Page 26 - e-agora_13-7-20
P. 26
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Toyota Yaris Hybrid
μένη ποιότητα κατασκευής, είναι χαμη-
λότερα, ενώ οι δυνατότητες ρύθμισης
της θέσης του τιμονιού είναι περισσό-
τερες.
Βέβαια, όπως και παλιότερα, οι χώροι
στη δεύτερη σειρά θέσεων είναι μικροί,
με αποτέλεσμα οι επιβάτες ύψους άνω
των 1,80 m να πρέπει να σκύψουν το
κεφάλι τους.
Η 4η γενιά του Yaris, βασίζεται στη
νέα πλατφόρμα (GA-B) και στην τε-
χνολογία TNGA (Toyota New Global
Architecture), την οποία κάλλιστα μπο-
Η διαρρύθμιση Σχεδίαση-εσωτερικό
του ρούμε να παρομοιάσουμε με την πλατ-
εσωτερικού Έτσι, το νέο μοντέλο είναι πια εντυπω- φόρμα MQB της VW. Ωστόσο, η ίδια η
είναι σιακότερο σε σχεδίαση, κόντρα στη μό- Toyota προσέδωσε στο νέο Yaris πολλή
ανώτερης
ποιότητας δα δεν είναι μεγαλύτερων διαστάσεων, φίνα εργασία και, μεταξύ άλλων, χαμή-
σε σχέση με καθώς είναι ελάχιστα πιο μικρό σε μή- λωσε το κέντρο βάρους του οχήματος
έως τώρα, κος, κατά 4 cm πιο χαμηλό σε ύψος και κατά 12 mm.
ενέργεια
σαφώς κατά 5 cm μεγαλύτερο σε πλάτος. Με νέο υβριδικό σύνολο
αξιοσέβαστη. Πάντως, και στο εσωτερικό τα πάντα
Η έδρα του είναι -πρακτικά- καινούργια, ενώ σε Από την πλευρά του, ολοκαίνουργιο
καθίσματος
βρίσκεται επίπεδο διακόσμησης παρατηρείται αι- είναι το υβριδικό σύστημα κίνησης. Αυ-
κατά 2,1 σθητή βελτίωση του επιπέδου της ποι- τό αποτελείται τώρα από έναν τρικύ-
εκατοστά ότητας. Το ταμπλό είναι πιο επίπεδο, σε λινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με
χαμηλότερα.
κάποια σημεία υπάρχουν και μαλακές μεγαλύτερη διάμετρο και υψηλότερη
επιφάνειες αντί σκληρών και άκομψων συμπίεση (14:1), δύο ηλεκτροκινητή-
πλαστικών, τα καθίσματα έχουν βελτιω- ρες, μία μονάδα ηλεκτρονικής διαχεί-
Βολικές οι αναλογίες χώρων στα
μπροστινά καθίσματα, τα οποία είναι
συνολικά εντάξει, αν και στη δεύτερη
σειρά θέσεων τα πράγματα στενεύουν.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26
#e-agora-themata-13-7-20.indd 26 10/7/2020 1:30:08 μμ