Page 68 - e-agora.autoagora.gr 15 Ιουνίου 2020
P. 68
n ΔΟΚΙΜΗ Mazda 3 Skyactiv-X 2.0 180 PS mHybrid AT
ανάρτηση, φιλτράρει πολύ καλά τις ανω-
μαλίες του δρόμου, το τιμόνι έχει κορυ-
φαία αίσθηση και πληροφόρηση, ενώ η
επαφή με τον δρόμο είναι απόλυτη.
Αυτό μεταφράζεται σε περιορισμένες
κλίσεις, ουδέτερες αντιδράσεις ακό-
μα και υπό πίεση, χάρη στο σύστημα
G-Vectoring Control Plus το οποίο τα κά-
νει όλα αυτόματα πιο εύκολα και ασφα-
λή. Η ευχάριστη οδηγική εμπειρία του
Mazda 3 είναι μοναδική και ιδιαίτερα ξε-
Αρχοντικό πάντα για την 2κίνητη έκδοση με το αυτό- κούραστη καταφέρνοντας να απαλλάξει
πάτημα με μία ματο κιβώτιο. Το τελευταίο, είναι κλασικό τον οδηγό του από πολλά οδηγικά άγχη,
ανάρτηση που ενώ να σημειώσουμε πως προσφέρεται
θα περιορίσει με μετατροπέα ροπής και έξι σχέσεις, δι-
αισθητά τις αθέτει σπορ πρόγραμμα λειτουργίας και τόσο και σε χεροκίνητη αλλά και 4κίνητη
κλίσεις χωρίς paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνη- έκδοση για όσους ενδιαφέρονται για off
να κουράσει τη λειτουργία. road περιπέτειες.
η σφικτή
ρύθμιση της.
Οδηγική συμπεριφορά: MAZDA 3 SKYACTIV-X 2.0 180 PS MHYBRID AT
Εντυπωσιακή ποιότητα κύλι- Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) .................1.998/4 σε σειρά
σης αλλά και ασφαλείς αντι- Καύσιμο ................................................................ Βενζίνη
Ισχύς κινητήρα (ίπποι/σαλ) ............................ 180/6.000
δράσεις Ροπή κινητήρα (Nm/σαλ) ............................... 224/3.000
Εντυπωσιακό Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση ........ αυτόματο 6 σχέσεων/εμπρός
σχήμα που Το νέο Mazda 3 βασίζεται σε μία και- Start/Stop ...................................................................NAI
κερδίζει 0-100 χλμ/ώρα (δλ) ...................................................6.2
πολλά από νούργια και ιδιαίτερα στιβαρή πλατ- Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .........................................216
τα μικρά φόρμα, η οποία του επιτρέπει να πα- Κατανάλωση (λτ/100χλμ) ...........................................7.5
παράθυρα ρέχει σπουδαία ποιότητα κύλισης αλλά Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ..............................................126
και το και σωστές αντιδράσεις. Στην πράξη το Χώρος αποσκευών (λίτρα) ..........................................358
χααμήλωμα Τιμή έκδοσης ........................................................31.148
της οροφής. αυτοκίνητο αν και έχει μερικώς σφικτή
Συμπέρασμα
Η τεχνολογία κινητήρων Skyactiv-X κα-
ταφέρνει κάτι που μέχρι πρότινος φάνταζε
αδιανόητο. Να συνδυάσει μόνο τα θετικά
του diesel και της βενζίνης, όσο κερδίζει
και από ένα υβριδικό σύστημα. Το συγκε-
κριμένο Mazda 3 ένα είχε λίγο χαμηλότε-
ρη τιμή σίγουρα θα είχε πλημμυρίσει τους
δρόμους. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 68
#e-agora-themata-15-6-20.indd 68 13/6/2020 2:39:16 πμ