Page 35 - e-agora.autoagora.gr 22 Ιουνίου 2020
P. 35
n ΔΟΚΙΜΗ Opel Astra 1.2 145 PS Facelift
Εντυπωσιακά
ασφαλές στις
αντιδράσεις
του, με καλή
ποιότητα
κύλισης και
σπουδαία
επίπεδα
πρόσφυσης.
γίζει τα 220χλμ./ώρα την ώρα αλλά και αλλά και τα πολύ καλά φρένα. Γενικό-
οι ρεπρίζ που είναι από τις καλύτερες τερα όμως ο λόγος που ξεχωρίζει είναι
στην κατηγορία. Το μοτέρ ξεδιπλώνει ξεκάθαρος. Τα κάνει όλα καλά ενώ με
γραμμικά και ομαλά την δύναμη του κυ- το νέο κινητήρα δείχνει να βρήκε την
ρίως από τις 2.000σ.α.λ. και έπειτα, ενώ μαγική συνταγή.
η μέση πραγματική κατανάλωση είναι OPEL ASTRA 1.2 145 PS FACELIFT
στα 7.1λτ./100χλμ. όντας ιδιαίτερα ικα- Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) .................1.199/3 σε σειρά
νοποιητική συναρτήσει με τα παραπάνω Καύσιμο ................................................................ Βενζίνη
νούμερα. Ισχύς (ίπποι/σαλ) .......................................... 145/5.500
Ροπή (Nm/σαλ) ..................................225/2.000-3.500
Οδική συμπεριφορά: Σω- Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση .........6/χειροκίνητο/μπροστά
Start/Stop ...................................................................NAI
στός αρχηγός! 0-100 χλμ/ώρα (δλ) ...................................................9.5
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .........................................220
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) ...........................................4.3
Ένα άνετο και πλήρως πολιτισμένο σύ- Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ................................................99
νολο που θα σας βγάλει εξίσου ασπρο- Χώρος αποσκευών (λίτρα) ..........................................370
πρόσωπους τόσο στα στενά της πόλης, Τιμή έκδοσης ........................................................19.750
όσο και σε μεγάλα ταξίδια. Ευθύβολο
και σταθερό, έχει εξαιρετική ηχομόνω- Συμπέρασμα
ση εντός της καμπίνας, ενώ δεν θα τα- Καταφέρνει να προσφέρει ένα πληρέ-
ράξει την ησυχία των επιβατών καμία στατο πακέτο επιδόσεων και ευρυχωρί-
λακκούβα (εγκάρσια ή μη). Το τιμόνι εί- ας, την ώρα που «σπάει», το ψυχολογικό
ναι αρκετά ελαφρύ και θα μπορούσε να φράγμα των 20.000 ευρώ. Ο νέος κινη-
έχει λίγο καλύτερο επίπεδο πληροφό- τήρας το αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο
ρησης, από την άλλη όμως εάν το ζορί- και του επιτρέπει να ξεδιπλώσει στο έπα-
σετε σε στριφτερή διαδρομή, θα εντυ- κρο τις χάρες του. v
πωσιαστείτε με τα επίπεδα πρόσφυσης
S
35 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-22-6-20.indd 35 19/6/2020 12:35:02 πμ