Page 68 - e-agora.autoagora.gr 15 Ιουνίου 2020
P. 68

n ΔΟΚΙΜΗ Mazda 3 Skyactiv-X 2.0 180 PS mHybrid AT



                                                                              ανάρτηση, φιλτράρει πολύ καλά τις ανω-
                                                                              μαλίες του δρόμου, το τιμόνι έχει κορυ-
                                                                              φαία αίσθηση και πληροφόρηση, ενώ η
                                                                              επαφή με τον δρόμο είναι απόλυτη.
                                                                                Αυτό  μεταφράζεται  σε  περιορισμένες
                                                                              κλίσεις,  ουδέτερες  αντιδράσεις  ακό-
                                                                              μα  και  υπό  πίεση,  χάρη  στο  σύστημα
                                                                              G-Vectoring Control Plus το οποίο τα κά-
                                                                              νει όλα αυτόματα πιο εύκολα και ασφα-

                                                                              λή.  Η  ευχάριστη  οδηγική  εμπειρία  του
                                                                              Mazda 3 είναι μοναδική και ιδιαίτερα ξε-
                   Αρχοντικό     πάντα για την 2κίνητη έκδοση με το αυτό-     κούραστη καταφέρνοντας να απαλλάξει
               πάτημα με μία     ματο κιβώτιο. Το τελευταίο, είναι κλασικό    τον οδηγό του από πολλά οδηγικά άγχη,
               ανάρτηση που                                                   ενώ να σημειώσουμε πως προσφέρεται
                θα περιορίσει    με μετατροπέα ροπής και έξι σχέσεις, δι-
                  αισθητά τις    αθέτει  σπορ  πρόγραμμα  λειτουργίας  και    τόσο και σε χεροκίνητη αλλά και 4κίνητη
                κλίσεις χωρίς    paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνη-    έκδοση για όσους ενδιαφέρονται για off
                 να κουράσει     τη λειτουργία.                               road περιπέτειες.
                     η σφικτή
                 ρύθμιση της.
                                 Οδηγική συμπεριφορά:                         MAZDA 3 SKYACTIV-X 2.0 180 PS MHYBRID AT

                                 Εντυπωσιακή ποιότητα κύλι-                       Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) .................1.998/4 σε σειρά
                                 σης αλλά και ασφαλείς αντι-                     Καύσιμο ................................................................ Βενζίνη
                                                                                 Ισχύς κινητήρα (ίπποι/σαλ) ............................ 180/6.000
                                 δράσεις                                         Ροπή κινητήρα (Nm/σαλ) ............................... 224/3.000
                Εντυπωσιακό                                                      Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση ........ αυτόματο 6 σχέσεων/εμπρός
                   σχήμα που       Το νέο Mazda 3 βασίζεται σε μία και-          Start/Stop ...................................................................NAI
                     κερδίζει                                                    0-100 χλμ/ώρα (δλ) ...................................................6.2
                   πολλά από     νούργια  και  ιδιαίτερα  στιβαρή  πλατ-         Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .........................................216
                     τα μικρά    φόρμα,  η  οποία  του  επιτρέπει  να  πα-       Κατανάλωση (λτ/100χλμ) ...........................................7.5
                   παράθυρα      ρέχει σπουδαία ποιότητα κύλισης αλλά            Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ..............................................126
                        και το   και σωστές αντιδράσεις. Στην πράξη το           Χώρος αποσκευών (λίτρα) ..........................................358
                  χααμήλωμα                                                      Τιμή έκδοσης ........................................................31.148
                 της οροφής.     αυτοκίνητο αν και έχει μερικώς σφικτή


                                                                              Συμπέρασμα


                                                                                Η τεχνολογία κινητήρων Skyactiv-X κα-
                                                                              ταφέρνει κάτι που μέχρι πρότινος φάνταζε
                                                                              αδιανόητο. Να συνδυάσει μόνο τα θετικά
                                                                              του diesel και της βενζίνης, όσο κερδίζει
                                                                              και από ένα υβριδικό σύστημα. Το συγκε-
                                                                              κριμένο Mazda 3 ένα είχε λίγο χαμηλότε-
                                                                              ρη τιμή σίγουρα θα είχε πλημμυρίσει τους

                                                                              δρόμους. v



                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 68




          #e-agora-themata-15-6-20.indd   68                                                                      13/6/2020   2:39:16 πμ
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72