Page 52 - e-agora_13-7-20
P. 52
n ΔΟΚΙΜΗ Suzuki Ignis Hybrid 1.2 83 PS Facelift
από το έδαφος του επιτρέπουν αρκετές
light χωμάτινες περιπέτειες. Η ανάρτη-
ση είναι μερικώς σφικτή με το τιμόνι να
είναι ελαφρύ αλλά να παρέχει μέτρια
πληροφόρηση.
Πραγματικό πολυεργαλείο δίνει το κά-
τι παραπάνω σε μία κατηγορία που είναι
αρκετά απαιτητική.
Συμπέρασμα
Ίδιαίτερο σχεδιαστικά, με ασύγκριτη
ευελιξία και πραγματική μέση κατανά-
είναι στους 83 και η ροπή στα 107 Nm, Οθόνη αφής λωση στα 5.3λτ./100χλμ. Το φρεσκαρι-
νούμερα που αποδεικνύουν και εμπρά- και μοντέρνος σμένο Ignis απευθύνεται στους λάτρεις
κτως την καθαρά αστική του προσέγγι- πίνακας των πόλεων και είναι σε θέση να τους
οργάνων
ση. Μία προσέγγιση στην οποία η μπα- παρέχουν πάει εκεί που άλλα μοντέλα δεν μπο-
ταρία ιόντων λιθίου των 10Ah βοηθάει όλες τις ρούν. v
αρκετά, αποθηκεύοντας ενέργεια κατά πληροφορίες
και σε
την πέδηση, την οποία και προσφέρει κάνουν να SUZUKI IGNIS HYBRID 1.2 83 PS FACELIFT
στο μοντέλο επικουρικά κατά την εκκί- προσπεράσεις Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) .................1.242/3 σε σειρά
νηση ή την επιτάχυνση. τα σκληρά Καύσιμο ................................................................ Βενζίνη
πλαστικά.
Η συνεργασία τους καταφέρνει να Μπορεί να Ισχύς (ίπποι/σαλ) .............................................83/6.000
Ροπή (Nm/σαλ) ............................................. 107/2.800
εξασφαλίσει πραγματική κατανάλωση μην αρέσει Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση .........5/χειροκίνητο/μπροστά
στα 5.3λτ./100χλμ. κάνοντας το Ignis σε όλους, Start/Stop ...................................................................NAI
0-100 χλμ/ώρα (δλ) .................................................11.7
ένα από τα οικονομικότερα μικρά της όμως κανείς Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .........................................165
δεν μπορεί
αγοράς. να αρνηθεί τη Κατανάλωση (λτ/100χλμ) ...........................................3.9
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ................................................89
μοναδικότητα Χώρος αποσκευών (λίτρα) ..........................................267
Οδική συμπεριφορά: Ασύ- του. Τιμή από ...............................................................12.540
γκριτα ευέλικτο αλλά και
περιπετειώδες
Αμέσως συνειδητοποιείς πως η θέση
οδήγησης είναι αρκετά υψηλή και δι-
αθέτει πολύ καλή ορατότητα, στοιχείο
που εκτιμάται ιδιαιτέρως σε εντός πό-
λης μετακινήσεις. Σε αυτές να προσθέ-
σουμε πως το Ignis είναι τρομερά ευέ-
λικτο καθώς σε μήκος δεν ξεπερνά τα
3.7 μ. και ο κύκλος στροφής τα 9.4μ. Οι
δυνατότητες του όμως δεν σταματούν S
εκεί, καθώς τα 180χλστ. απόστασης
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 52
#e-agora-themata-13-7-20.indd 52 10/7/2020 1:32:55 μμ