Page 8 - e-agora 27-7-20 themata
P. 8

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Audi e-tron S Sportback




















                                                                              πε  να  ακολουθήσει  το...  full  γκάζι,  η
                                                                              ροπή  αναδιανέμεται  για  περισσότερη

                                                                              πρόσφυση. Όλα συμβαίνουν εξαιρετικά
               μπροστινό και τοποθέτησαν ακόμα δύο          Ψηφιακό           γρήγορα και αψεγάδιαστα, αφού διαρ-

               ηλεκτροκινητήρες στον πίσω. Οι τελευ-        τοπίο με          κούν μόνο χιλιοστά του δευτερολέπτου.
                                                            οθόνες αφής
               ταίοι συνδέονται μεταξύ τους μόνο μέ-        στο e-tron!       ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ
               σω  ενός  κυκλώματος  ψύξης  21,6  λί-       Επειδή, όμως,
               τρων, και όχι μηχανολογικά.                  η οθόνη είναι     ΑΝΑΡΤΗΣΗ!
                                                            τοποθετημένη        Που είχαμε μείνει; Κάπου στο επαρχι-
               ΤΡΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΓΙΑ                          πολύ χαμηλά,      ακό οδικό δίκτυο, ψάχνοντας την ανάρ-
                                                            το head-up-
               ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!                              display είναι     τηση. Στο μοντέλο S η Audi έχει αναθε-
                                                            αναπόφευκτο,
                 Όλοι μαζί παρέχουν 370 kW με boost,        αν και στη        ωρήσει  τις  αντιστρεπτικές,  έσφιξε  την
               δηλαδή  περισσότερα  από  500  PS.  Και      Γερμανία          απόσβεση και τα ρουλεμάν του άξονα,

               σε ακραίες περιπτώσεις ροπή 973 Nm,          κοστίζει 1.355    βελτίωσε  τη  συμπεριφορά  του  turn-in
                                                            ευρώ.
               που μοιάζει σαν γροθιά στο στομάχι. Η                          του τιμονιού και προσάρμοσαν τα φρέ-
               Audi ανακοινώνει ότι τα 4,5 δευτερόλε-                         να  στο  torque  vectoring.  Εν  ολίγοις,
               πτα  για  την  επιτάχυνση  από  στάση  ως                      έχουν ενσωματώσει όλα όσα μπορεί να
               τα 100 km/h είναι κάτι που μπορεί να                           προσφέρει  η...  διαστημική  έρευνα  της
               επαναληφθεί έως και δέκα φορές στη                             φίρμας από το Ingolstadt για καλύτερη
               σειρά. Και πιστεύουμε ότι δεν είναι μια                        πρόσφυση. Μόνο ένα πράγμα δεν κατά-
               κακή  επίδοση  για  ένα  αυτοκίνητο  που                       φεραν να ρυθμίσουν: Το αυξημένο βά-
               ζυγίζει 2,6 τόνους, με την μπαταρία των                        ρος  των  700  κιλών  της  μπαταρίας  και
               95 kWh, η οποία από μόνη της ζυγίζει
                                                                    Χώρος
               700 κιλά.                                       αποσκευών
                 Σε αυτό το σημείο πρέπει να μιλήσου-         από 615 έως
               με για τη ροπή και πιο συγκεκριμένα για        1.655 λίτρα -
               το torque vectoring (κατανομή ροπής).        αυτός ο όγκος
                                                               είναι κάπως
               Κατά την κανονική λειτουργία, δηλαδή         μικρότερος σε
               όταν κινείται κανείς με χαλαρό ρυθμό,         σχέση με του
               στο  πίσω  μέρος  λειτουργούσαν  μόνο           e-tron (660
                                                                 έως 1.725
               οι  δύο  κινητήρες.  Στη  συνέχεια  έπρε-            λίτρα).
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 8




          #e-agora-themata-27-7-20.indd   8                                                                       24/7/2020   9:56:34 πμ
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13