Page 51 - e-agora 06-07-2020
P. 51

n ΔΟΚΙΜΗ Renault Captur 1.3 TCe 130 PS



                                                                              απόσταση 174χλστ. από το έδαφος δεν θα
                                                                              αρνηθεί να λερωθεί σε ήπιες χωμάτινες δια-
                                                                              δρομές, την ώρα που ο οδηγός διαθέτει μέ-
                                                                              σω του λογισμικού Multi Sense 3 διαφορε-
                                                                              τικά  προγράμματα  παραμετροποίησης  της
                                                                              οδήγησης για να μην βαρεθεί ποτέ. Δεν είναι

                                                                              υπερβολή, αλλά ούτε κάποια δύσκολη πρό-
                                                                              βλεψη, να πούμε πως το νέο Renault Captur
                                                                              θα παραμείνει best seller και πιθανότατα με
                                                                              αυτό τον κινητήρα.

               Κινητήρας – επιδόσεις: Ήσυ-                   πίσω κάθισμα     RENAULT CAPTUR 1.3 TCE 130 PS
                                                             Το συρόμενο

                                                                                 Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) .................1.333/4 σε σειρά
               χος και αποδοτικός ο 1,3 TCe                    παραμένει,        Καύσιμο ................................................................ Βενζίνη
                                                            ενώ η χωρητι-        Ισχύς (ίπποι/σαλ) .......................................... 130/5.000
                 Γνωστή η μηχανολογική συνταγή που κρύ-        κότητα των        Ροπή (Nm/σαλ) ............................................. 240/1.600
               βει κάτω από το καπό του το Captur της δο-       διαφόρων         Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση .........6/χειροκίνητο/μπροστά
                                                                                 Start/Stop ...................................................................NAI
                                                                αποθηκευ-
               κιμής  με  τον  1.3  TCe  κινητήρα,  παιδί  των   τικών χώρων     0-100 χλμ/ώρα (δλ) .................................................10.3
               Renault – Mercedes. Με ιπποδύναμη στους       της καμπίνας        Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .........................................195
                                                                                 Κατανάλωση (λτ/100χλμ) ...........................................5.5
               130 ίππους και αξιοσημείωτη ροπή στα 240     αυξήθηκε στα         Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ..............................................128
               Nm ροπής, είναι παραπάνω από αρκετός και              27 λτ.      Χώρος αποσκευών (λίτρα) ..........................................536
                                                                                 Τιμή από ...............................................................20.800
               πλούσιος για να κινήσει σβέλτα και οικονο-
               μικά το μοντέλο, ενώ στην συγκεκριμένη έκ-                     Συμπέρασμα
               δοση συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο σα-     Προσφέρεται
               σμάν. Σημειώστε ένα 0-100 στα 10.3 δευτ.,     σε 11              Η  συγκεκριμένη  έκδοση  είναι  σχεδόν
               τελική στα 195χλμ./ώρα και πραγματική μέ-     χρώματα          σίγουρο  πως  θα  κερδίσει  το  μεγαλύτε-
                                                             αμαξώματος,
               ση κατανάλωση στα 7.6λτ./100χλμ., τιμή η      4 χρώματα        ρο ενδιαφέρον από το αγοραστικό κοινό,
               οποία μπορεί να μειωθεί έως και 1.5λτ. με     οροφής και       μιας και καταφέρνει να συνδυάσει επιδό-

               την επιλογή ECO ενεργοποιημένη.               3 πακέτα         σεις και κατανάλωση κρατώντας την τιμή
                                                             εξατομί-         σε  απόλυτα  λογικά  επίπεδα.  Το  Renault
               Οδική συμπεριφορά: Πιο άνε-                   κευσης της       Captur έκανε το καλό καλύτερο. v
                                                             εξωτερικής
               το και ταξιδιάρικο από ποτέ                   εμφάνισης.


                 Το πάντα άνετο DNA του μοντέλου παραμέ-
               νει και εκφράζεται μέσω της νέας, ακόμα πιο
               απορροφητικής ανάρτησης, την ώρα που τα
               db έχουν μειωθεί σε σχέση με την πρώτη γε-
               νιά. Με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και χα-
               μηλό θόρυβο μπορούμε να πούμε πως αυτό

               το crossover φτιάχτηκε και για μεγάλα ταξί-
               δια. Το πληροφοριακό τιμόνι και τα αποτε-
               λεσματικά  φρένα  συμπληρώνουν  την  εξαι-
               ρετική εικόνα του νέου Captur. Μάλιστα με
  S                                                                                                                      S

                                                   51 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-06-7-20.indd   51                                                                      3/7/2020   5:51:51 μμ
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56