Page 13 - e-agora.autoagora.gr 15 Ιουνίου 2020
P. 13

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ


               των επιβατικών οχημάτων της εταιρεί-
               ας με το νέο Ford Puma, στα τέλη του
               2019.
                 Διαθέσιμα μέσα στη χρονιά, τα μοντέ-

               λα  Fiesta  EcoBoost  Hybrid  θα  αποδί-
               δουν 155 ίππους και θα διαθέτουν εν-
               σωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με
               κίνηση  μέσω  ιμάντα  αντί  του  στάνταρ
               εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση
               και αποθήκευση της ενέργειας που συ-
               νήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και
               το ρολάρισμα του οχήματος σε μία αε-
               ρόψυκτη  μπαταρία  ιόντων  λιθίου  των
               48-volt.


               Το νέο σύστημα BISG

                 Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν
               μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με            Το ευφυές,       ισχύ  του  ηλεκτροκινητήρα  του  BISG,
               τον  κινητήρα,  χρησιμοποιώντας  την          αυτορυθ-         ώστε να αυξάνεται η συνολική διαθέσι-

               αποθηκευμένη  ενέργεια  τόσο  για  την        μιζόμενο         μη ροπή του συστήματος κίνησης έως
               παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονι-            ήπιο υβριδικό    και 20 Nm πάνω από το επίπεδο που δι-
                                                             σύστημα
               κές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυν-           παρακο-          αθέτει από μόνος του ο βενζινοκινητή-
               σης, όσο και για τη λειτουργία των πε-        λουθεί           ρας σε πλήρες φορτίο – φτάνοντας τα
               ριφερειακών  ηλεκτρικών  συστημάτων           συνεχώς τη       240  Nm  και  μέχρι  50%  περισσότερη
                                                             λειτουργία
               του οχήματος.                                 του              ροπή στις χαμηλότερες στροφές
                 Το  ευφυές,  αυτορυθμιζόμενο  ήπιο          αυτοκινήτου.       Το  σύστημα  BISG  επέτρεψε  επίσης
               υβριδικό  σύστημα  παρακολουθεί  συ-                           στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν
               νεχώς  τη  λειτουργία  του  αυτοκινήτου,                       τη σχέση συμπίεσης του 1.0L EcoBoost
               ώστε  να  προσδιορίζει  το  χρόνο  και  το                     κινητήρα και να προσθέσουν ένα μεγα-

               βαθμό  φόρτισης  της  μπαταρίας  προ-                          λύτερο υπερσυμπιεστή, για αύξηση της
               κειμένου  να  εξασφαλίζεται  η  βέλτιστη                       ισχύος.  Έτσι  περιορίζεται  η  υστέρηση
               χρήση  της  αποθηκευμένης  ενέργειας.                          στην απόκριση (turbo-lag) μέσω της πα-
               Στην πράξη, το σύστημα εφαρμόζει τις                           ραπανήσιας ροπής του ηλεκτροκινητή-
               παρακάτω στρατηγικές:                                          ρα που περιστρέφει τον κινητήρα ταχύ-
                 •  ”Υποκατάσταση  ροπής”,  που  αξιο-                        τερα, διατηρώντας ψηλά την πίεση στο
               ποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του                         τούρμπο.
               BISG  για  να  προσφέρει  ροπή  έως  24                          Το ισχυρότερο BISG επιτρέπει επίσης

               Nm – μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο                            τη λειτουργία του Auto Start-Stop του
               φορτίο του βενζινοκινητήρα                                     Fiesta EcoBoost Hybrid σε περισσότε-
                 • “Υποβοήθηση ροπής”, που αξιοποι-                           ρες περιπτώσεις, προς όφελος της οι-
               εί  για  ακόμα  καλύτερες  επιδόσεις  την                      κονομίας, όπως για παράδειγμα όταν το      S


                                                   13 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-15-6-20.indd   13                                                                      13/6/2020   2:32:36 πμ
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18