Page 58 - e-agora.autoagora.gr 15 Ιουνίου 2020
P. 58
n ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ n ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
Κινητήρας- επιδόσεις:
Δεν έχει αντίπαλο
Στην πράξη,
το νέο Clio Το Renault Clio τχρησιμοποιεί ένα από
είναι όντως πιο τα καλύτερα μοτέρ της αγοράς. Ο λόγος
ευρύχωρο, με για το 4κύλινδρο, turbo, μηχανικό σύνο-
τους επιβάτες να λο των 1.333 κ.εκ., που έχει εξελιχθεί
απολαμβάνουν σε συνεργασία με την Mercedes και
περισσότερο
χώρο για τα το οποίο ενσωματώνει προηγμένες τε- Οδική συμπεριφορά:
πόδια κυρίως, χνολογίες για να αποδώσει 130 ίππους
οι αρκετές με 240 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ. Κοντράρει τα μικρομεσαία
θήκες για Συνδυάζεται αποκλειστικά με σοφιστικέ Στον δρόμο, η νέα πλατφόρμα πάνω
μικροαντικείμενα ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στην οποία βασίζεται το νέο Clio ανα-
φτάνουν 7 σχέσεων και στην πράξη το Clio εμ-
συνολικά τα φανίζει πιπεράτες επιδόσεις. Τραβάει βαθμίζει αισθητά την οδηγική εμπειρία
26 λτ., ενώ και τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου.
highlight από χαμηλά, έχει δύναμη μέχρι ψηλά, Πιο άκαμπτο πλαίσιο και πιο στιβαρή
αποτελεί το ενώ το κιβώτιο πραγματοποιεί τάχιστες συναρμογή σε κάνουν να μεταφερθείς
πορτ-μπαγκάζ και απόλυτα ομαλές αλλαγές. Σίγουρα νοητά στην μικρομεσαία κατηγορία, κα-
διπλού πάτου ο ήχος δεν είναι ο καλύτερος, ακόμα θώς η αίσθηση που λαμβάνεις είναι η
των 391 λτ.. Τιμή και στην επιλογή Sport, και υπάρχει μια αντίστοιχη. Στην συγκεκριμένη έκδοση
κορυφαία για την τραχύτητα στη λειτουργία, αλλά σε τε-
κατηγορία του. 1.3 TCe με τους 130 ίππους, το πακέτο
λική ανάλυση το Clio έχει τη ζητούμε- RS-Line και στάνταρ το αυτόματο 7άρι,
νη ένταση. Από την άλλη η κατανάλω- η απόκριση του γκαζιού είναι τρομερή,
ση είναι τσιμπημένη με την μέση τιμή δείχνοντας και την βελτίωση που έχει
στα 7,7 λτ./100 χλμ., ωστόσο με συνεχή λάβει και το ίδιο το κιβώτιο. Πραγματι-
χρήση της Eco λειτουργίας και τη σχετι- κά άλλο αυτοκίνητο, και δεν θα χρεια-
κή θυσία σε απόκριση μπορεί να πέσει στείτε περισσότερα από λίγα μέτρα για
και γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ.. να το διαπιστώσετε και οι ίδιοι.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 58
#e-agora-themata-15-6-20.indd 58 13/6/2020 2:37:34 πμ