Page 42 - e-agora 27-7-20 themata
P. 42

n ΔΟΚΙΜΗ Renault Clio 1.3 TCe 130 PS RS-Line



                                                            Highlight         RENAULT CLIO 1.3 TCE 130 PS RS-LINE
                                                            αποτελεί το           Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) ..................1.333/3σε σειρά
                                                            πορτ-μπαγκάζ         Καύσιμο .................................................................βενζίνη
                                                            διπλού πάτου         Ισχύς (ίπποι/σαλ) .......................................... 130/5.000
                                                            των 391 λτ.,         Ροπή (Nm/σαλ) ............................................. 240/1.600
                                                                                 Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση ............7/ημιαυτόματο διπλού
                                                            τιμή κορυφαία      ..............................................................συμπλέκτη/μπροστά
                                                            για την              Start/Stop ...................................................................ΝΑΙ
                                                            κατηγορία του.       0-100 χλμ/ώρα (δλ) ...................................................8.5
                                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .........................................200
                                                                                 Κατανάλωση (λτ/100χλμ) ...........................................5.2
                                                                                 Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ..............................................119
               240 Nm ροπής. Ένα άψογο ως προς την                               Χώρος αποσκευών (λίτρα) ..........................................391
               λειτουργία και την απόδοση του μηχανικό                           Τιμή ......................................................................21.740
               σύνολο  που  συνεργάζεται  αποκλειστικά         Πιο παχυλή
               με το αναβαθμισμένο ημιαυτόματο κιβώ-            η απόληξη
               τιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Τα νού-       της εξάτμισης
                                                                 λόγω R.S.
               μερα των επιδόσεων επιβεβαιώνουν όσα          Line πακέτου.
               γράφουμε καθώς το 0-100 έρχεται σε μό-

               λις 8.5δευτ. αλλά και το 80-120χλμ./ώρα
               σε  6.3  δευτ.  ενώ  υπάρχει  και  το  σύστη-
               μα multisense με επιλογές sport και eco
               από το οποίο αλλάζει τόσο η ανταπόκρι-                         κριση του γκαζιού είναι τρομερή, δείχνο-
               ση του κιβώτιου αλλά και η μέση κατανά-                        ντας και την βελτίωση που έχει λάβει και
               λωση. Σχετικά με αυτήν, εμείς μετρήσαμε                        το ίδιο το κιβώτιο. Πραγματικά άλλο αυ-
               7.7λτ./100χλμ.,  ενώ  με  την  επιλογή  Eco                    τοκίνητο, και δεν θα χρειαστείτε περισσό-
               μόνιμα αναμμένη, πέφτει ακόμα και 1 λτ.                        τερα από λίγα μέτρα για να το διαπιστώ-
                                                                              σετε και οι ίδιοι.
               Οδηγική συμπεριφορά: Βά-

               ζει κάτω τα μικρομεσαία                                        Συμπέρασμα


                 Στον  δρόμο,  η  νέα  πλατφόρμα  πάνω                          Σπιρτόζικο,  υπάκουο  και  με  εμφάνιση
               στην οποία βασίζεται το νέο Clio αναβαθ-                       που  αρέσει  πραγματικά  σε  όλους.  Η  συ-
               μίζει αισθητά την οδηγική εμπειρία και τις                     γκεκριμένη έκδοση του Clio συνδυάζει την
               αντιδράσεις  του  αυτοκινήτου.  Πιο  άκα-                      κομψότητα με το σπορτίφ DNA, άριστα! v
               μπτο πλαίσιο και πιο στιβαρή συναρμογή
               σε κάνουν να μεταφερθείς νοητά στην μι-
               κρομεσαία κατηγορία, καθώς η αίσθηση
               που λαμβάνεις είναι η αντίστοιχη. Μάλι-

               στα στην έκδοση δοκιμής 1.3 TCe με τους
               130  ίππους,  το  πακέτο  RS-Line  και  το
               7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, η από-


                           Εξαιρετικό πάτημα που μπορεί
                      άνετα να συγκριθεί με μοντέλα της
                               μικρομεσαίας κατηγορίας.


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 42




          #e-agora-themata-27-7-20.indd   42                                                                     24/7/2020   10:14:59 πμ
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47