Page 52 - e-agora_13-7-20
P. 52

n ΔΟΚΙΜΗ Suzuki Ignis Hybrid 1.2 83 PS Facelift



                                                                              από το έδαφος του επιτρέπουν αρκετές
                                                                              light χωμάτινες περιπέτειες. Η ανάρτη-
                                                                              ση είναι μερικώς σφικτή με το τιμόνι να
                                                                              είναι  ελαφρύ  αλλά  να  παρέχει  μέτρια
                                                                              πληροφόρηση.
                                                                                Πραγματικό πολυεργαλείο δίνει το κά-
                                                                              τι παραπάνω σε μία κατηγορία που είναι

                                                                              αρκετά απαιτητική.

                                                                              Συμπέρασμα


                                                                                Ίδιαίτερο  σχεδιαστικά,  με  ασύγκριτη
                                                                              ευελιξία και πραγματική μέση κατανά-
               είναι στους 83 και η ροπή στα 107 Nm,        Οθόνη αφής        λωση στα 5.3λτ./100χλμ. Το φρεσκαρι-
               νούμερα που αποδεικνύουν και εμπρά-          και μοντέρνος     σμένο Ignis απευθύνεται στους λάτρεις
               κτως την καθαρά αστική του προσέγγι-         πίνακας           των πόλεων και είναι σε θέση να τους
                                                            οργάνων
               ση. Μία προσέγγιση στην οποία η μπα-         παρέχουν          πάει  εκεί  που  άλλα  μοντέλα  δεν  μπο-

               ταρία ιόντων λιθίου των 10Ah βοηθάει         όλες τις          ρούν. v
               αρκετά, αποθηκεύοντας ενέργεια κατά          πληροφορίες
                                                            και σε
               την  πέδηση,  την  οποία  και  προσφέρει     κάνουν να         SUZUKI IGNIS HYBRID 1.2 83 PS FACELIFT
               στο μοντέλο επικουρικά κατά την εκκί-        προσπεράσεις          Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) .................1.242/3 σε σειρά
               νηση ή την επιτάχυνση.                       τα σκληρά            Καύσιμο ................................................................ Βενζίνη
                                                            πλαστικά.
                 Η  συνεργασία  τους  καταφέρνει  να            Μπορεί να        Ισχύς (ίπποι/σαλ) .............................................83/6.000
                                                                                 Ροπή (Nm/σαλ) ............................................. 107/2.800
               εξασφαλίσει  πραγματική  κατανάλωση              μην αρέσει       Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση .........5/χειροκίνητο/μπροστά
               στα  5.3λτ./100χλμ.  κάνοντας  το  Ignis          σε όλους,       Start/Stop ...................................................................NAI
                                                                                 0-100 χλμ/ώρα (δλ) .................................................11.7
               ένα  από  τα  οικονομικότερα  μικρά  της       όμως κανείς        Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .........................................165
                                                                δεν μπορεί
               αγοράς.                                       να αρνηθεί τη       Κατανάλωση (λτ/100χλμ) ...........................................3.9
                                                                                 Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ................................................89
                                                             μοναδικότητα        Χώρος αποσκευών (λίτρα) ..........................................267
               Οδική συμπεριφορά: Ασύ-                                 του.      Τιμή από ...............................................................12.540
               γκριτα ευέλικτο αλλά και

               περιπετειώδες


                 Αμέσως συνειδητοποιείς πως η θέση
               οδήγησης  είναι  αρκετά  υψηλή  και  δι-
               αθέτει  πολύ  καλή  ορατότητα,  στοιχείο
               που  εκτιμάται  ιδιαιτέρως  σε  εντός  πό-
               λης μετακινήσεις. Σε αυτές να προσθέ-
               σουμε πως το Ignis είναι τρομερά ευέ-
               λικτο καθώς σε μήκος δεν ξεπερνά τα
               3.7 μ. και ο κύκλος στροφής τα 9.4μ. Οι

               δυνατότητες  του  όμως  δεν  σταματούν                                                                    S
               εκεί,  καθώς  τα  180χλστ.  απόστασης

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 52




          #e-agora-themata-13-7-20.indd   52                                                                      10/7/2020   1:32:55 μμ
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56