Page 23 - e-agora_31-8-20
P. 23
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Toyota Yaris Hybrid
βο στις ψηλές στροφές, που ήταν «υπο- ταρία ιόντων-λιθίου του υβριδικού συ-
χρεωτικές» στην κίνηση στον αυτοκι- στήματος ζυγίζει 12 κιλά λιγότερα σε
νητόδρομο. Η νέα γενιά διαθέτει νέα σχέση με την παλιά εκδοχή υδριδίου νι-
ηχομόνωση και ο θόρυβος αυτός έχει κελίου-μετάλλου. Η θέση της παραμέ-
μειωθεί σημαντικά, ενώ η αξιοπιστία νει κάτω από το πίσω κάθισμα, οπότε
του κιβωτίου CVT παραμένει στα γνω- δεν προκύπτει διαφορά στο διαθέσιμο
στά ψηλά επίπεδα. όγκο φόρτωσης μεταξύ υβριδικής και
Δύο στοιχεία προκαλούν εντύπωση βενζινοκίνητης έκδοσης. Ωστόσο, αμι-
στο ανανεωμένο Yaris: οι επιβάτες κά- γώς ηλεκτρικά, μπορείτε να διανύσετε
θονται πιο χαμηλά και κατά 6 ολόκληρα επιπλέον απόσταση μόνο λίγων οικοδο-
εκατοστά πιο πίσω, η κεντρική μικών τετραγώνων στην καλύτερη περί-
κονσόλα είναι πλατύτε- πτωση, όσο κι αν ο τρικύλινδρος βενζι-
ρη σε σχέση με το νοκινητήρας των 1,5 λίτρων (92 PS) και
παλιό Yaris και, ο ηλεκτροκινητήρας των 59 kW (ή πε-
τέλος, το συ- ρίπου 80 PS) επιδίδονται στα ομαδικά
νολικό πλά- σπορ.
τος αυξήθη-
κε κατά 50 Οδηγώντας
mm, φτά- Στο πλαίσιο της εκδήλωσης της πα-
νοντας τα ρουσίασης, η Toyota διέθεσε στους εκ-
1.745 χιλιο- προσώπους του Τύπου αποκλειστικά
στά. την υβριδική έκδοση, κάτι που κρίνε-
Η νέα μπα- ται σωστό με δεδομένο ότι αναμένεται
Τα καθίσματα
και τα
υλικά είναι
καλύτερα
σε σχέση με
έως τώρα -
μάλιστα, στην
εξοπλιστική
εκδοχή, που
οδηγήσαμε,
εφοδιάζεται
εν μέρει
με δέρμα
και ραφές
αντίθεσης. S
23 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-31-8-20.indd 23 28/8/2020 3:28:18 μμ