Page 51 - e-agora 06-07-2020
P. 51
n ΔΟΚΙΜΗ Renault Captur 1.3 TCe 130 PS
απόσταση 174χλστ. από το έδαφος δεν θα
αρνηθεί να λερωθεί σε ήπιες χωμάτινες δια-
δρομές, την ώρα που ο οδηγός διαθέτει μέ-
σω του λογισμικού Multi Sense 3 διαφορε-
τικά προγράμματα παραμετροποίησης της
οδήγησης για να μην βαρεθεί ποτέ. Δεν είναι
υπερβολή, αλλά ούτε κάποια δύσκολη πρό-
βλεψη, να πούμε πως το νέο Renault Captur
θα παραμείνει best seller και πιθανότατα με
αυτό τον κινητήρα.
Κινητήρας – επιδόσεις: Ήσυ- πίσω κάθισμα RENAULT CAPTUR 1.3 TCE 130 PS
Το συρόμενο
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) .................1.333/4 σε σειρά
χος και αποδοτικός ο 1,3 TCe παραμένει, Καύσιμο ................................................................ Βενζίνη
ενώ η χωρητι- Ισχύς (ίπποι/σαλ) .......................................... 130/5.000
Γνωστή η μηχανολογική συνταγή που κρύ- κότητα των Ροπή (Nm/σαλ) ............................................. 240/1.600
βει κάτω από το καπό του το Captur της δο- διαφόρων Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση .........6/χειροκίνητο/μπροστά
Start/Stop ...................................................................NAI
αποθηκευ-
κιμής με τον 1.3 TCe κινητήρα, παιδί των τικών χώρων 0-100 χλμ/ώρα (δλ) .................................................10.3
Renault – Mercedes. Με ιπποδύναμη στους της καμπίνας Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .........................................195
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) ...........................................5.5
130 ίππους και αξιοσημείωτη ροπή στα 240 αυξήθηκε στα Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ..............................................128
Nm ροπής, είναι παραπάνω από αρκετός και 27 λτ. Χώρος αποσκευών (λίτρα) ..........................................536
Τιμή από ...............................................................20.800
πλούσιος για να κινήσει σβέλτα και οικονο-
μικά το μοντέλο, ενώ στην συγκεκριμένη έκ- Συμπέρασμα
δοση συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο σα- Προσφέρεται
σμάν. Σημειώστε ένα 0-100 στα 10.3 δευτ., σε 11 Η συγκεκριμένη έκδοση είναι σχεδόν
τελική στα 195χλμ./ώρα και πραγματική μέ- χρώματα σίγουρο πως θα κερδίσει το μεγαλύτε-
αμαξώματος,
ση κατανάλωση στα 7.6λτ./100χλμ., τιμή η 4 χρώματα ρο ενδιαφέρον από το αγοραστικό κοινό,
οποία μπορεί να μειωθεί έως και 1.5λτ. με οροφής και μιας και καταφέρνει να συνδυάσει επιδό-
την επιλογή ECO ενεργοποιημένη. 3 πακέτα σεις και κατανάλωση κρατώντας την τιμή
εξατομί- σε απόλυτα λογικά επίπεδα. Το Renault
Οδική συμπεριφορά: Πιο άνε- κευσης της Captur έκανε το καλό καλύτερο. v
εξωτερικής
το και ταξιδιάρικο από ποτέ εμφάνισης.
Το πάντα άνετο DNA του μοντέλου παραμέ-
νει και εκφράζεται μέσω της νέας, ακόμα πιο
απορροφητικής ανάρτησης, την ώρα που τα
db έχουν μειωθεί σε σχέση με την πρώτη γε-
νιά. Με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και χα-
μηλό θόρυβο μπορούμε να πούμε πως αυτό
το crossover φτιάχτηκε και για μεγάλα ταξί-
δια. Το πληροφοριακό τιμόνι και τα αποτε-
λεσματικά φρένα συμπληρώνουν την εξαι-
ρετική εικόνα του νέου Captur. Μάλιστα με
S S
51 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-06-7-20.indd 51 3/7/2020 5:51:51 μμ