Page 18 - e-agora 27-7-20 themata
P. 18
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Hyundai i20
τη... μύτη των χιονοπέδιλων, που εισβάλλουν
Χωρίς στο χιόνι. Ευτυχώς, οι Κορεάτες δεν έχουν
τερτίπια και υπερφορτώσει αυτό το πολύ ρεαλιστικό αυ-
χωρίς ιδιαιτε- τοκίνητο με ηλεκτρονικά... καλούδια. Το i20
ρότητες: ένας θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στην Τουρ-
αυθεντικός
μοχλός κία και παρά τον πιο πλήρη βασικό εξοπλι-
χειροφρένου! σμό, ο τιμοκατάλογος αναμένεται να ξεκι-
νά (στη Γερμανία) και πάλι λίγο κάτω από τα
14.000 ευρώ.
HYUNDAI I20 1.0 T-GDI (120 PS)
Κομψή λύση:
Η θύρα του Κινητήρας .............. Τρικύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
δοχείου Χωρητικότητα .....................................................998 cm3
Ισχύς ........................................ 120 PS στις 6.000 σ.α.λ.
καυσίμου Μέγιστη ροπή .......................... 200 Nm στις 2.000 σ.α.λ.
είναι ενσωμα- Κιβώτιο/κίνηση ........ Χειροκίνητο, 6 σχέσεων ή αυτόματο
τωμένη .διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων/στους μπροστινούς τροχούς
στο πίσω Μ/Π/Υ ..................................... 4.040/1.750/1.450 mm
φωτιστικό Μεταξόνιο ........................................................ 2.580 mm
σώμα. Χώρος αποσκευών ...................................................351 l
0-100 km/h .....................................................10,2 δευτ.
Τιμή (Γερμανία) ....................... από περίπου 14.000 ευρώ
Πρόγραμμα Συμπέρασμα
ευεξίας με
φυσικούς Ακόμα και στο στάδιο του πρωτοτύπου,
ήχους. Αυτός ένα πολύ αρμονικό (κι όχι πλέον) μικρό αυ-
της θάλασσας τοκίνητο: η ανάρτηση, το σύστημα διεύθυν-
σε ηρεμεί σης, η θέση του καθίσματος και η λειτουρ-
σε μποτιλια-
ρίσματα στην γία του - όλα είναι επιτυχημένα και το i20
πραγμα- βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με το Polo. v
τικότητα!
Πόσο
μεγάλωσες,
βρε Getz!
Παρόλ’ αυτά,
εξακολουθεί
να είναι
κατάλληλο
ως συσκευή
αναζήτησης
χώρου
στάθμευσης.
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 18
#e-agora-themata-27-7-20.indd 18 24/7/2020 9:59:25 πμ