Page 42 - e-agora 27-7-20 themata
P. 42
n ΔΟΚΙΜΗ Renault Clio 1.3 TCe 130 PS RS-Line
Highlight RENAULT CLIO 1.3 TCE 130 PS RS-LINE
αποτελεί το Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) ..................1.333/3σε σειρά
πορτ-μπαγκάζ Καύσιμο .................................................................βενζίνη
διπλού πάτου Ισχύς (ίπποι/σαλ) .......................................... 130/5.000
των 391 λτ., Ροπή (Nm/σαλ) ............................................. 240/1.600
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση ............7/ημιαυτόματο διπλού
τιμή κορυφαία ..............................................................συμπλέκτη/μπροστά
για την Start/Stop ...................................................................ΝΑΙ
κατηγορία του. 0-100 χλμ/ώρα (δλ) ...................................................8.5
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) .........................................200
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) ...........................................5.2
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) ..............................................119
240 Nm ροπής. Ένα άψογο ως προς την Χώρος αποσκευών (λίτρα) ..........................................391
λειτουργία και την απόδοση του μηχανικό Τιμή ......................................................................21.740
σύνολο που συνεργάζεται αποκλειστικά Πιο παχυλή
με το αναβαθμισμένο ημιαυτόματο κιβώ- η απόληξη
τιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Τα νού- της εξάτμισης
λόγω R.S.
μερα των επιδόσεων επιβεβαιώνουν όσα Line πακέτου.
γράφουμε καθώς το 0-100 έρχεται σε μό-
λις 8.5δευτ. αλλά και το 80-120χλμ./ώρα
σε 6.3 δευτ. ενώ υπάρχει και το σύστη-
μα multisense με επιλογές sport και eco
από το οποίο αλλάζει τόσο η ανταπόκρι- κριση του γκαζιού είναι τρομερή, δείχνο-
ση του κιβώτιου αλλά και η μέση κατανά- ντας και την βελτίωση που έχει λάβει και
λωση. Σχετικά με αυτήν, εμείς μετρήσαμε το ίδιο το κιβώτιο. Πραγματικά άλλο αυ-
7.7λτ./100χλμ., ενώ με την επιλογή Eco τοκίνητο, και δεν θα χρειαστείτε περισσό-
μόνιμα αναμμένη, πέφτει ακόμα και 1 λτ. τερα από λίγα μέτρα για να το διαπιστώ-
σετε και οι ίδιοι.
Οδηγική συμπεριφορά: Βά-
ζει κάτω τα μικρομεσαία Συμπέρασμα
Στον δρόμο, η νέα πλατφόρμα πάνω Σπιρτόζικο, υπάκουο και με εμφάνιση
στην οποία βασίζεται το νέο Clio αναβαθ- που αρέσει πραγματικά σε όλους. Η συ-
μίζει αισθητά την οδηγική εμπειρία και τις γκεκριμένη έκδοση του Clio συνδυάζει την
αντιδράσεις του αυτοκινήτου. Πιο άκα- κομψότητα με το σπορτίφ DNA, άριστα! v
μπτο πλαίσιο και πιο στιβαρή συναρμογή
σε κάνουν να μεταφερθείς νοητά στην μι-
κρομεσαία κατηγορία, καθώς η αίσθηση
που λαμβάνεις είναι η αντίστοιχη. Μάλι-
στα στην έκδοση δοκιμής 1.3 TCe με τους
130 ίππους, το πακέτο RS-Line και το
7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, η από-
Εξαιρετικό πάτημα που μπορεί
άνετα να συγκριθεί με μοντέλα της
μικρομεσαίας κατηγορίας.
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 42
#e-agora-themata-27-7-20.indd 42 24/7/2020 10:14:59 πμ