Page 32 - e-agora_13-7-20
P. 32
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ Audi TT RS Roadster vs. Porsche Boxster GTS 4.0
Skoda:
ελαφρύτερο
και πιο
οικονομικό
Το Tiguan All-
space ζυγίζει
73 κιλά
περισσότερο
σε σχέση με
το Skoda Ko-
diaq RS -
λογικό, αφού
διαθέτει
δύο θέσεις
ακόμη. Αλλά
χρειάζεται
και 0,3 λίτρα τερικά, στο πτερύγιο πλήρωσης καυ- λαδή υπάρχει μια διαφορά μεγαλύτε-
περισσότερα σίμου υπάρχει μια ξύστρα πάγου, στο ρη από ένα μέτρο! Κάτι τέτοιο, βέβαια,
καύσιμα.
χώρο αποσκευών ένας φακός, ομπρέ- μπορεί να οφείλεται στα ελαστικά: το
λες στις πόρτες και αντηλιακά ρολά στα Tiguan εφοδιάζεται με Pirelli Scorpion
πίσω πλευρικά παράθυρα. Ένας μικρο- Verde και το Kodiaq με Continental
χώρος αποθήκευσης για το κλειδί, που Sport-Contact 5. Παρατηρούμε τις δι-
ολισθαίνει εμπρός και πίσω στο VW πά- αφορές και στην άμεση σύγκριση της
νω σε ένα φτηνό πλαστικό πλαίσιο. Και δυναμικής συμπεριφοράς των δύο αυ-
ένας περιστροφικός διακόπτης ελέγχου τοκινήτων. Όταν αλλάζει γρήγορα λω-
της έντασης του ηχοσυστήματος στο τι- ρίδες, το Tiguan γίνεται πιο μαλακό στο
μόνι, ενώ το VW έχει μόνο απλούς δι- πίσω άκρο του και δεν αναπτύσσει τό-
ακόπτες. σο μεγάλη πρόσφυση σε αυτόν τον άξο-
ΕΤΣΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟ- να όσο το Kodiaq. Ή για να το θέσουμε
με άλλο τρόπο: Μια μικρή κίνηση του
ΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ τιμονιού στον αυτοκινητόδρομο με 150
Ίδιος κινητήρας, ίδιο κιβώτιο ταχυτή- km/h, επειδή θέλετε να αποφύγετε ένα
των, ίδιο σύστημα τετρακίνησης, επομέ- εμπόδιο ή ένα άλλο αυτοκίνητο, κάνει
νως και ίδια τεχνολογία. Υπάρχει, επο- το πίσω μέρος του Tiguan να αισθάνε-
μένως, καμιά διαφορά; Και βέβαια! Την ται ελαφρύ, σε αντίθεση με το Kodiaq,
αντιλαμβανόμαστε, μάλιστα, στην πίστα που κολλάει στο δρόμο σαν να μην έχει
των μετρήσεων, δηλαδή εκεί που τα αυ- συμβεί τίποτα. Όχι μόνο δεν έχει ελλεί-
τοκίνητα καλούνται να φρενάρουν 10 ψεις σε ό,τι αφορά την ασφάλεια, αλ-
φορές από τα 100 στα 0 km/h, στο test λά έχει και φίνα δυναμική οδική συμπε-
«ταράνδου», στο slalom, στην καμπύλη ριφορά. Γιατί το Kodiaq έχει ρυθμιστεί
ISO και στην αλλαγή λωρίδας. Με ζε- συνολικά να είναι πιο σφικτό. Σίγουρα,
στά ελαστικά και φρένα, το Kodiaq ακι- είναι ένα RS, οπότε το τιμόνι μπορεί επί-
νητοποιείται μετά από 36,1 μέτρα, ενώ σης να είναι λίγο πιο βαρύ, να έχει πιο
το μεγάλο Tiguan μετά από 37,3. Δη- σπορτίφ αίσθηση. Έτσι, το Skoda κερ-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32
#e-agora-themata-13-7-20.indd 32 10/7/2020 1:31:16 μμ