμα του
               του παράλληλα θετικό τράβηγμα με πο-         Captur. Τα        ση τιμόνι, συνδυαστικά με το καλοζυγι-

               λύ γραμμικό τρόπο, ενώ η μέγιστη ρο-         βασικά του        σμένο πλαίσιο, θα συνεισφέρει σε ένα
               πή από τις 1.750 σ.α.λ. σημαίνει ότι δεν     χαρακτη-          πιο  σπορτιφ  τρόπο  οδήγησης,  πάντα
                                                            ριστικά είναι
               θα χρειαστεί συχνά να κατεβάζετε σχέ-        η πολιτισμένη     με ασφάλεια, όταν ο οδηγός βρεθεί σε
               ση στο κιβώτιο.                              λειτουργία        δρόμο  με  στροφές.    Ό  αυξημένος  κύ-
                                                            και οι μικρές     κλος  στροφής  επηρεάζει  την  ευελιξία
               Οδική συμπεριφορά                            απαιτήσεις σε     του  στην  πόλη,  είναι    όμως  απόρροια
                                                            καύσιμο.          των αυξημένων διαστάσεων και του με-
                 Το Γαλλικό μοντέλο εστιάζει στην άνε-                        ταξονίου. Εκτός από πολύ δύσβατα χω-
               ση και κάθε διαδρομή παραμένει ξεκού-                          μάτινα  μονοπάτια,  το  Captur  θα  πατή-

                                                                              σει τις ρόδες του χωρίς πρόβλημα εκεί
                                                                              που τελειώνει η άσφαλτος. Όι αναρτή-
                                                                              σεις και σε αυτό το πεδίο στέκονται στο
                                                                              ύψος των περιστάσεων, ενώ τα 210 χι-
                                                                              λιοστά, ή 174 με πλήρες φορτίο, από το
                                                                              έδαφος κρατούν την απαιτούμενη από-
                                                                              σταση  ασφαλείας  μεταξύ  χωμάτινου
                                                                              τερέν  και  αμαξώματος.  Η  επιμονή  της

                                                                              Renault για ταμπούρα στους πίσω τρο-
                                                                              χούς  φαίνεται  να  μην  συνιστά  μειονέ-
                                                                              κτημα,  τουλάχιστον  σε  επίπεδο  επιδό-
                                                                              σεων όπου το Captur πετυχαίνει πολύ
                                                                              καλές τιμές επιβράδυνσης. Στο δια ταύ-


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 44




          #e-agora-themata-01-6-20.indd   44                                                                      30/5/2020   6:05:59 μμ
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49